To the next question?

Wit, als ze een donkere groenbruine kleur beginnen te krijgen vind ik het niet leuk meer! ;-)

Low budget wintersport met zelf koken etc. Of een luxe hotel met alle mogelijkheden die je maar kan bedenken?

Martin9 op 9 mrt. 2014 19:23

-_-

Gang is alles

Ik zou voor het luxe hotel gaan, heb daar nog nooit in gezeten eigenlijk maar lijkt me wel leuk na het snowboarden/aprés ski het zwembad induiken :d

Wat doe jij allemaal in de avond als je op wintersport bent?

Gang is alles

Ski spul checken en klaar maken voor volgende dag (schoenen drogen, skies eventueel waxen en/of slijpen), ff uitblazen, aprés skiën, eten, douchen, bed…allemaal niet noodzakelijk in deze volgorde :P

Next Q: als skibestemming 1 van de bekende grotere plaatsen (Gerlos, Sölden, Ischgl) of een kleiner minder bekend gebied met meer rust?

Groter gebied, alleen dan in de rustigere periodes :P

hoeveel zou je maximaal willen spenderen aan een wintersport vakantie?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Dat is een lastige vraag voor mij aangezien ik m’n vakantie nog niet zelf hoef te betalen :P
Ik laat 'm open voor iemand anders haha

Gang is alles

Ok dan beantwoord ik die wel.

Ik zoek meestal naar aanbiedingen buiten de vakanties en meestal lukt het om tussen de €250-350 te blijven inclusief appartement en skipas in een leuk gebied. Voor mij hangt het er ook van af of we 1 of 2 keer willen gaan. Maar voor een hele week vakantie wil ik niet meer dan €700-800 p.p. kwijt zijn inclusief verblijf, skipas, eten, drinken, benzine, eventuele tol etc. Als de bestemming echt top is ben ik bereid om er meer aan uit te geven maar dan bedoel ik wel een wintersport bestemming op een ander continent, ik zou dat dan wel combineren in een rondreis ofzo.

Next Q:

Ben je vanaf je vakantieadres continu online en up to date met de hele wereld? (Social media, email etc.)??

🏂

Nee, de hele skidag zit ik niet op internet, alleen 's ochtends en 's avonds check ik m’n facebook/twitter en natuurlijk het weerbericht. En het lawinegevaar, ook al board ik niet echt off piste, vind het wel interessant om te weten

Wat is jouw beste rodelervaring?

Gang is alles

Hoe triest: de rodelbaan in Valkenburg!!! :P

(Snel maar eens een fatsoenlijke baan proberen)

Gevoelige vraag: skiën of snowboarden??

SNOWBOARDEN, vrij simpel ik kan namelijk niet skiën :P

Welke sport doe je het liefst op wintersport vakantie, behalve skiën en snowboarden?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

rodelen, maar dan wel op de houten slee :p heerlijk vind ik dat!

Welke bestemming droom je nog van?

Certified ski-boy, glijbewijs

Val Gardena of een ander gebied in de Dolomieten, lijkt me echt vet om in de Dolomieten te boarden

Wat eet jij t liefst op wintersport ttijdens de lunch?

Gang is alles

@Jesper, ben net terug van de dolomieten, en moet zeggen dat ondanks dat er weinig boarders te bekeken waren, ik zelf het geweldig vond om er te boarden, op dit moment is het mijn nummer 1 gebied om te snowboarden.

Tijdens de lunch het liefst gewoon zelf gesmeerde boterhammen :D lekker en goedkoop, blijf een hollander.

wat is volgens jou het slechtse gebied om te snowboarden?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

WOT gesmeerde boterhammen? Noem me verwend maat ik moet er echt niet aan denken dat ik hetzelfde taaie brood dat ik op school eet ook op de piste eet :s

Heb niet echt een vervelend gebied mee gemaakt soms far dus ik laat nog open :p

Gang is alles

een Nederlands gebied :) ik heb verder geeen idee…
Ik vraag het hier nog een keer ;) :

Wat voor ski’s als skileraar?

Atomic Radon TI

Waarom is sneeuw zo mooi?

Let it snow

omdat sneeuw wit is en wit de kleur van reinheid is, denk ik

wat is het mooiste niet wintersport land om op vakantie te gaan in de winter?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Die is wel heel lastig, ik zou nooit ergens heen gaan waar niet te wintersporten valt in de winter :P

Uh ik denk dan de Bahama’s, die plaatjes ervan op twitter zien er altijd wel leuk uit

Gang is alles

Wat is jouw favoriete muziek genre om naar te luisteren als je op wintersport bent (hoeft niet perse tijdens t skien te zijn)

Gang is alles

eigenlijk bijna alle soorten behalve rap, hardcore stylen, Arabische muziek en Antilliaanse muziek

als je een beroep zou moeten kiezen dat bouw gerelateerd is welk beroep zou dat dan zijn?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

dan maar een andere vraag, eentje die minder moeilijk is

wat is het mooiste hotel/appartement waar je hebt gezeten op vakantie?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Atlantis, Paradise Island op de Bahama’s.

Wie verwacht je dat Wereldkampioen voetbal word?

Nederland!!! Nee dat niet maar ik heb geen idee:p

Waar zou je het liefst willen wonen?

In Trento, Italië. Zeer centraal gelegen voor diverse berg- en buitenactiviteiten in de prachtige Dolomieten, zowel in de winter als in de zomer. Gardameer vlakbij (voor de watersport), een hele rits prachtige skigebieden binnen een uur rijden (zowel aan de Dolomiti Superski-kant als aan de kant van de Brenta Dolomieten). De stad zelf - ook niet onbelangrijk - is ook een echte stad, zij het geen grote. Maar je hebt er alles, inclusief een Duomo, een universiteit, een kasteel, een ‘thuisberg’ (Monte Bondone), een rivier, een snelweg, een groot treinstation, wijnboeren… En natuurlijk onbeperkt Italiaans eten.

Welk sneeuw-avontuur staat het hoogst op jouw verlanglijstje?

Ik wil nog eens terug naar Schotland om dan, op de Ben Nevis, in de offpiste-kom te skiën. Ik krijg spontaan heimwee nu ik dit schrijf…

Wat is het mooiste skigebied buiten de Alpen waar jij ooit bent geweest?

❄️

Heel simpel: Portillo in Chili, wat een gebied! wat een hotel en het feit dat wij een meter verse sneeuw hadden hielp zeker mee voor dat gevoel! Kijk hier maar: http://antonmagazine.nl/chapter/69

Naar welk skigebied wil je nooit meer terug, of bestaat dat niet?

Click. Click. Peace

@Rogier mogen het ook indoor skigebieden zijn want daar is er eentje bij die zo slecht is dat toen ik binnenkwam in de sneeuwhal al zonde vond van het geld 2 euro (vriend van me had een wedstrijd gewonnen en we konden met 20 man naar binnen voor wel 40 euro) goede kennissen en collega’s uit den haag waren er zo over op aan het scheppen hoe goed die piste was en zoveel keer beter dan bottrop zoetermeer of landgraaf dat we gek waren als we er niet zeker 8 uur zouden skiën en snowboarden zonder ons te vervelen, vanaf de ingang tot de lift lag er zoveel “poeder” sneeuw dat de kinderen die mee waren tot hun middel weg zakte, het beloofde funpark in de brief die bij de prijs zat bestond uit 1 rail halfe meter breed en 10cm boven de grond en voor de buis was een gat gegraven want hij was te gevaarlijk en je mocht hem niet gebruiken en 1 sprongetje. en bovenaan was er zo goed als alleen maar ijs waardoor zo goed als niemand durfde en de meeste al zitten op hun board of kont 20 meter naar beneden geleden en daar dan alles weer aan deden waardoor degene die wel over het ijs durfde niet door konden. de sneeuw in combi met de huurboarden was zo stroef dat je alleen recht naar beneden kon want maakte je een klein bochtje kwam je tot stil stand en moest je van daar lopen :( (gelukkig mijn eigen board mee :P ) met andere woorden de UITHOF in Den haag,
Anders zou ik er geen een weten en denk ik ook niet dat hij bestaat

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Waar staat de (eerste) trip dit seizoen naartoe gepland?

Thank God summer is over!

Helaas nog altijd maar eentje… :( in verband met de leerplicht van de middelbare school en het feit dat ik nog met mijn ouders meega en dat veel vrienden geen geld hebben (nog) geen meer skidagen. De enige trip wordt weer 8 dagen Wagrain dit jaar. ook leuk, maar ik zou zo graag meer willen ! :p

cliché, maar altijd mooi: Van welk gebied (mag ook buiten Europa) droom jij om ooit nog heen te gaan?

Certified ski-boy, glijbewijs

Aspen lijkt me erg gaaf, dat zou ik dan willen combineren met een rondreis door de usa :)

Ben je een matriaal freak en schaf je elk seizoen nieuwe gear aan of alleen als het echt nodig is?

Ik ben wel een materiaalfreak, maar kan het niet betalen, dus uiteindelijk koop ik niet iets vaker nieuw dan nodig is, maar dan wel ook duurder dan nodig ;).

Hoe vaak heb je inmiddels de webcams van je bestemming voor deze winter al gecheckt?

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie