Skiles Les Deux Alpes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Deux Alpes

Ik ga eind maart met een vriendin naar L2A. Zij heeft net 2 uur geskied en ik kom de berg wel af zeg maar. Dus skiles is geen gek idee voor haar. Maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik dacht aan elke dag 2 uurtjes les? Kan ik even voor mezelf wat lastigere stukjes bekijken en heeft zij in de middag nog een beetje fut in de benen om samen op pad te gaan.

Via deze site wordt ik doorgelinkt naar Skiyeti en Skibro, en die eerste is een soort Trivago voor skiles?
Bij Skibro zit er dan geen materiaal huur bij in, dus dan is de eerste ochtendles al wat krap. Of ze moet op dag 2 beginnen, dat kan evt. Of een dag op mijn set, dan ga ik boarden.

Zelf wil ik evt een paar snowboardlessen meepakken bij (bij voorkeur) hetzelfde bedrijf ivm de logistiek. Dus voorkeur voor iets wat dat een beetje fraai kan combineren.

Maar hoe zijn de meningen hier over beide bedrijven? Ze bieden beide een scala aan activiteiten aan, en ik heb geen idee of het normaal/betrouwbaar is. Heb nog nooit een les geboekt…

Zoekopdracht via Google: skischool les 2 Alpes.
Ik krijg 10+ opties te zien.
Ze hebben allemaal waarderingen en reviews.
Probeer daar eens tussen te kijken en kom er achter wat het best bij jouw wensen past.

Plaats een reactie