Kosten Wintersporters magazine

@Gast190 een abonnement is niet meer mogelijk, maar het magazine is straks gewoon via onze website te bestellen.

@martijn ik wacht vol spanning af!

Ik ook! ;-)

Deze week mooi weer is erg fijn, maar stiekem kan ik niet wachten tot het echte winterseizoen begint!

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Ben ook heel benieuwd. Kan niet wachten totdat het magazine weer beschikbaar is!

Een magazine via de iPad vind ik al zeer prettig, hopelijk wordt dit uitgebreid.

@michelr: Ik kan niet teveel vertellen, maar houd de website heel goed in de gaten ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier, alsof ik dat al niet doe ;-)

Als die uitbreiding Android betreft wordt het echt leuk.

@Rogier, alsof ik dat al niet doe ;-)

michelr op 4 sep. 2013 12:07

ik in iedergeval minimaal 1 keer per dag
al is het alleen al voor het terugtellen tot de volgende vakantie bovenin ;)

Vraagje:

vorige week 08 oktober heb ik het magazine besteld en betaald. Wel heb ik een mail van Ideal ontvangen dat de betaling akkoord is. Echter heb ik van http://www.wintersport.nl niks gehoord of ontvangen ook niet per mail.

Ontvang ik nog een bevestiging per mail? Wanneer kan ik het magazine verwachten?

@martje het magazine is net binnen van de drukker. We gaan de eerste lading deze week verzenden.

ik heb de mijne sinds vorige week vrijdag in de brievenbus gekregen :-)

Sarah, klopt, de verzendingen naar België gingen vorige week al een eerste keer de deur uit. Veel plezier ermee :-D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@martijn, misschien is het handig voor komende kopers dat er een bevestigingsmail wordt verstuurd dat de bestelling ontvangen is en dat het magazine verzonden wordt?

@Martje gaan we regelen!

Hey uh, ik had m’n magazine vorige week donderdag besteld, alleen heb m nog niet binnen :o, hoort dit?

Gang is alles

@jesper hij ligt as zaterdag op de deurmat. Kom je het weekend goed door ;-).

@martijn oke bedankt! goede afsluiting van m’n herfstvakantie :)

Gang is alles

Plaats een reactie