Waar zouden jullie heen gaan?

Hallo mensen,

We willen volgende week (16 tot 23 mrt) nog een weekje gaan skien. Ik ben nieuwsgierig waar jullie heen zouden gaan. Heeft iemand nog een goede tip?
Wij hebben een kleine voorkeur voor Oostenrijk.

Met hoeveel mensen ben je? Ervaren/onervaren? Groot gebied/klein gebied/doet er niet toe? Wel/geen/beetje après-ski? Eigen vervoer/bus/trein/vliegtuig? Low-budget/mag wat kosten? Om maar een paar factoren te noemen die een advies wat passender zouden kunnen maken.

We zijn met 2 redelijk ervaren skiers. Graag een groot gebied (+/- 150 km.) eigen vervoer en het mag wat kosten.

Obergurgl, Solden, Ischgl, Serfaus-Fiss-Ladis. Sneeuwzekere gebieden in Oostenrijk lijken mij dan namelijk wel handig.

Ik heb over hetzelfde zitten dubben en ik ga die week naar Solden.

sankt anton am arlberg

Ischgl

oberlech, maar weet niet of er dan nog super veel sneeuw ligt

ik zou zeggen solden, ga ik zelf die week ook naartoe, Sneeuwzeker en genoeg kilometers.

Saalbach Hinterglemm leogang, kan je mooie tochten maken!

The ski is the limit

wij gaan met 6 personen naar Serre Chevalier :)

Wij gaan die week naar Val Gardena, Italie, met z’n 2-en. Maar of jij dat ook leuk vindt, kan ik op basis van jouw vraag niet inschatten.

Ik spaar liever mooie herinneringen dan materiele zaken

Ischgl! :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Ik zou midden maart niet naar Saalbach/Hinterglemm gaan. Het allerbeste skigebied in O’rijk blijft toch Serfaus/Fiss/Ladis. Veel km’s, redelijk sneeuwzeker en vooral uitsekende liften. Zowel in Serfaut als in Fiss gaan 3 gondels omhoog. Als je aprés ski hoog in het vaandel heb staan dan zou ik voor Serfaus gaan.

Leuk om alle reactie’s te lezen. Ik kijk op dit moment naar de weersverwachtingen van komende week. We hebben besloten op woensdag/donderdag de beslissing te nemen waar we heen gaan. Zodat we zeker zijn van goede conditie’s.
Bedankt voor jullie adviezen!

hallo,gisteren geboekt,voor de zelfde data,het wordt gerlos

Plaats een reactie