Nieuwe gear? Show it! (deel 2)

Helaas. Mooie bril maar onder mn helm drukt ie mn neusgaten dicht. Terugsturen dan maar weer.

Omdat ik gisteren in Landgraaf zag dat de naden van mijn handschoenen begonnen te scheuren en ik nogal last heb van winterhanden heb ik een nieuw warm paar gekocht.

https://cdn.wintersport.nl/forum/17/ef365131e22419c739a0de1a...

Gisteren na 1 keer passen deze snowboardschoenen gekocht voor vriendin:
[img=750,750]

null

Burton starstruck

Maar vanochtend ging ik toch twijfelen…had toch het idee dat ze niet goed zaten.
Dus na een dag heen en weer vliegen toch voor deze gegaan, zitten een stuk lekkerder.

[img=250,300]

null

Flow Maya

Ze dacht eerst dat het niet zoveel zou uitmaken, maar zodra ze de schoenen aantrok zei ze meteen: Deze passen veel beter. Geen loskomende hak, geen drukpunten en een lekkere snug fit. Had ook wel verwacht omdat we eerst allebei Nitro-schoenen hadden, en ik zelf ook ben overgegaan (na veel passen) op Flow met boa’s. En weer een les geleerd: Gewoon veel passen, en vooral veel verschillende merken.

Eindelijk niet meer veteren op de piste. Heb het zelf ook met dubbele boa-sluiting en werkt super /-\o

*bericht bewerkt door Waah op 29 dec 2016 20:17

null

Toch nog een nieuwe banaan op de kop getikt en er Bent Metal Logic bindingen op gekocht, ben erg benieuwd naar de bindingen.

*bericht bewerkt door Easyrider op 29 dec 2016 23:17

https://cdn.wintersport.nl/forum/17/fd57dc82d14f1ca753476bb8...

Nieuw board gekocht! Ben nu helemaal klaar voor komende trips!!

Nieuwe skischoenen gekocht :)

null

null
null

Even een kerst cadeautje voor mezelf gekocht…

A winter without powder isn't a winter!

Ik kon het niet laten voor zo weinig (relatief) :-)

Black Diamond Coefficient Hoody

null

When life gets too complicated.... SKI

Ik had nieuwe handschoenen en helm nodig. Ik vond op bleu tomato een hele mooie aanbieding voor een paar hestra handschoenen en deze zijn het geworden

null

Voor de skihelm ben ik geslaagd bij Wim jaqeut in Amersfoort. Heb wel geloof ik 30 verschillende geprobeerd eer ik de juiste gevonden had waarbij mijn oakley skibril ook goed zat.

null

Het is een indigo geworden. ( wel heel sterk afgeprijsd anders had ik echt wel verder gezocht?)

Ben helemaal blij?

null

Nieuwe Schoentjes :-)
Lange XT 130
bij MK Skiservice in Bilthoven

Mooie helm hierboven!

Ivm setjes afwijking zocht ik nog een mooie zwarte jas maar die van mijn favo merken waren toch echt te duur voor een jas erbij. Dus helemaal blij met mijn nieuwe jas van IcePeak! Samen met de nieuwe helm van Sinner super blij! Was al erg lang op zoek naar een zwarte helm met vizier omdat ik nu steeds mijn bril in mn skibril moet duwen, deze is eindelijk in mijn maat beschikbaar en mn bril past er mooi onder:)

null

null

*bericht bewerkt door NPemmetje op 30 dec 2016 13:59

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

ook erg blij met deze Atomic’s…nu nog de ski’s maar ben daar nog steeds niet over uit!

null

*bericht bewerkt door NPemmetje op 30 dec 2016 14:09

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Als licht gevorderde snowboarder in oktober voor een schijntje m’n eerste board gekocht; een tweedehands Rossignol Accelerator.

null

Bleek toch te weinig uitdaging in te zitten, dus het board dinsdag teruggebracht. Toen wat meer geïnvesteerd in een nieuwe, langere Atomic piq. Gelijk wezen testen in Snowworld: wat een verbetering!

null

Ook een nieuwe jas gekocht maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Zit lekker, kleurencombi vind ik toch minder.

null

Sneeuwplanker 🏂🏻

Nieuwe jas en broek
O’neil Jeremy Jones powder shell

null

O’neil Jeremy Jones Sync Ski Pant

null

null
null

Afgelopen winter de ski’s gekocht. Gisteren de stokken! Nog vier weken dan mogen we weer

Zo dat zijn er veel ?

null

nieuwe tas! :) zou eerst voor de deuter freerider pro 30 gaan maar die bleek nergens meer te koop te zijn. alles past erin, ben er erg blij mee :)

part time skier, full time savage

null

Mijn nieuwe Nordica Speedmachine 100! Zitten als gegoten.

2 weken terug getest & meer dan goed bevonden, Rossignol Experience 84 HD :

null

*bericht bewerkt door pulga op 09 jan 2017 16:30

Volgende week gaan we op reis, en we nemen mee :)

null

null

null

null

*bericht bewerkt door RenSas op 10 jan 2017 11:38

Kerstbonus goed besteed zo te zien!

Zitten er ook nieuwe schoenen in de tas?

Kerstbonus goed besteed zo te zien!

Zitten er ook nieuwe schoenen in de tas?

Stino op 10 jan 2017 11:56

Die had ik al - Salomon Xpro 100 - afgelopen jaar gekocht :)

null

Een nieuwe helm, google en nog wat ditjes en datjes bij vd Biggelaar gehaald. Kan ik er de rest van het seizoen weer tegen.

*bericht bewerkt door interjrs op 10 jan 2017 12:47

null

Nieuwe helm gescoord!

Aequilater Nubila

Ik kon het niet laten! ? Wilde zo graag een pak hebben en deze zit lekker en warm…aerodynamisch de berg af haha⛷

Bij de Decathlon een rugzak gekocht en vorige week al mee gehad naar Winterberg en is top, zelfs mijn skies kunnen erop gebonden worden… en dat voor 15 euries

null

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Nieuw onderjasje: Regatta Ignis Hybrid.

null

null

Zonet nieuw ski’s gekocht (was het eigenlijk niet van plan…):
Atomic Cloud LTD in 142 cm. Deze ski was precies wat ik al een lange tijd zocht, en ook nog een super mooie prijs(wel seizoen 2015).
Erg blij mee. Nog 2 weken wachten, en dan mogen ze de sneeuw in :)

Specs:

Productinformatie:
Atomic Cloud LTD XTE 10 ski’s dames
De Cloud LTD met XTE 10 bindingen is een energiebesparende ski voor de gevorderde skiër.
Speciale technologie:
Dankzij de Piste Rocker is het maken van bochten eenvoudiger dan ooit. Door de Sidewall heeft de Cloud LTD veel kantelgrip. Geslipte en carve bochten inzetten gaat gemakkelijk dankzij de V-shape. De Cloud LTD XTE 10 is prestatiegericht en speciaal voor vrouwen minder zwaar gemaakt waardoor dit comfortabele dames ski’s zijn.

Eigenschappen
Terrein: Piste
Niveau: Intermediate / Gevorderd

Specificaties
Profiel: Piste rocker (90%/10%)
Kern: Woodcore
Sidewalls: Stepdown Sidewall 2.0
Gewicht: 1.56kg
Overige: ARC Techniek
Binding: XTE10

*bericht bewerkt door Maartje op 14 jan 2017 17:06

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Dakine Poacher RAS 26L + Mammut Removavle Airbag System 3.0 + Cartridge

null

null

@GiGi het filmpje van gisteren was blijkbaar inspirerend ;D mooie stukje equiment !

Kilpi Methode broek.

null

Plaats een reactie