welke skischool?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kreischberg

Wij gaan komende voorjaarsvakantie skiën met 4 gezinnen in St. Georgen am Kreischberg.
Welke skischool moeten we hebben? Schischule Kreischberg Mayer of Richi’s Skischule?

Er zijn kinderen van 4, 6, 7 en 8 die hebben 10 keer een uur les gehad in Nederland. En een jongen van 7 die al 2 keer op ski vakantie is geweest en 3 keer een week les in Nederland.
En 4 ouders die dan wrs 20 keer een uur les hebben gehad.

Waar is de kans op een Nederlandse skileraar het grootst?
Ik zag een verschil en dat is dat Richi’s eerder start en dus ook eerder luncht, dat kan handig zijn in de restaraunts. Maar ik zag meer kinderdingen op de foto bij Mayer…Maar we zijn er nog nooit geweest dus advies van jullie is fijn!

*bericht bewerkt door kirsten333 op 20 jun 2021 21:14

Maakt echt niet uit welke skischool je neemt.
Alle leraren hebben de zelfde diploma’s.
Neem de school waarbij je een prettig gevoel hebt.
Nederlands of een Oostenrijkse leraar?
Ik heb van beide hele goede en slechte gezien.
Voor kinderen maakt de taal niet uit Nederlands of Duits.
Oostenrijkse kinderleraressen hebben waarschijnlijk meer ervaring (meer uren gemaakt op de ski) omdat ze meestal op de ski’s geboren zijn en daardoor een betere bewegingsafwikkeling hebben.
Maar nogmaals voor de lessen zeker in het begin maakt het niets uit.

En Kirsten333 welke skischool kan je aanraden na je bezoek in Kreischberg.

Wij kozen uiteindelijk voor richi. Omdat die eerder beginnen en dus lunchen en er dan dus nog meer ruimte is in de restaurants.
Beide skischolen leken het zelfde te doen. En ze hadden allebei geen Nederlandse skileraren. Wel voldoende Nederlandse kinderen.
Wij hebben online geboekt want het kantoor zit boven op de berg.

Beste Kirsten,

Ik probeer ook online te boeken want wij gaan komende voorjaarsvakantie maar krijg het niet echt voor elkaar. Waar heb jij geboekt?

Plaats een reactie