Help mij aan nieuwe muziek

Haha, waar kunnen we dat liken Rogier?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Voor de mensen die zich afvragen waar de quote onder mijn berichten vandaan komt, hij staat nu in de spotify lijst, hilarisch

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Pryda vs Empire of the sun - Mirage the people (Seb Sapet bootleg)

Deze plaat is goud waard!!!

Die laatste lift halen...

http://youtu.be/6jdM2U6rvDQ

Lekker recent plaatje!

Niet echt boeiend verder maar: IK GA NAAR de swedish house maffia!!

Sneeuw+Bergen=Skieen!

@ Bartus: Bro Hymn. Dit lied is niet te luisteren zonder aan Shane McConkey te denken. Deze moest inderdaad op de lijst!

Maar hoe grappig Youp van 't Hek ook is, past niet echt meer in deze lijst, vind je niet?

Click. Click. Peace

@Rogier Uit de tijd dat Pennywise nog niet met de producer van John Bon Jovi samen werkte.

MAND!

nee youp past idd niet maar wilde hem even posten voor de mensen die hem niet kenden, haal maar weer weg hoor. Bij shane denk ik zelf trouwens eerder aan jukebox hero van foreigner :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@bartus & yo-Han: jullie hebben beiden spotify premium: kun je ook de mp3-tjes die je download ook branden op cd? Ik wil het premium abonnement nemen maar wil t wel ook afspelen op cd.

@wie dan ook, kunnen julllie youp weghalen? Toevoegen lukt me aardig maar ik snap niet hoe ik nummers via de app moet verwijderen

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Btw: leuk topic! Ik houd enorm van muziek. En leuk om al die tips te lezen/zien van nieuwe muziek! Ik houd t goed in de gaten om ideeën op te doe maar ik word toch ook heel blij als ik de tips van underworld, pennywise, massive attack lees hahaha :-D!!! Zo jaren '90!

@SterHester, nee dat kan helaas niet geloof ik. Ik zelf kan mijn eigen bibliotheek en die van spotify via mijn squeezebox overal in huis afspelen. Voor onderweg kun je nummers in spotify opslaan op je mobiel, tablet of laptop of streamen via je mobiele netwerk.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

RIP shane

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

He wat jammer… Ik heb hier van die apparatuur staan… Jeweetwel buizenversterker, speciale kabels, van die ‘speciale’ boxen… Die kan (voor zover ik weet) niet aansluiten aan m’n iphone. Moet ik maar even goed naar kijken. Spotify is nl superhandig voor t verkennen en afspelen van nieuwe muziek!! Txs voor je reactie @bartus!

@sterHEster als je bijvoorbeeld een squeezebox of apple tv via optische kabel of bijv. tulp kan aansluiten aan je versterker kan je draadloos je spotify muziek streamen. Zo doe ik het althans.

MAND!

@yo-han: dat is een goede tip! Dat ga ik proberen!!!

@sterhester, dat kan dus idd wel zoals yo-han zegt, ik weet niet of die buizen en speciale dit of dat van je ega zijn, als ze van jezelf zijn dan scoor je bij deze punten :) Maar iig mijn squeezebox gaat met ‘speciale’ kabeltjes naar mijn ‘speciale’ DAC, naar de ‘speciale’ versterker en de ‘speciale’ boxen ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ yo-han, in die tijd ben ik ook drie keer naar Pennywise geweest! Lekker!

Click. Click. Peace

Uit deze bedoel ik, en elke keer een brok in mijn keel bij het begin.

http://youtu.be/kWinjgQMz-8

Click. Click. Peace

De wintersporters.nl Spotify playlist begint al lekker vorm te krijgen. Alleen blijft de Apres-ski playlist nog een beetje achter. Wie heeft er nog goede suggesties.

MAND!

@Rogier, spybreak stond er al in :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

en My december ook ;-)

Click. Click. Peace

geloof dat de muziek smaak elkaar niet zover ontloopt ;-) En heb er nu wat ‘Frans’ bijgezet wat in NL volgens mij onbekend is.

Click. Click. Peace

my december had ik expres gedaan omdat dat de reanimation remix is en die vind ik stiekum beter, maar bijna niemand kent die cd. Volledig geremixte versie van hybrid theorie erg goeie plaat

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik heb even wat toegevoegd aan het apres ski lijstje! :D

@ bartus, bijna niemand? ;-) Van die plaat vind ik zelf KRWLNG super gaaf.

Click. Click. Peace

Gisteren naar ‘La Ruda’ geweest een Franse ska/punk groep. Echt briljante muziek en goede platen voor in de ‘wintersporters’ lijst…

http://open.spotify.com/artist/6HEYipTZUb7gVqBqci4LpA…

null

Click. Click. Peace

@ Rogier, ik moet er nog even aan wennen, Babylon circus is ook lekker alleen staat daar maar 1 album van op spotify

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Hoe heette dat Franstalige nummer ook alweer die vandaag in de aflevering van RTL Snowmagazine zat aan het einde in de apres-ski bar?

@tim ik check dadelijk uitzending gemist rtl

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Plaats een reactie