Nieuwe gear? Show it! (deel 2)

@GiGi het filmpje van gisteren was blijkbaar inspirerend ;D mooie stukje equiment !

Glenn. op 14 jan 2017 17:20

Nou het stond al langer op mijn lijstje. Maar wel een mooie gevonden; ik heb er 7 gepast en uiteindelijk zat deze het beste (en heeft alle features die ik wil).

En nu maar hopen dat je hem nooit moet gebruiken :)

En nu maar hopen dat je hem nooit moet gebruiken :)

Glenn. op 14 jan 2017 18:13

Inderdaad!

Mijn mooie Jones Explorer met Union Force bindingen. Ik heb em al een paar weekjes, maar nu een mooie foto erbij voor dit topic! ?

null

*bericht bewerkt door Nelis op 14 jan 2017 20:01

Bergen + Sneeuw = ❤

Toch maar een nieuwe jas gekocht, korting op korting op korting heeft mij toch weer overgehaald ? Misschien een tip voor jullie: http://www.keller-sports.nl Ik kon deze webshop nog niet. Voor 10 euro kan je premium member worden en heb je altijd 10% extra korting (ideaal om met meerdere mensen gebruik van te maken ?), ook op aanbiedingen en in combinatie met kortingscode, etc.

null

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Mooie jas @jeffvdv ik heb deze in de kleurstelling van vorig jaar.
Wat moest je uiteindelijk aftikken? Keller is idd een prima webshop! Enorm aanbod en vaak scherpe aanbiedingen!

Je weet niet wat je niet weet.

Mijn skibril en handschoenen waren na 7 jaar aan vervanging toe. Een nieuwe Giro Onset gekocht die perfect past i.c.m. m’n Sinner helm en een paar North Face Powdercloud handschoenen. Blij mee!

null
null

@Robbert-010 Ik heb de jas uiteindelijk voor onder de 300 euro kunnen kopen. Het is het Spyder Verbier model van vorig jaar, hier in NL koste hij 699 nieuw ? Een dikke 400 korting kon ik dus echt niet laten schieten voor een heerlijke primaloft gevoerde jas ☺️

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Lekker hoor @jeffvdv mooie prijs voor een hele mooie jas! Bij dit soort kansen moet je toeslaan! Ik kocht mijn jas plus broek de vyper en de bij passende oranje propulsion broek voor minder dan de originele nieuwprijs van de jas ? Onder die Vyper jas kan eigenlijk geen andere broek dan een spyder anders matchen de kleuren voor geen meter en dat doet pijn aan m’n ogen ? Ga je er ook nog een broekie bij score?

Je weet niet wat je niet weet.

@Robbert-010 Dan heb jij ook een goede deal gehad voor de Vyper ?? Mooi pak is dat ook trouwens, zeker met bijpassende broek ?? De broek had ik al bij de lokale sportzaak met 70% korting gekocht. Als je de koopjes goed in de gaten houdt, is Spyder prima te betalen haha.

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 15 jan 2017 15:10

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Topzaak is dat, coole spulletjes weer mannen

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Nou jij hebt ook aardig wat coole spullen aangeschaft @NPemmetje ???

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 15 jan 2017 15:14

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Had de losse elementen al een tijdje in huis, maar nu alles gemonteerd en afgesteld:

2015 Line Supernatural 108 in 186 + Tyrolia Adrenalin 13 en vellen van Black Diamond.

null

null

nieuwe tas! :) zou eerst voor de deuter freerider pro 30 gaan maar die bleek nergens meer te koop te zijn. alles past erin, ben er erg blij mee :)

Stefdeboer op 9 jan 2017 10:30

Welke is dit dan? Ziet er goed uit!

null

nieuwe tas! :) zou eerst voor de deuter freerider pro 30 gaan maar die bleek nergens meer te koop te zijn. alles past erin, ben er erg blij mee :)

Stefdeboer op 9 jan 2017 10:30

Welke is dit dan? Ziet er goed uit!

Posie op 19 jan 2017 20:53

De Deuter Rise 28 zo te zien.

Maar zoals dat voor alles geldt dat goed moet zitten op je lijf (zoals een helm, bril, jas, skischoen… noem maar op): ook rugzak even passen. De rugzak die ik vorige week heb gekocht was één van de 7 die ik heb gepast met globaal dezelfde features; de pasvorm heeft uiteindelijk de keuze bepaald. En er waren echt wat modellen die vooraf favoriet waren bij mij (op basis van reviews, beschrijvingen, etc.) die direct afvielen. Een beetje zoals met ski’s dus…

Gisteren een mooie nieuwe jas gekocht van Human Nature. Afgeprijst van 170,- voor 100,- wat het een stuk aantrekkelijker maakt :)

https://cdn.wintersport.nl/forum/17/572b18e2e280133a8cc435ae...

Born to Ride

van de week een nieuwe ski outfit gekocht

null

null

Ik was begin januari een weekje in Winterberg toen mijn 15 jaar oude Völkls het begaven (binding brak af). Ik ben een - wat ze op dit forum noemen - sportieve slalommer maar hou ook wel van snel gaan. In Meschede heb ik binnen 10 minuten, eigenlijk blind, een paar Fischer slalomskietjes van 170 cm uit het rek getrokken. Economy-choice, want ze waren in de aanbieding (250 euro). Gelijk nieuwe comfortabele schoenen erbij. Ook Fischer.

Equipment bevalt ERG goed. WAT een verschil met die oude spullen!!! Binnenkort vliegen we op Innsbrück!

null
null

Na veel wikken en wegen eens voor iets exotisch gegaan :)
Afgelopen week al eens aan de tand gevoeld in Winterberg en de verwachtingen werden ingelost. Heerlijke ski, enkel benieuwd naar hoe ze zich gaan gedragen op echte buckelpistes.

null

null

*bericht bewerkt door powwaah op 22 jan 2017 00:12

OP een of andere manier werken de afbeeldingen niet, maar ik heb dus een nieuwe broek en jas van Protest gekocht ;P

*bericht bewerkt door lucas5270 op 22 jan 2017 12:34

Gotta go fast

null

Voor ongeveer 3 weken geleden de Salomon X-Pro 130 2016 bij Baum Sport in Hengelo gekocht.
Deze schoenen zitten mij echt perfect. Goed aangesloten om de voet en nog ruimte bij te tenen. En vooral voor mij heel erg belangrijk, een smalle schacht voor mijn onderbenen.

En omdat ik voor 23 euro op vakantie veilingen 2 kaartjes voor de skihal in Bottrop heb gescoord heb ik ze voor ongeveer 1,5 week geleden gelijk even uitgetest. Conclusie: ze skiën super relaxed.

*bericht bewerkt door CheezField op 23 jan 2017 17:02

:-)

null

Click. Click. Peace

:-)

null

Rogier op 23 jan 2017 17:11

Nieuwe poederbakken ?

Born to Ride

null

null

Nieuwe jas en broek van Protest. In de krokus proberen in Val Gardena, nu hopen dat het nog gaat sneeuwen…

Gotta go fast

Toch maar eens even een slotje gehaald voor de momenten wanneer mijn snowboard buiten beeld staat. Voelt toch wel vreemd om je board op slot te zetten maar zou het vervelender vinden als het ineens verdwenen is. Anderzijds wel logisch als ik bedenk dat ik mijn fiets van €25,- wel op slot zet maar mijn gear van +/- €650 niet…

Zijn hier nog andere wintersporters die hun spullen op slot zetten?

null

🏂

Genoeg volgens mij, maar gebruik gewoon een fietsslotje. Voor ski’s werkt dat alleen weer niet.

@Martin9 sinds dit jaar een slotje gekocht en consequent gebruikt voor onze nieuwe snowboards. Lijkt een beetje overdreven, maar sinds mijn snowboard een keer is gejat tijdens mijn Après ski, doe ik consequent een slotje erom.

Bergen + Sneeuw = ❤

Toch maar eens even een slotje gehaald voor de momenten wanneer mijn snowboard buiten beeld staat. Voelt toch wel vreemd om je board op slot te zetten maar zou het vervelender vinden als het ineens verdwenen is. Anderzijds wel logisch als ik bedenk dat ik mijn fiets van €25,- wel op slot zet maar mijn gear van +/- €650 niet…

Zijn hier nog andere wintersporters die hun spullen op slot zetten?

null

Martin9 op 23 jan 2017 22:41

Zo denk ik er ook over, een slot kost een beetje scheelt eenhoop.

Na jaren van huren Mieuwe schoenen gekocht bij MK skiservice Bilthoven. Dit is geen reclame maar een mening; wat ben ik daar goed geholpen! Goed opmeten, en stuk of 6 opties gepast waarbij de eerste optie meteen de beste bleek. Na passen verplicht een kwartier rondje lopen door de zaak en twee drukplekken gevonden. Deze even netjes uitgefreesd en na 1 dag testen op WB kan ik alleen maar zeggen: Wat skiën ze lekker! En ze passen bij mijn broek…

null

Een jaar of zes met gekregen skischoenen naar de sneeuw geweest maar nu een mooi paar op maat laten aanmeten. Na een avondje proefskiën in Zoetermeer last van m’n kleine teen gekregen die blijkbaar knel zat. Op die plek is de schoen aangepast dus helemaal klaar voor een week skiën in Ischgl. Vertrek zaterdag :-)

null

Plaats een reactie