marcel hirscher

Jaja hij heeft het weer voor elkaar na het seizoen 2011-2012.
Heeft marcel hirscher dit jaar opnieuw de wereldbeker overral gewonnen.
Hij had wel een beetje geluk.
Omdat de downhill en superg werden afgelast wegens slecht weer.
Waardoor zijn concurent aksel lund svindal niet dichterbij kon komen.
Maar hij had een aardige marge van 149 punten.
terwijl marcels sterke diciplines nog moeten komen.
De reuzenslalom en de slalom.

Respect voor deze kerel…
Ongelofelijk hoe hij ook op het WK in eigen land de torenhoge favorieten rol redelijk “eenvoudig” waar maakte!
(En blijft natuurlijk leuk dat z’n moeder Nederlandse is)

En hoewel hij een heldenstatus heeft in Oostenrijk, is het gewoon een relaxte gast.
Hij woont in het dorp waar ik veel kom en wel eens een biertje met 'm gedronken, collega van me is zijn zwager…

HELD!

Seriously snow addicted family!

Wij waren dit jaar in dachstein-west (annaberg) overal in de winkels en restaurants hingen borden waarop marcel hirscher werd gefeliciteerd.
In het skigebied daar hebben ze zelf een slalom ter ere van hem! (met een bord met een grote foto van hem en en natuurlijk een atomic logo

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Hij is geboren in Annaberg, woont tegenwoordig in Abtenau. Annaberg hoort bij de gemeente Abtenau.
Veel van mijn collega’s zijn lid van zijn fanclub en gaan naar vele wedstrijden.
Mooi gezicht…allemaal in dezelfde (mooie) kleding, compleet met sponsoring.

Heeft vorig jaar na het winnen van de worldcup een Audi R8 spyder gekregen van Audi. Heb 'm er helaas nog niet mee zien rijden…

Heeft zijn moeder 'm nog een beetje Nederlands geleerd?

@hans
waarschijnlijk wel zo zijn wij hollanders/belgen toch wel:)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ooit EEN interview met hem geweest op de nos (dat is al veeeel te weinig, triest), daar verstond hij nederlands en sprak een paar woordjes, maar nederlands spreken is een groot woord…

Nederlands bloed superster Hirscher - NOS Sport

Moet je daar maar is op zoeken bij de nos dan vindt je dat interview wel

Plaats een reactie