Forumgangers seizoensopeningsfeest: 25 nov Landgraaf!

Zullen we maar vast beginnen, gezien het weer? ;-)

euh... doen!?

Ik zeg met z’n allen naar de Stubaier :)

Ik zeg met z’n allen naar de Stubaier :)

Niels. op 24 mei 2013 20:33

Ik doe mee! ;)

Ik ook haha! Volgend weekend?:D

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Iemand een bus in de aanbieding?

euh... doen!?

Iemand een bus in de aanbieding?

Antoine op 25 mei 2013 10:24

Check

null

Die staat al ff zo te zien. Eerst langs de wasstraat denk ik?

Vast ergens een skibox te vinden onder de bloemen…

euh... doen!?

Niks boven flower power!:D Zou nog eens leuk kunnen worden…;)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Even BTT

Dit wordt voor de organisatie toch veel werk! Iedereen met eigen vervoer wordt waarschijnlijk ook niets en een bus wordt toch al snel te duur en ik weet niet of je dan alles mee kan nemen (gem. 2 koffers, 1 paar ski’s en ook nog een paar skischoenen per persoon). Ook nog een punt waar veel discussie over is is toch altijd de datum, want het weer kan je niet sturen maar op (het meerendeel van) de gletschers is zomerskiën helaas niet meer mogelijk.

Even BTT

Dit wordt voor de organisatie toch veel werk! Iedereen met eigen vervoer wordt waarschijnlijk ook niets en een bus wordt toch al snel te duur en ik weet niet of je dan alles mee kan nemen (gem. 2 koffers, 1 paar ski’s en ook nog een paar skischoenen per persoon). Ook nog een punt waar veel discussie over is is toch altijd de datum, want het weer kan je niet sturen maar op (het meerendeel van) de gletschers is zomerskiën helaas niet meer mogelijk.

Michi op 27 mei 2013 20:06

Je moet het niet zo serieus nemen hoor ;)
We krijgen nog geen nieuwjaarsborrel op poten. Laat staan dat we met een bus gaan zomerskiën :)

:(
dan ga ik maar in mijn eentje zomerskiën! :p

Of nieuwjaarsborrelen in je uppie :-) @Henri.

euh... doen!?

Ja ik zit er bijna elke week in Eindhoven, en maar wachten en wachten… :( :p

Haha hèb wel met je te doen. De echte harde kern van afgelopen is ook diep in zomerslaap. Alleen Nels laat zo nu en dan zijn kop zien hier…

euh... doen!?

Ja inderdaad, de rest komt vast weer rond eind oktober / begin november ;)

Ik denk dat de rest gewoon het forum scant, maar iets minder nuttig bij te dragen heeft :D
Als je niet zo veel van bergen, skigebieden of pistekaartjes, zijn er maar een beperkt aantal topics lopende momenteel :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik ben een tijdje minder actief geweest, maar de laatste tijd gaat het beter en check ik weer dagelijks en meer :) webcams, liften enz zoeken. Zoals kristof zegt is er voor de rest niet veel te vertellen, binnenkort kunnen we weer aftellen naar de eerste dump in september :)

Laat maar komen die nieuwe ijstijd :D

@Kristof helemaal gelijk! Ik ben hier nog elke dag maar ik heb gewoon niks met de welke berg/ welke lift topics.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@Niels., ga je nu mee op technische stage eind oktober?

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Kristof met welke organisatie ga je mee in oktober ?

Ik ga met Kriski, nu het derde jaar. Gaan naar de Stubaier en zitten in een proper hotel in Neustift. Binnenkort komen er wel weer wat blogs over technische stages online.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

[mention=“1696”]@Niels[/mention]., ga je nu mee op technische stage eind oktober?

Kristof op 29 mei 2013 11:31

Weet je de precieze data al?

Nee nog niet, maar dat zal wellicht van 26 oktober tot 1 november worden.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@bartus misschien een Dld update?

euh... doen!?

@Kristof ik moet kijken hoe dat uitkomt met m’n studierichting (die nog niet vaststaat)

Dat was toch ski instructeur @Niels. ?!

euh... doen!?

Dat was toch ski instructeur [mention=“1696”]@Niels[/mention]. ?!

Antoine op 30 mei 2013 19:10

De plannen zijn een beetje gewijzigd. Ik heb besloten om volgend jaar meteen te gaan studeren aan de universiteit. Maar ik ga het zeker een van de volgende jaren proberen te doen. :)

Plaats een reactie