Ik wil skiën! Kun jij ook niet w88? Openingsweekend Ischgl!

Volgens mij behoeft de titel geen uitleg! Ik kan niet wachten en wil zsm de latten onderbinden. Mijn eerste wintersport is pas 18 januari, Ischgl uiteraard…Als Ischgl fan nog nooit bij het openingsweekend geweest…dus dat moet nu maar s gebeuren.

Ik ben zelf 33, ben graag vroeg op de piste voor de nodige km 's en ben ook van de langere aprés ski avondjes, dus korte nachten en een hoop lol, heb je interesse dan hoor ik dat graag!

First powder, last beer...!

Hey Ralf,
Wanneer is dit weekend?
Ik hou van skien, maar zeker ook van apres skien. Voor mij is een wintersport vakantie echt een combinatie van beide!!!
Nog nooit in Ischgl geweest, maar staat heeeeel hoog op mijn verlanglijstje!

Groetjes Femke

Er komt zo een filmpje aan…

Is het weekend van 30 november denk ik he?

doen mensen. Wij gaan ook samen met 5 mannen van in de 30. Openingsweekend is fun

Ralf heb je al meer mensen met interesse?

Ik ben ook weer nodig aan wintersport toe! Zijn er al concretere plannen?

Omdat er maar geen reacties kwamen ben ik andere dingen gaan plannen, maar er ligt nog niks vast. Met een leuke groep naar Ischgl heeft nog steeds mijn voorkeur maar dat moet dan wel heel snel concreet worden…

First powder, last beer...!

Ik heb eventueel ook interesse, als jong bloed tenminste welkom zou zijn (23). Zelfde verhaal, zou naast januari ook eerder al graag een keer willen genieten!!

Tuurlijk joh! Gezellig!

First powder, last beer...!

@@ralf wanneer is dit openingsweekend?

Vanaf donderdag 28 november!

Hoeveel dagen is het idee? Dag of 4/5?
Paar dagen Ischl vroeg in het seizoen lijkt mij super!

W88? Wat is dit dan?

Ik dacht aan donderdag t/m zondag. Volgende week ergens afspreken on dingen concreet te maken? In Den Bosch bijvoorbeeld, is centraal voor iedereen

First powder, last beer...!

Als er daadwerkelijk voldoende animo voor is ben ik voorstander en sluit ik mij aan, geheel afhankelijk van het uiteindelijke kostenplaatje e.d. Wie zijn er allemaal geïnteresseerd tot nu toe?

Nou, ik dus…maar gezien het aantal reacties de afgelopen 36 uur betwijfel ik of het wat wordt, zoals gezegd wil ik het komende week concreet hebben.

First powder, last beer...!

ik zou toch maar snel kijken want het openingsweekend zit altijd vrij vol.
En als de sneeuw blijft liggen, zal iedereen beginnen kijken om te gaan.

I know, daarom wil ik het deze week concreet hebben…

First powder, last beer...!

Ik moet afhaken helaas! Ik heb die zaterdag hier in nederland een feestje waar ik niet onderuit kan. Echt super jammer! Had heel graag meegegaan. Andere keer dit seizoen maar een weekendje Ischgl denk ik dan!

@@Ralf Excuses voor mijn late reactie. Ook ik moet afhaken, die week en zal vanzelfsprekend over moeten werken is de drukste periode op 't werk! Fuck.

Helaas, had graag mee gewild maar als ik het zo lees geen animo voor openingsweekend Ischl!

Plaats een reactie