Skimaatje(s) gezocht voor shortski (4 dagen)

Wat heerlijk al deze initiatieven! Laat de sneeuw maar komen… Maar waar blijven de skiënde meiden op dit forum?? Hi hi

Nicky en judith een koppel voor Tignes ? Dan heb ik nog 1 compagnon nodig om te boeken. Even een Update: Sneeuwzeker is Tignes zeker en vast wel. Dit door zijn hoge en gunstige ligging en de aanwezigheid van 1 gletsjers. Dus een oproep aan 1 sportieveling die samen met mij naar Tignes wil vertrekken. Ik heb Zaterdagnamiddag het hoofdbureau, gelegen in Antwerpen, van skiworld gecontacteerd. Promokamers zijn er niet meer, wel nog/slechts 2 kamers met balkon die ze ook nog aan promoprijs laten mits een toeslag voor het balkon. Klein resumé : De promokamers waren 470 euro en de slaapbus was 69 euro. Totaal 540 euro All In. Hotel op de piste (2100meter hoog), slaapbus, vol pension( Basics food !!!) free bar van 17 tot 23 en 6 dagen skipas tignes. Nu de iets ruimere kamers met balkon komen op 568 euro. Het is wel aan de vlugge beslissers gelegen, dus als er iemand meegaat laat mij iets weten. Maandag kan het te laat zijn en aan de volle pot is Tignes onbetaalbaar. Niet inbegrepen in de prijs : Annulatie verzekering en skihuur. Ik heb geen van beiden nodig. Wat ik er wel zou bijnemen is de uitbreiding van de skipas naar een espace killy pas; Dat is een opleg van 36 euro. Laat mij zo vlug mogelijk iets weten ok ?

Oeps, ik was niet ingelogd, het voor bericht onder naam van Gast695 is wel degelijk van mij.
Grtz

Peter Hertegonne

En nog een rechtzetting, Tignes heeft 2 gletsjers.

Peter Hertegonne

Peter007,

ik wil alvast mee hoor,misschien kunen we Judith en Nicky nog overtuigen,en al wie nog interesse heeft tuurlijk…als we maar met 4 zijn kunen we eigenlijk ook perfect per auto niet,scheelt weer dik aantal uren reistijd…heb het eerlijk gezegd niet zo op een autobus…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

@Peter007,@Judith,@NickyO

Hallo beste skivrienden,wat doen we…?
gaan we snel boeken?

Kunne we alvast dromen dat we binnenkort samen ergens van een helling afzoeven…om daarna samen een lekker drankje te doen…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

is rob afgehaakt? Wil je me nog wel een link sturen van het hotel/appartement. Mag ook per mail.

Gast241 = Judith

Hallo Judith,

Gewoon skiworld indrukken en zoeken naar Tignes. Het hotel noemt Le Bec Rouge". Opgelet in de vermelde prijs op de site met vertrek op 14 december is er wel 50 euro ski huur en 29 euro annulatie verzekering inbregrepen, per persoon. Zonder huur en annulatie komt dat neer op 568 euro.

Peter Hertegonne

Normaal zeg ik meteen DOEN! Maar helaas is December voor mij niet haalbaar. Dus gaat mijn voorkeur uit naar januari, febriari of evt begin maart. Liefst buiten de vakantieperiodes… ivm kosten…
Maar super dat het groepje naar Tignes bijna compleet is…

Heey,
ben er nog maar zit wat te twijfelen, heb namelijk deze week een huis gekocht en kost ook de nodige centjes en heb nog niet definitief toestemming van mijn baas dat ik vrij ben. Deze week neem ik een beslissing of ik ga boeken.

Hallo Wintersporters, we zijn nu met 3 om naar Tignes te vertrekken. Yuri, Peter en Judith. Nu nog 1 persoon en we kunnen 2 kamers boeken. Het zal wel vlug moeten gaan want de eerste sneeuw gaat woensdag of donderdag vallen in de Alpen en dan gaan de boekingen vlug de hoogte in. Dus hop hop, nog min 1 vrijwilliger. Ps: bedankt voor je reactie Nicky0 en eind januari ben ik normaal opnieuw weg, dus als je gaat, laat maar iets weten.

Peter Hertegonne

Peter007, dat zal ik doen. Dus als er nog mensen zijn hier die in evt in jan, febr, of maart weg willen. Berichtje achterlaten… ;-)

Heey,
Ik ben toch defnitief sjaak-afhaak. Met mijn huisje is het zo goed als rond dus een week skieen is voor mij te veel van het goede. Ik ga mogelijk voor een last minute voor een dag of 4 naar Lermoos. Dichtbij, goedkoop en niet druk, en apres ski mogelijkheden, nadeel is wel dat het gebied een stuk minder uitdagend is helaas. Maar het is even prioriteiten stellen.

Ik wens de mensen die naar tignes gaan heel veel plezier, maar dat zal sowieso wel goedkomen !!

Nou ik hoor niets meer van de mensen die eerst haddne toegezegd naar Tignes te gaan dus bij deze een nieuwe oproep,misschien dan maar ergens januari skieen in Iscghl…
iemand interesse? december kan ook nog hoor

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ik wil ook nog steeds wel gaan!

Hoi Judith,raar dat we van Peter niets meer horen vindt je niet?
kunne ook proberen groepje samen te krijgen om ergens in januaria Iscghl te doen,ook vet leuk hoor…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

edit: vergeten dat het inmiddels een week is geworden en geen weekend, dus haak ik af.

@Mike123

hoeft geen week hoor,mag voor mij gerust ook een 4 daagse zijn ofzo…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ik volg het topic. Eventueel interesse als het een 4 daagse reis wordt en de datum en kosten goed uitkomen. Ga eind januari waarschijnlijk al een ruime week weg namelijk.

Lalalallaalla… of we gaan gewoon (zoals eerst de bedoeling was) naar Oostenrijk in December en dan één van de weken voor kerst. :-D

Ik ga begin december naar Oostenrijk maar plan dat maar enkele dagen op voorhand!

Ik ga ook nog steeds voor de kerst maar inderdaad ga ik dit niet zover van te voren al plannen, wacht even het weer en de aanbiedingen af. Natuurlijk lijkt het me wel erg leuk om samen met wat mensen van het hier af te spreken. Nogmaals mijn idee is:

14 dec. 4-7 dagen
Oostenrijk
low budget

Snowfever,Copez , Mike123,Judith…

optie is hotel Lassalt in Isghl,ben ik zelf al paar x geweest voor een shortski en is een super leuk,betaalbaar maar zeer proper 3* hotelletje in het centrum vlakbij de grote gondel op basis van kamers met ontbijt.
Misschien deze optie even open laten en zien of er nog gegadigden zijn?

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Hallo,
Ondanks dat ik interesse heb weet ik nu nog niet of ik een derde keer ga. Begin januari / maart vertrek ik al naar de Oostenrijk voor een wintersport. Ik blijf jullie forum volgen en mogelijk dat ik alsnog aansluit als dit mag.

Leeftijd 41 jaar maar jong van geest.
Ruim 18 jaar ski ervaring.
Skier op de pisten en zeer weinig ervaring met off pisten.
Belangrijk om veel meters te maken, lekker eten en iets drinken. Een klein cafétje kan zeker zo leuk zijn als een hossend gezelschap Hollanders tijdens een après-ski.
Voorkeur Oostenrijk.
Woonachtig in Limburg.
Samenwonend en 2 dochters.

Gr. Jos

@gast920,

Welkom zou ik zeggen en hopelijk krijgen we een groepje skiers/feestvierders bij elkaar
Isghl is dan natuurlijk de plek bij uitstek

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Isghl lijkt me super, houden we dat extra in de gaten!

Ischgl 4 maal gezien maar hier zeg ik geen nee tegen. Zeker met de nieuwe gondel Piz Val Gronda / afdaling en de in aanbouwzijde 3-s Pardatschgrat. Onvoorstelbaar wat er wordt geïnvesteerd.

Gr. Jos

dan moeten we maar eens gaan nadenken wanneer en hoeveel dagen niet,kunnen nog voor Kerst gaan of na oudjaar…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

volg dit topic dagelijks, overweeg serieus om mee te gaan als de conditie’s goed zijn en het december is.
Ischgl is super gebied, moet wel voldoende sneeuw liggen i.v.m. dalafdalingen die de moeite waard zijn.
Ben 43 getrouwd zoon van 8 en behoorlijk verslaafd aan het skien in ieder geval 2 keer per jaar hetliefst 3 keer.
S’morgenvroeg bij de lift en als laatste eraf, borrel op zijn tijd prima, hossen kan ook maar ik ga om te skien.
Kan evt ook rijden auto met winterbanden.

Plaats een reactie