Ouwehoertopic

En wat doen jullie zoal bij deze temperaturen?

ThijsMeeusen op 2 aug. 2013 22:24

Een nieuwe smiley ontdekken
Thanks to @Svennoo

(A) (A) (A) (A) (A) (A) (A) (A) (A) (A) (A)

37,1 is trouwens de hoogste die ik hier thuis heb zien voorbijkomen

Ach, mensen nemen altijd alles van mij over ; ))
@Niels.

Carnas on Tour

Oostenrijk heeft zijn absolute record te pakken. In Dellach im Drautal, niet ver van Lienz en de Weissensee, vandaag 39,9˚! Oud Oostenrijks record was 39,7˚ uit 1983.
Pff laat het nu maar winter worden!

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Oostenrijk heeft zijn absolute record te pakken. In Dellach im Drautal, niet ver van Lienz en de Weissensee, vandaag 39,9˚! Oud Oostenrijks record was 39,7˚ uit 1983.
Pff laat het nu maar winter worden!

Roel op 3 aug. 2013 17:52

Pfff dat is wel erg warm. Hoe hoog moet je wel niet zitten om de temperatuur naar 25 graden te krijgen dan?

Nou -6 M in omgeving Utrecht. Gisteren volgens mij net die 25 graden aangetikt. Zelfs binne gezeten omdat t met de wind te koud was ;-)

euh... doen!?

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Niels. op 30 jul. 2013 21:10

Eind september ga ik beginnen aan mijn eerste jaar rechten aan de unief van Gent!

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Niels. op 30 jul. 2013 21:10

Eind september ga ik beginnen aan mijn eerste jaar rechten aan de unief van Gent!

Mathijs! op 4 aug. 2013 14:28

Geen Antwerpen of Leuven?

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Niels. op 30 jul. 2013 21:10

Eind september ga ik beginnen aan mijn eerste jaar rechten aan de unief van Gent!

Mathijs! op 4 aug. 2013 14:28

Geen Antwerpen of Leuven?

Niels. op 4 aug. 2013 17:02

Nee, had ook gekund, maar ik had met ne maat al afgesproken om op kot te gaan in Gent, waar (en wat) ga jij studeren volgend jaar?

Nee, had ook gekund, maar ik had met ne maat al afgesproken om op kot te gaan in Gent, waar (en wat) ga jij studeren volgend jaar?

Mathijs! op 4 aug. 2013 20:51

Waarschijnlijk Handelsingenieur in Hasselt

@Mathijs! Gent is d’max!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Nee, had ook gekund, maar ik had met ne maat al afgesproken om op kot te gaan in Gent, waar (en wat) ga jij studeren volgend jaar?

Mathijs! op 4 aug. 2013 20:51

Waarschijnlijk Handelsingenieur in Hasselt

Niels. op 5 aug. 2013 11:41

Zware richting, maar zal je wel lukken ;)

[mention=“1763”]@Mathijs[/mention]! Gent is d’max!

Lieven op 5 aug. 2013 11:48

Heb jij nog wat goede uitgaanadresjes en eetadresjes in Gent? Ik hoor ze graag :)

Op de Oude Beestenmarkt en de Vlasmarkt zijn er ongeveer alle dagen gratis optredens in café’s gelijk de Video, Kinky Star, Charlatan (goeje zaal voor optredens, nogal marginaal wanneer het gewoon DJ’s zijn, vind ik). Veel aangenamere sfeer dan de Overpoort. Achter Sint-Jacobs zijn er ook nog leuke café’tjes

Qua eten is de lunch in de Mosquito Coast aan te raden en niet te duur (altijd wel wat speciaals) en als het wat steviger mag/moet zijn: met de burgers van de Patrick Foley’s heb je gegeten voor de rest van de dag (+ er is studentenkorting geloof ik). Qua frietkoten: niet naar de Dulle Friet gaan, maar wel naar het kotje op Sint Jacobs er schuin tegenover of naar De Frietketel in de Papegaaistraat, of naar de Frietcultuur als je met veggies op stap bent. Als het heel laat is, dan is de Gouden Saté altijd nog wel open. Niet de beste frieten, maar als ge een “Julienke” (vroeger nen Hugo Claus) of ne Royal bestelt hebt ge daar geen last van ;-)

Mijn verontschuldigingen alvast voor die 10kg die je gaat bijkomen de komende jaren door deze tips…

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Op de Oude Beestenmarkt en de Vlasmarkt zijn er ongeveer alle dagen gratis optredens in café’s gelijk de Video, Kinky Star, Charlatan (goeje zaal voor optredens, nogal marginaal wanneer het gewoon DJ’s zijn, vind ik). Veel aangenamere sfeer dan de Overpoort. Achter Sint-Jacobs zijn er ook nog leuke café’tjes

Qua eten is de lunch in de Mosquito Coast aan te raden en niet te duur (altijd wel wat speciaals) en als het wat steviger mag/moet zijn: met de burgers van de Patrick Foley’s heb je gegeten voor de rest van de dag (+ er is studentenkorting geloof ik). Qua frietkoten: niet naar de Dulle Friet gaan, maar wel naar het kotje op Sint Jacobs er schuin tegenover of naar De Frietketel in de Papegaaistraat, of naar de Frietcultuur als je met veggies op stap bent. Als het heel laat is, dan is de Gouden Saté altijd nog wel open. Niet de beste frieten, maar als ge een “Julienke” (vroeger nen Hugo Claus) of ne Royal bestelt hebt ge daar geen last van ;-)

Mijn verontschuldigingen alvast voor die 10kg die je gaat bijkomen de komende jaren door deze tips…

Lieven op 5 aug. 2013 18:37

Hoe zuidelijker hoe bourgondischer XD

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Voor sommige woorden moet ik een Vlaams-Nederlands woordenboek hebben, maar ik hou het meer bij Nederlandse cafés, bars en clubs en hardcore en hardstyle feesten :) O ja, en de après-ski (A)

Carnas on Tour

Yeah, ik was even op Oost-Vlaams overgeschakeld, excuses daarvoor, @Svennoo :-D Nuja, soms kom ik hier ook wel wat Noord-Nederlandse woorden en zegswijzen tegen. Geeft iets extra aan het forum hé ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Haha gelukkig woon ik daar tussenin :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Geef mij maar lekker Regio Rotterdam :)

Carnas on Tour

Geef maar toe dat jullie allemaal jaloers zijn op het mooiste stukje Benelux.
Limburg! :D

Ik ben jaloers op heel België ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En ik op heel Frankrijk.

Het gras is altijd groener aan de zuiderkant?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Frankrijk… Blegh, haat het land maar kom we altijd in de zomer… Behalve deze vakantie dan, haha! Is je botten op drie plekken toch nog ergens goed voor (A)

Carnas on Tour

Zou toch graag eens in frankrijk skiën :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Frankrijk heeft toch echt alles? Bergen, zee, "middle of nowhere", van de mooiste steden die er zijn, kastelen, campings vol Hollanders,… En als je een beetje Frans leert worden de mensen soms zelfs vriendelijk :-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Amerika in het klein :p

Zo net even een paar uur strakke lijnen gesurft op de berkendonk in helmond :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En weet een dag verveling hier thuis… Pap heeft dus gewoon de frituur aangezet xD

Carnas on Tour

Te stil hier… Voor de geïnteresseerde: revalideren gaat goed hier. Ik ga elke thuiswedstrijd van Feyenoord gewoon naartoe op Vakkie S, ik doe nu ook oefeningen die ik nodig heb bij het snowboarden(dus dat is gunstig :P) 12 september foto’s laten maken en weer controle. 5 september begint school weer, dus ben benieuwd hoe alles gaat op mijn nieuwe opleiding.

Scooter rijden doe ik gewoon weer, nu lekker met een nieuwe uitlaat dus hij trekt nu sneller op en gaat harder dan eerst :) Bij mijn oude uitlaat kon je dwars doorheen kijken :')

Carnas on Tour

@Svennoo : Ik had het begin van het topic een beetje gemist, maar ik ben onder de indruk van hoe snel je terug kon lopen na die breuken. Heb ik het trouwens goed gezien dat je kuitbeen niet aaneen gevezen is? Moet dat vanzelf terug aaneen groeien?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

@Svennoo, eerste zege van het seizoen heb ik gelezen op het internet? Mooi zo, en nog veel succes met je revalidatie, lijkt me niet evident!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Plaats een reactie