Dit of dat

giro zonder twijfel dan de tour en dan pas de vuelta

naar aanleiding van een topic gestart door jesper
topics sluiten na zolang geen nieuwe reactie of altijd openlaten tenzij gegronde redenen

Birdheart op 27 jun. 2014 12:12

Om even offtopic te gaan wil ik hier wel kort op reageren. Op een ander forum waar ik ook zit staat de topics per rubriek/thema ingedeeld, wat sowieso veel overzichtelijker is en niet allemaal onder elkaar. Sluiten is niet nodig, als er niet wordt gepost gaan ze wel naar onder, vervolgens zou je ze wel kunnen verwijderen na een bepaalde tijd. Topics die daar langer worden dan 7 pagina’s gaan automatisch dicht. De laatste poster in dat topic kan dan een nieuw deel openen met de tekst, hoe dat topic werkt, in de eerste post en die blijft altijd min of meer hetzelfde. Op die manier hoeft een moderator ook geen topics te sluiten en te openen zoals deze waar je lange reeksen van krijgt.

Not all who wander are lost

Topics sluiten na zolang geen nieuwe reactie (na 1 jaar bijv)

Wat is het ergste: 100-persoons cabinebaan of ankerlift?

❄️

100-persoons cabinebaan! Zeker! Altijd lang wachten, ding helemaal volgepropt in het ergste geval…

Loof- of naaldboom?

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Loofboom
Deze houtsoort is duurzaam en hard. Dus een betere investering als naaldhout.

Aardbeien of Frambozen ?

May the ski force be with you !!

Allebei lekker, maar ik ga toch voor frambozen. Heb zelf een struik gele frambozen in de tuin staan :)

Libanon of Turkije (om te skiën)?

❄️

Turkije lijkt me veiliger op dit moment dan Libanon daarom geruster snowboarden denk ik, maar ben nog nooit in een van de twee geweest.

Europa of Amerika om te skiën of snowboarden

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Amerika. Ik Heb alleen ervaring met boarden in Europa maar Amerika staat wel op mijn wensenlijst.

Zelf verbouwen of een aannemer inhuren?

🏂

Zelf zou ik het zelf doen, maar anderen raad ik aan om een aannemer in te huren want dan heb ik als uitvoerder werk :) ligt natuurlijk ook aan de omvang van verbouwing

Werken als seizoenarbeider als bv groenteplukker en als skileraar of een fulltime baan

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?
MAND!

Plaats een reactie