Val Cenis of La Norma

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Cenis en La Norma

@thimzon en andere. Ervaringen in La Norma met skiles voor 6 jarige, welke talen worden gesproken door de skileraren?

Noknok op 01 aug 2022 21:11

Wij waren er afgelopen kerstvakantie, onze kinderen hadden het geweldig. Meerdere NL kindjes en de leraren die ze hadden konden best wat basic Nederlands. Meer dan voldoende om onze kinderen (5 en 7) op hun gemak te stellen. Wij gaan dit jaar weer.

Noordeling op 01 aug 2022 15:45

Ik deel deze ervaring. Aussois is ons erg goed bevallen. In ons geval zat er een meisje bij uit België die ook een hoop vertaalwerk deed. Maar uiteindelijk is het ook gewoon veel nadoen. En is het groepje zelf dat een beetje op het zelfde niveau zit belangrijker dan de taal die gesproken word vind ik. Ook dit werd goed ingedeeld trouwens.

Wij gaan deze 2 de week van de kerstvakantie Le Grand Bornand Chinaillon uitproberen. Is even dichterbij.

@thimzon en andere. Ervaringen in La Norma met skiles voor 6 jarige, welke talen worden gesproken door de skileraren?

Noknok op 01 aug 2022 21:11

Wij waren er afgelopen kerstvakantie, onze kinderen hadden het geweldig. Meerdere NL kindjes en de leraren die ze hadden konden best wat basic Nederlands. Meer dan voldoende om onze kinderen (5 en 7) op hun gemak te stellen. Wij gaan dit jaar weer.

Noordeling op 01 aug 2022 15:45

Ik deel deze ervaring. Aussois is ons erg goed bevallen. In ons geval zat er een meisje bij uit België die ook een hoop vertaalwerk deed. Maar uiteindelijk is het ook gewoon veel nadoen. En is het groepje zelf dat een beetje op het zelfde niveau zit belangrijker dan de taal die gesproken word vind ik. Ook dit werd goed ingedeeld trouwens.

Wij gaan deze 2 de week van de kerstvakantie Le Grand Bornand Chinaillon uitproberen. Is even dichterbij.

thimzon op 04 aug 2022 16:11

Wij zitten nog te kijken, is Le Grand Bornand ook zo voordelig als Aussois ?

@thimzon en andere. Ervaringen in La Norma met skiles voor 6 jarige, welke talen worden gesproken door de skileraren?

Noknok op 01 aug 2022 21:11

Wij waren er afgelopen kerstvakantie, onze kinderen hadden het geweldig. Meerdere NL kindjes en de leraren die ze hadden konden best wat basic Nederlands. Meer dan voldoende om onze kinderen (5 en 7) op hun gemak te stellen. Wij gaan dit jaar weer.

Noordeling op 01 aug 2022 15:45

Ik deel deze ervaring. Aussois is ons erg goed bevallen. In ons geval zat er een meisje bij uit België die ook een hoop vertaalwerk deed. Maar uiteindelijk is het ook gewoon veel nadoen. En is het groepje zelf dat een beetje op het zelfde niveau zit belangrijker dan de taal die gesproken word vind ik. Ook dit werd goed ingedeeld trouwens.

Wij gaan deze 2 de week van de kerstvakantie Le Grand Bornand Chinaillon uitproberen. Is even dichterbij.

thimzon op 04 aug 2022 16:11

Wij zitten nog te kijken, is Le Grand Bornand ook zo voordelig als Aussois ?

snowy1978 op 04 aug 2022 10:59

Accommodatie hebben we nu voor €1000 6pers. Wel 70m². Paar honderd meter van de piste. Aussois zaten we echt voor een prikkie aan de piste. Dat was wel een stuk kleiner, en dat had ik last minute geboekt. De skipassen zijn redelijk gelijk volgens mij. Verder moeten we de ervaring nog op doen.

Hoi Piefke, bedankt voor je reactie en de foto’s. Is mijn nieuwsgierigheid weer een beetje bevredigd. Thnx

Plaats een reactie