Kinderen mee op skireis

Volgens mij kan dit topic wel op slot. Meneer en mevr. hebben beide gereageerd en de strekking van het verhaal is wel duidelijk. De opmerking van de laatste gast geeft wel aan dat het nivo naar benden gaat (voorjaarsvakantie midden en noord).

Even off-topic: ik lees veel verontwaardigde reacties lees onder andere over dat het ook een vakantie is voor je kinderen en dat de kinderen niet gedumpt "mogen" worden in ski klas. Nu krijg ik hier echt een onpasselijk gevoel bij, het lijkt wel of kinderen tegenwoordig prinsen en prinsessen zijn, de koninklijke hoogheid zelve zijn. Mensen stel je aub niet zo aan. Zeker een kind van 3 heeft er amper een begrip van.

Vrienden van ons willen de oudste (10) niet op skiles hebben, want vakantie vier je met ze vieren dus dan maar wandelen…

Is ook een beetje kerk in het midden houden. Wij denken eraan om onze dochter van goed drie volgend jaar een paar uurtjes op de les te doen. Dit zijn onze uurtjes, en daarbuiten gaat ze of met ons mee of we gaan sleetje rijden, sneeuwpop bouwen ed.

Twee uurtjes per dag skien en daarna met de kinderen ouwehoeren is voor ons al ruim genoeg.

@Emiel en daarom kun je kiezen voor een mooie middenweg… Je hebt ‘dumpen’ of je kind behandelen als prinses/prins en jezelf helemaal opofferen zeg maar…
Ik ga er lekker tussenin zitten, iedereen blij ;-)

Ik ben overigens Desiree. Maar mn inlog ff kwijt!

Hier boven dat was ik…

Er is een verschil tussen je kids in een skiklas te duwen en je kids van ontbijt tot bedtijd proberen ergens onder te brengen…

Even off-topic: ik lees veel verontwaardigde reacties lees onder andere over dat het ook een vakantie is voor je kinderen en dat de kinderen niet gedumpt "mogen" worden in ski klas. Nu krijg ik hier echt een onpasselijk gevoel bij, het lijkt wel of kinderen tegenwoordig prinsen en prinsessen zijn, de koninklijke hoogheid zelve zijn. Mensen stel je aub niet zo aan. Zeker een kind van 3 heeft er amper een begrip van.

Emiel op 11 feb. 2013 23:16

Ik zeg niet dat een kind er geen begrip van heeft, maar hier gaan de kinderen gewoon op skiles, dat is geen dumpen, maar zorgen dat ze de techniek goed aangeleerd krijgen. Iets met jong geleerd is oud gedaan ;) En naast de 5 uur skiles op een dag blijven er genoeg uren over om je als gezin te vermaken. En inderdaad, ik krijg ook het gevoel dat er tegenwoordig veel hoogheden zijn

Dit topic is wat dubieus. Voorlopig gaat hier een slot op.

MAND!

Plaats een reactie