Opening Willingen 2012

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Op internet zie ik verschillende berichten over de opening van skigebied Willingen waarbij 15 december als meest logische wordt genoemd. Nu gaat Winterberg echter komend weekend al los dus ik vroeg me af of dat wellicht voor Willingen ook het geval is… Weet hier iemand meer? Ik ga namelijk hoe dan ook zaterdag naar het Sauerland maar ga zelf liever naar Willingen als ik de keus heb…

Ze hebben i.i.g. nog geen kanonnen aan staan, in tegenstelling tot Winterberg en de Postwiese, maar als het deze week blijft sneeuwen kan ik me haast niet indenken dat ze niet open gaan komend weekend. Zoveel piste’s zijn het nou ook weer niet dus die zouden redelijk snel ski klaar moeten zijn.

Dat lijkt me ook. Maar goed, we kijken vrijdag dan wel waar we heen gaan… :)

Inderdaad, skiën kan je sowieso dit weekend :)

Mooi, boarden ook? ;)

Nee boarden mag niet meer, maar voor jou kan een uitzondering worden gemaakt :D

Zie op alpinforum dat Willingen komend weekend waarschijnlijk nog niet open gaat … Dan maar naar Winterberg …

Ik wil graag vandaag gaan boeken voor het weekend van 15 op 16 december.
Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Willingen maar ik kan nergens berichten vinden of de piste dan open gaat. Heeft iemand misschien wat informatie die ik niet kan vinden?
bvd!

Volgend weekend gaan ze sowieso open. Opening staat namelijk gepland voor 15 december…

Hoi Harm,

Kijk dat is het nieuws wat ik wilde horen! Bedankt voor je reactie!
Mvg Maikel

Hoi Harm,

Hieruit te lezen kom jij hier vaker, jij nog tips?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/80518

thanks

Seriously snow addicted family!

Plaats een reactie