Help mij aan nieuwe muziek

Klangkarussell - Sonnentanz
Wolfpack - Rising Moon (original mix)
Sidney Samson ft. will.i.am - Better Than Yesterday
Porter Robinson - Language
Hardwell & Showtek - How We Do
Inpetto - No More Serious Faces
Tiësto & Showtek - Hell Yeah!
Gregor Salto - Azumba (Original Mix)
David Guetta & Avicii - Sunshine w Florence and The Machine - Spectrum (Acappella)
Dimitri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth
Coldplay - Fix You (Alesso & Swedish House Mafia Remix)
Chuckie feat Junxter Jack - Make Some Noise
Alex Metric & Steve Angello - Open Your Eyes (Tim Mason’s Festival Remix)
La Fuente - Dounia (Original Mix)

@bartus: ik heb zojuist C2C gezien (Melkweg). C2C brengt een funky Franse mix van electro, hiphop, turntablism en ook blues en soul. Supergaaf!

@ Yo-han, jups ik heb een spotify premium account

bartus op 20 okt. 2012 16:01

Wel Bartus, bij deze een lijstje met wat nieuwe en oude muziek die ik de afgelopen tijd tegen kwam. En meteen een echte Wintersporters.nl Spotify Playlist. Laten we eens kijken of we daar een mooi wintersport lijstje van kunnen maken.

Nieuwe muziek: http://open.spotify.com/user/johankuijt/playlist/2T1GfwtrYhk…
Wintersporters.nl: http://open.spotify.com/user/johankuijt/playlist/4CpapIcbo6M…

MAND!

@hester, super vet ik ken het maar helaas heeft spotify alleen down the road er op staan, dus ik moet hem even origineel zoeken

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@bartus Dat dacht ik ook maar zag net dat het hele album nu op spotify staat.

MAND!

Idd ik heb hem gevonden (c2c), ik zal vanavond eens naar alle tips kijken en naar de playlist van Yo-han. Ik vind zelf trouwens de muziek onder de skifilms van NIMBUS geweldig. Btw, goeie site voor al je ski movie gerelateerde muziek http://www.skimoviemusic.com/

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

C2C was live echt geweldig!! Echt een feestje!

Tips van mijn kant; voor de electro/ hiphop liefhebbers; Deltron 3030 (ook de instrumentals), quarashi, black sun empire, Bliss n’Esso, Hilltophoods, Babylon circus

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik zit me nu al te verheugen om wat muziek van Camo & Krooked in m’n nieuwe wintersport video te verwerken. Dus dat is mijn tip ;-) Netsky mag er overigens ook wezen in datzelfde genre.

Dank voor de Spotify lijstjes Yo-han, snel geabboneerd :) Heb zelf een playlist van nummers die ik ooit gebruikt heb of nog wil gebruiken in videos: http://open.spotify.com/user/renesebastian/playlist/6laj8gCd…

@Rene Mooi lijstje. Meteen een paar "geleend" voor de Wintersporters.nl playlist.

Mochten jullie zelf nog toevoegingen hebben, de playlist is gezamelijk dus iedereen kan toevoegen! http://open.spotify.com/user/johankuijt/playlist/4CpapIcbo6M…

MAND!

Zie dat je Japandroids hebt toegevoegd! Ook zo’n heerlijk onbekende maar zo getalenteerde band. Heb er nog een paar nummers ingesleept.

Het past niet helemaal in alle voorgaande rijtjes maar dit is toch de ‘‘All time nr 1 Apres Ski hit’’ ?

Am Freitog auf’d Nocht montier’ i die Schi
Auf mei Auto, und donn begib’ i mi
In’s Stubeitoi oder noch Zöll am See,
Weu durt auf die Berg’ ob’n ham’s immer an leiwand’n Schnee.

Weu i wü Schifoan, -foan, -foan, -foan, Schifoan, wohwohwohwoh,
Schifoan, -foan, -foan, -foan,
Weu Schifoan is’ des Leiwandste, wos ma si nur vurstö’n ko.

In der Frua bin i der Erschte, der wos auffefohrt,
Damit i net so long auf’s Auffefohr’n woat.
Ob’n auf der Hitt’n kauf’ i mar an Jägertee,
Weu so a Tee mocht den Schnee erscht so richtig schee.

Weu i wü Schifoan, -foan, -foan, -foan, Schifoan, wohwohwohwoh,
Schifoan, -foan, -foan, -foan,
Weu Schifoan is’ des Leiwandste, wos ma si nur vurstö’n ko.

Und wann der Schnee staubt, und wann die Sunn’ scheint,
Dann hob’ i ollas Glick in mir vereint.
I steh’ am Gipf’l, schau obe in’s Tol,
A jeder is’ glicklich, a jeder füh’t si wohl, und wü nur Schifoan,
Schifoan,
Schifoan, weu Schifoan is’ des Leiwandste, wos ma si nur vurstö’n ko.

Am Sunntog auf d’ Nocht montier’ i die Schi
Auf mei Auto, oba dann überkummt’s mi,
Und i schau no amoi auffe, und denk ma: Aber wo,
I fohr’ no net z’aus, i bleib’ am Montog a no do!

Schifoan, Schifoan, wohwohwohwoh-
Schifoan, weu Schifoan is’ des Leiwandste, wos ma si nur vurstö’n ko.
Schifoan, Schifoan, dobado, dobado, dobadobado,
Schifoan, Schifoan, wohwohwohwoh-
Schifoan, jododo, jododo, jododododo,
Schifoan, schifoan, schifoan, Schifoan…

Skiën. What else.

@ John Sölden

Wat mij betreft wel ja :)

Nu we toch bezig zijn, deze is ook een knaller :p

@Niels deze hoort daar ook bij. Dát waren nog eens tijden. Almbar Sölden!

Skiën. What else.

Deze, van het nieuwe genre apres ski hits, hoort daar dan ook in thuis.

Skiën. What else.

Euh heren er is al een apre ski topic, misschien leuker als jullie je carnavals knallers daar droppen ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

faithless.
need I say more?

voor mij de beste muziek gemaakt. ik kan van heel veel muziek genieten maar faithless steekt er toch wel bovenuit.

Alleen, is maxi jazz ermee gestopt, sister bliss gaat gelukkig nog een poosje door met haar dj setup met faithless material

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Alleen, is maxi jazz ermee gestopt, sister bliss gaat gelukkig nog een poosje door met haar dj setup met faithless material

bartus op 23 okt. 2012 15:53

Is inderdaad erg jammer. Maar gelukkig kunnen we nog benieten van het vele materiaal dat ze gemaakt hebben

vandaag mn collega gek gemaakt (spotify geinstalleerd en knallen). Heerlijk. Dank voor de tips en afspeellijsten heren!

euh... doen!?

@yo-han, haal alsjeblieft die gym allstars crap weg, ze verkrachten daar wel heel goede nummers, originele artiesten zijn; prodigy, underworld, moby, jamiroquai, apollo440 en robert miles, ps de teddybears met cobrastyle doen het ook goed in dat lijstje

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Zo ik heb even in de wintersportlijst lopen rommelen

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@Bartus Done.

MAND!

Lekkere nummers Bartus. Ik had voor het iPod tijdperk een CD met daarop ‘ski’ geschreven die in mijn autoradio ging als ik opweg was naar een mooie toerskitocht of poederdag. Op deze cd stonden o.a. Firestarter, Born Slippy, Porcelain, What happend to you en King Kong Five. Briljant dat jij deze er nu allemaal tussen plaatst

Click. Click. Peace

De playlist is nu ook te vinden via Sharemyplaylists: http://sharemyplaylists.com/wintersportersnl

MAND!

Persoonlijk ligt mijn smaak compleet anders dan die huidige playlist, maar waarom maken we geen apres-ski hit (only) playlist? Ideaal om in de stemming te komen :D Ben alleen geen spotify gebruiker dus Yo-Han… ;o)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Persoonlijk ligt mijn smaak compleet anders dan die huidige playlist, maar waarom maken we geen apres-ski hit (only) playlist?

Kristof op 24 okt. 2012 13:47

Graag, want zelf had ik meer met de lijst hoe hij was zonder al die apre-ski knallers ;-) Haha.

Ik zal ook eens een Apres-Ski editie aanmaken. Ook die zal ik gezamelijk vulbaar maken. En als er genoeg mensen bijdragen kunnen we de playlist ook weer opsplitsen in genres. Die genres moeten alleen wel bedacht worden en toevoegingen gecontroleerd.

Update De apres-ski playlist: http://open.spotify.com/user/johankuijt/playlist/041JNej4bMG…

MAND!

@rogier aan smaak valt niet te twisten

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Zo net even naar Puy Saint Vincent 1800 gefietst (bijna 1000 hoogtemeters bij mij vandaan) met de wintersporters playlist op mijn iphone. Lekker lekker lekker.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie