Op welk merk en type ski skiet u?

Ik ben op zoek naar een paar goede nieuwe Allmountainski’s voor een beetje normale investering van max €400 ongeveer, zijn er nog mensen die tips voor me hebben?

Is het al bijna januari?

atomic nomad ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Atomic ETl 123

Omdat ik er heerlijk mee kan carven, ofpiste en in het snowpark.

Lekker kort en toch stabiel. Spelen in de sneeuw en toch kunnen ze heel veel.

Ik ben er dolblij mee!!

Just have fun!!!

Salomon crossmax 10 en Salomon Xcream

Black Diamond Stigma

5 jaar Fischer RC4SC en nu K2 amp Rictor ebij aangeschaft. Wilde toch steeds meer een beetje buiten de piste gaan proberen en dan zijn de RC4’s niet echt geschikt… Hopelijk gaan de Rictors mij hierin helpen. :)

heb nu rossignol zeneth z5
maar wil graag volkl tigershark power switch

hit and run

@Veroen: ik had begin dit jaar huiswerk gedaan naar een All-mountain ski en kwam uit op deze twee:

  • Salomon Xwing Tornado TI
  • Atomic Nomad Blackeye TI

Beide modellen 2010/11 werden nu rond de 450 euro aangeboden en het zijn de Salomon’s geworden. Veel betere prijs/kwaliteit in deze prijsorde ga je denk ik niet vinden, maar welke All-mountain ski het voor jou moet worden hangt toch echt van je specifieke skivoorkeuren af. Lees wat reviews zou ik adviseren.

waterski’s

Fischer Progressor 8+

Neen 10+! :-) :-)

Wat een exotische en bombastische namen ze de glijplankjes tegenwoordig toch, niet te kort.

Naar mijn mening heeft Rogier de winnaar in huis. De "Nordica Unleashed Hell", voorzien van de "Marker Duke" binding :)

ach ja, het woordje ‘geven’ achterwege gelaten. Komt omdat ik door die naam geïntimideerd was :)

Atomic D2 Race GS, Nog nooit een ski gehad die zoveel concentratie vereist, maar ik hou ervan!. moet continue kracht zetten om er mee overweg te kunnen maar als je dat doet is ie super, tot op zeer hoge snelheden.

Ikzelf heb een zwak voor de salomon ski’s!

  • Salomon LORD 2011 voor off-piste en piste gebruik
  • Salomon Suspect 2012 voor Fun park en off-piste fun!

Ik zit te twijfelen over de Rossignol Experience serie.

Iemand ervaring of tips???

Progressor 10+ toch aangeschaft :-)

Rossignol 9s oversize.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Elan 1010 voor off-piste,
Elan magfire 14 voor op de piste en lesgeven; dit worden zo meteen de Elan Amphibio Waveflex 82 XTI,
Armada PipeCleaner om in het park te klooien.

Fischer RX6, maar die worden binnenkort vervangen…

Head Supershape I.Titan 2010 - 170 cm

Super ski!

K2 Tough Luv in 1.70 voor on- en off piste. Superstabiele ski die overal doorheen dendert. Ben nog op zoek naar de Rossignol 9X WC Oversize.
Super GS ski die door zijn waist van 80 mm ook nog buiten de piste meekomt, maar waar je vooral superstrak en supersnel iedereen mee voorbij gaat :)

Winter is coming

Fischer progessor 9+ : net aangeschaft dus ik moet ze nog lekker uitproberen maar ik heb er alle vertrouwen in

ik heb vandaag nieuwe ski’s gekocht
ik kon mijn rossignol zenith 5 inruilen op een paar atomic D2 vf 72 sport.
ik ben heeeeel benieuwd of ik net zulke goede vriendjes word met de atomic’s als met de rossignol ski’s

hit and run

atomic supercross b5 en custom x (board)

ski:liberty double helix
binding: marker duke
boot: lange rx120

Blizzard gtr sport full suspension ga ze 1e week januari proberen in solden
Heb er zin in nu eerst nog ff dumpen
Ps dit is onder mijn vriendin haar profiel, zij heeft blizzard viva 7,4 iq.

Dit jaar ski ik op.
Nordica world cup gs, deze ski gebruik ik eigenlijk altijd, les geven die ik er op en ski daar ook veel buiten de piste mee. Voor de echte poederdagen gebruik ik de Nordica raddict. Al moet ik zeggen heb op de raddict vorig jaar met Sander Kan geskied en hij ook op mijn ski’s en wij waren allebei verrast dat hij zelfs bij verstoord terrein en buckels nog zeer goed te skien is. Dit is echt een speelski.

Blizzard G-force Supersonic IQ

Ik ben op zoek naar een paar goede nieuwe Allmountainski’s voor een beetje normale investering van max €400 ongeveer, zijn er nog mensen die tips voor me hebben?

veroen op 19 sep. 2011 11:34

kijk eens op de skiwebshop.nl (breda) heeft leuke fischers 9 head etc staan heb zelf daar ook ski spullen gekocht na betaling een dag later in huis en goed ingepakt

Plaats een reactie