Skimaatje(s) gezocht voor shortski (4 dagen)

Voor mij blijft het bij mijn eerdere post:

Periode: 14 - 21 december ( 4 dagen tot een week)
Land: Oostenrijk (sneeuwzeker gebied)

Naam: David
Leeftijd: 35
Woonplaats: Assen
Snowboarden en skiën

Moor mij kan tussen 1 en 15 december (4dagen tot 1 week)
Land : Oostenrijk (Tirol heb een seizoenspas)
Leeftijd : 41
Naam : Bruno
Woonplaats : Antwerpen
Skiën : gevorderd

Periode: Alle weken van december vóór kerst
Lengte: Volle week
Land: Oostenrijk
Leeftijd: 31
Naam: Pieter
Woonplaats: Nijmegen
Skiëen: gevorderd

Heey,
Moet zeggen dat ik ook erg graag mee zou willen, heb namelijk de week voor de kerst vakantie vrijgehouden voor een 4 dagen snowboarden. Zelf ga ik in januari nog een Keer maar dan wat langer.

Ik ben Rob kom uit Meijel (in de buurt van weert, Venlo , Eindhoven) ben 26 jaar en ik board nu zo’n 3 jaar maar gaat lekker, kleine stukjes off piste vind ik het leukst. Ben iemand die makkelijk ligt in de omgang met andere dus leeftijd of interesse van medereisgenoten mag zeer verschillend zijn.

Samengevat: ik zou voor een korte vakantie uitkijken van ongeveer 4 dagen, gebied maakt me niet uit.

Beste vrienden,ikzelf 43 jaar maar heel jong van hart en ervaren skieer,woon te Kalmthout kortbij NL grens met Roosendaal
Liefst ergens week voor kerst vooor een dag 4-5 in Ischl,THE place to have fun maar zeker ook heel mooi (vrij technisch) skigebied
Wat mij betreft mogen de onervaren skieres/boarders ook mee hoor wnat het is geen wedstrijd maar paar dagen pure fun toch?

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ik ben 23 jaar, ski pas 2 jaar, maar wel aan het 2e seizoen skilessen op de rollerbaan bezig en meerdere dagen skiles gehad in Flachau. Zal aardig met iedereen mee kunnen skiën! Door eigen bedrijf kan ik om beurten de ene week wel, andere week niet. 14-21 december is helaas tóch niet mogelijk voor mij, de week daarvoor of erna wel. Ischl lijkt mij prachtig.

Periode: Zie hierboven, liefst december of januari
Land: Oostenrijk
Leeftijd: 23
Naam: Justin
Woonplaats: Haarlem
Skiëen: gevorderd, zie hierboven.

beste vrienden,we moeten,denk ik,ff gaan kortsluiten hoelang we gaan en wanneer we gaan…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ik heb ff snel een overzicht gemaakt:
1.
Naam: Yuri
Periode: week voor de kerst of Januari
Dagen: 4
Locatie: Ischgl of andere plaatsen
Leeftijd: 43
Snowboard/ski: ski
Ervaring: -
Doel: skieen en apres ski

Naam: jdew
Periode: 22 jan tot 27 jan 2014
Dagen: 4 dagen skieen
Locatie:
Leeftijd: 39
Snowboard/ski: ski
Ervaring:
Doel:

Naam: Snowfever
Periode: week voor kerst / april/maart
Dagen: shortski – 1 week
Locatie: Ischgl (Oostenrijk, sneeuwzeker gebied)
Leeftijd: 35
Snowboard/ski: snowboarden en skieen
Ervaring:
Doel:

Naam: Copez
Periode: alle weken van december voor der kerst
Dagen: volle week
Locatie: oostenrijk
Leeftijd: 31
Snowboard/ski: ski
Ervaring: gevorderd
Doel: km en de lol

Naam: Piet
Periode:
Dagen:
Locatie:
Leeftijd: 24
Snowboard/ski:
Ervaring:
Doel:

Naam: Bruno
Periode: periode van 1-15 december
Dagen: 4-7 dagen
Locatie: Ischgl (Oostenrijk, tirol heb een seizoenspas)
Leeftijd: 40 jaar
Snowboard/ski: ski
Ervaring: gevorderd
Doel: km maken

Naam: Mike123
Periode:
Dagen:
Locatie:
Leeftijd:
Snowboard/ski:
Ervaring:
Doel:

Naam: Justinos
Periode: 7-14 december / 21-28 december
Dagen: -
Locatie: staat voor alles open
Leeftijd: 23
Snowboard/ski: ski
Ervaring: 2 jaar
Doel: lekker skiën, genieten, en wellicht apres-skiën.

Naam: Rob-board
Periode: 14-21 december
Dagen: 4-7 dagen
Locatie: maakt mij niet uit
Leeftijd: 26
Snowboard/ski: snowboard
Ervaring: 2-3 jaar
Doel: km + lol maken

Misschien dat ik nog info ben vergeten maar is wel makkelijk om ff een overzicht te hebben van wie en wanneer. Maar ben het het Yuri eens dat er knopen doorgehakt moeten worden.

@Rob-Board,

bedankt voor t mooie lijstje alvast,laat ons meteen nog wat verfijnen

1:hoeveel dagen,ik stel voor 5 dagen skieen?
2:Ischl (sneeuwzeker en apres ski gegarandeerd super)
3:vervoer,ik stel voor per auto (heb het 1x per trein gedaan en je bent echt 14 uur onderweg,dan nog 1 uur taxi
4:kunnen ter plaatse afspreken en/of samen rijden voor wie het logistiek beter uitkomt,kunnen zo ook kosten delen (benzine,tol etc)
5:WANNEER? uit ervaring weet ik dat laatste week voor kerst suoper leuk is dara en nog niet echt druk op de pistes.
6:iedereen welkom,ski of board,ervaren of beginner…samen uit samen thuis…

Pain is temporarly but pride is 4ever...
  1. 5 dagen is wat mij betreft prima
  2. Ischl, helemaal goed. Geen ervaring mee maar goede verhalen gehoord.
  3. Auto is prima.
  4. Eventueel heb ik een auto + winterbanden en vind het geen enkel probleem om te rijden, mensen mee te nemen of met iemand anders mee te rijden.
  5. Week voor kerst, dus 14-21 december, valt voor mij helaas af. End of the story; ik blijf volgen voor het geval de datum wijzigt en anders zoek ik verder naar andere opties op dit forum. Succes!

Hallo Yuri,

Mijn groepje is ook uitgevallen. Mijn vaste ski buddy heeft afgehaakt en mijn andere buddy’s kunnen/of willen niet zo vroeg gaan skiën. Ik ben 51 jaar, maar zeer jong van hart en ziel en in uitstekende fysieke conditie. Mijn ski-buddy’s zijn gemiddeld 8 tot 12 jaar jonger dan mij. Ook met jonge kerels heb ik geen probleem. Ik heb je forum goed gevolgd en wat mij interesseert is dat er goede skiërs mee gaan. Ook een goede apres ski ga ik zeker niet uit de weg. Ter info : Deze week heb ik een mailtje ontvangen van ski-world. Superaanbieding vertrek 14 december naar Tignes : 8-daagse MIDWEEKSKI = 6 volledige dagen skiën! Vertrek per autocar op zaterdagavond - Terug in België op zaterdagmorgen. Prijs per pers. op basis van 2-pers.kamer - ALL INCLUSIVE - Free Bar 17.00-23.00u + 6d skipas SUPER TIGNES inbegr.= 469 euro (340 euro korting op de normale prijs)

Naam: Peter
Periode: 14 - 21 december
Dagen: Min 5 ski-dagen
Locatie: Tignes, Sint Anton, Ischl…
Leeftijd: 51
Snowboard/ski: ski
Ervaring : 25 jaar
Doel : Km en een beetje off piste skieën en daarna… pintje drinken

Peter Hertegonne

Zit me ook nog te beraden voor de eerste trip. Wil dit seizoen iig 2x naar de sneeuw.

Naam: Pascal13
Periode: 1e/2e week december
Dagen: 5 dagen skien
Locatie: maakt mij niet uit
Leeftijd: 27
Snowboard/ski: ski
Ervaring: 6-7 jaar
Doel: km maken

Heb een auto met winterbanden geschikt voor 3 man totaal (halve achterbank neer voor spullen)

@Peter007,

heel interessant tripje wel,hhhmmm

Pain is temporarly but pride is 4ever...

@Yuri,

Inderdaad een heel interessant tripje. Ben nog nooit naar Tignes geweest, maar 90 procent van de pistes ligt boven de 2000 meter en het is een van de beste ski gebieden van de wereld. Hotel ligt op de piste en is all in. Het eten is wel basic bij ski world, maar de prijs is super. Minpuntje, ik heb de mail nog eens goed bekeken en ik vrees dat er nog 69 euro voor de slaapbus bijkomt. Maar dan nog blijft het een superaanbieding die niet lang meer geldig zal zijn. Ik wil je die mail wel doorsturen, maar dan heb ik wel je mailadres nodig. ik geef je alvast de mijne: jalabert007@gmail.com

Peter Hertegonne

@Peter007,

yuri@yourcorporateservices.com
Zijn er missschien nog mensen hierin geinteresseerd,is geen geld voor wat aangeboden wordt.

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Inderdaad een superaanbieding !! Als ik in januari niet naar tignes had geboekt zou ik zeker mee gegaan zijn. Maar nu pas ik toch, want 2x dezelfde bestemming teveel van het goede voor mijn.

@Rob-board,

2 x dezelfde bestemming is inderdaad veel. Maar…Tignes is niet zomaar een bestemming. Ik ga trouwens zelf opnieuw naar Tignes eind Januari en ik ski al 25 jaar. Geloof mij, een gebied zoals Tignes heb je na een week niet gezien en in Januari ziet het er weer helemaal anders uit.

Peter Hertegonne

@Peter007,

Het aanbod is bijna te mooi om waar te zijn. Ik denk er nog ff overna, mooi bedrag voor 6dagen skieen in tignes. en dan ook nog eens all in. Weet je ook al om welk hotel het gaat. Ik zal anders ff een mailtje sturen.

@Rob-Board,

idd het is heel aanlokkelijk…ga staks ff de site checken.

Pain is temporarly but pride is 4ever...

@yuri, @rob-board en @iedereen die interesse heeft voor een ski trip naar Tignes met ski-world. Laat vlug iets weten, want de plaatsen zijn beperkt. Zijn we met 4, dan kunnen we al 2 kamers boeken, maar hopelijk zijn er meer liefhebbers. Het is natuurlijk maar een voorstel hé.

Peter Hertegonne

stuur even een link naar de aanbieding, dan kunnen belangstellende even de details checken.

Met een bus ga ik niet op vakantie. Wil graag heelhuids aankomen en thuiskomen. ;)

@snowfever,

Gewoon naar de site van ski world gaan en bovenaan klikken op "download hier je promoties". Als je beslist van op deze aanbieding in te gaan, laat me dan iets weten, want dan ga ik zeker mee.

grts,
Peter

Peter Hertegonne

Ook ik heb liever de vrijheid van eigen vervoer :)

@justinos,

In Tignes kan je met je auto niets doen. Het hotel ligt op de piste en op 2100 meter hoogte. De bergen afdalen dat is vrijheid :-)

Peter Hertegonne

Bedoeling is ook dat je eens aangekomen bent je de auto laat staan tot je weer huiswaarts moet,voordeel is dat het rijden per auto veel minder tijd in beslag neemt dan met de bus.

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Iedereen weet dat Tignes is Frankrijk ligt?!
Veel plezier!

Er wordt veel geroepen en geopperd, volgens mij was het de bedoeling om de trip te gaan concretiseren… Just my 2 cents

Ik check enkel in naar Oostenrijk. Zoals beschreven in de mooie opsomming van Rob-Board.

Mijn voorkeur is ook Oostenrijk, lastminute aanbieding.

Heb het lijstje even geüpdate voor de opties waarmee we dit topic begonnen. Als er mensen afvallen door de reis naar Tignes dan graag even aanpassen. En nieuwe geïnteresseerde zijn ook welkom mag ik aannemen :D

14-21 december:

  • Snowfever / David / 35 / Assen / Snowboarden & skiën / 4-7 dagen
  • Copez / Pieter / 31 / Nijmegen / Skiën (gevorderd) / Oostenrijk / 7 dagen
  • Yuri / 43 / Skiën / Ischl o.a. / 4 dagen
  • Rob-Board / 26 / Snowboard / 2-3 jaar ervaring / 4-7 dagen
  • Peter / 51 / Skiën / 25 jaar ervaring / Tignes, Sint Anton, Ischl, etc / 5-7 dagen
  • Pascal13 / 27 / Skiën / 6-7 jaar ervaring / 5 dagen

7-14 december:

  • Bruno / 41 / Antwerpen / Skiën (gevorderd) / Oostenrijk (Tirol) / 4-7 dagen
  • Copez / Pieter / 31 / Nijmegen / Skiën (gevorderd) / Oostenrijk / 7 dagen
  • Justinos / Justin / 23 / Haarlem / Skiën 2-3 jaar ervaring / Oostenrijk / 4-7 dagen
  • Pascal13 / 27 / Skiën / 6-7 jaar ervaring / 5 dagen

In de periode 14-21 december zijn duidelijk meer geïnteresseerde. Lijkt mij handig dat jullie die optie eerst gaan bekijken? Ik kan dan helaas niet. Wellicht een apart topic voor een reis in de week van 7-14 december hiervoor aanmaken.

@Peter007, @Yuri, heb jullie gemailt, heb interesse om mee te gaan naar Tignes.

Plaats een reactie