Los vizier voor skihelm

Net terug van de wintersport en brildragend… Als het mooi weer is geen probleem, als het begint te sneeuwen is het toch wel lekker om meer bescherming te hebben. Nu heb ik al een skihelm en zag ik dat er (een paar) mensen waren die een los vizier hadden. Deze zat als een soort van skibril vast over de helm. Ik zoek me ongans op het internet, maar kan ze niet vinden… Weet iemand hierover meer? (bijvoorbeeld: merk of waar verkrijgbaar…)…

Zoek je zoiets?
http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod…

vizier is niet te combineren met een andere helm. je moet dus een helm met vizier kopen vrees ik.

Bedoel je zoiets ??

null

Übung macht den meister!!!

2 zielen 1 gedachte

;)

Übung macht den meister!!!

merk OSBE heeft de helm met vizier ook in het gamma

kijk op skihelm.nl daar zijn circa 40 soorten vizierhelmen

@gast117

Hou er rekening mee dat je je helm altijd past voordat je hem koopt! Aangezien je ook brildragend bent, is niet alleen de pasvorm van belang voor de veiligheid, maar ook voor het prettig kunnen dragen van je bril…

Mijn mening is dat je beter een goede bril kunt kopen ipv een helm met vizier als je brildragend bent. Uit eigen ervaring weet ik namelijk dat je bril niet lekker zit doordat het vizier tegen de bril aan drukt.

If you snooze, you loose!

Eens met Jeff. Ik heb dit jaar verschillende vizierhelmen geprobeerd juist met het idee dat dat met een bril prettiger zou zitten dan een goggle (en wat meer ruimte zou geven voor het ontwasemen/niet beslaan van de bril). Niks ervan! Geen enkele zat aangenaam, het vizier is meestal zo gebogen dat het tegen de bril drukt.
Daarom gewoon maar weer m’n goggle voor brildragers opgezet.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie