halve dagen les (Hochjoch)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schruns-Tschagguns

nog een vraag: als onze zoon vanuit Schruns gaat lessen in Hochjoch, kun je dan ook kiezen voor halve dagen les? Of desnoods, als het alleen hele dagen kan, 1 of 2 dagen overslaan? Ziet het koste plaatje er dan anders uit dan bij hele dagen les? Kan op internet 2 skischolen in Schruns vinden maar het staat bij beide niet duidelijk op de site…

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 08 apr 2021 08:23

Wat ik me kan herinneren is dat de skischool door middel van een kaartjes systeem bij houdt wie er wel of niet op de les is. Volgens mij moet je wel in hele dagen afrekenen.

Dus stel dat kind, zondag, maandag en dinsdag gaat lessen dan betaal je 3 dagen.

Hoe meer dagen je lest hoe voordeliger het allemaal wordt en het afskieen is pas eind van de week, maar volgens mij kan je daar je kind ook "los" voor opgeven.

welke skischool was dat? Wij willen ons kind dan een paar dagen wel en een paar dagen niet laten lessen (Bijv. 2e helft van de week les of afwisselend een dag les en een dag met ons). Dat zou dan dus wel kunnen? Want anders gaan we toch een ander skigebied zoeken…

Plaats een reactie