Hersteld + 2 vaccinaties

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Goedemiddag sneeuwliefhebbers,

Ik ben 3 januari 2021 positief getest op corona. Inmiddels 2x gevaccineerd met Pfizer. Helaas kom ik nog niet in aanmerking voor de booster aangezien ik mijn 2e prik in november heb gehad. Doordat onze besmetting/herstel meer dan 360 dagen is geleden, is ons herstelbewijs niet meer te downloaden in de QR check app. Wel heb ik het volgende document, https://www.ris.bka.gv.at/Dokumente/Bundesnormen/NOR40240104… met handtekening van onze huisarts en een bewijs van besmetting ( positieve uitslag)

Wij willen 15 januari naar Oostenrijk reizen. We zullen de dag er voor een PCR test doen. Denken jullie dat wij ‘’ gewoon ‘’ naar Oostenrijk kunnen afreizen? Alvast bedankt.

Ik weet dat de topic vaak besproken is maar door de vele verschillende antwoorden zie ik door de bomen de piste niet meer.

Dit is inderdaad al heeel vaak teruggekomen in andere topics. Bij hersteld - vaccinatie - vaccinatie hoef je niet in quarantaine als je binnen 180 dagen na besmetting je eerste prik hebt ontvangen en indien je laatste vaccinatie niet meer dan een half jaar geleden is.

*bericht bewerkt door BatMuts op 07 jan 2022 13:49

Bedankt BatMuts!

Plaats een reactie