Skimaatje(s) gezocht voor shortski (4 dagen)

Snowfever,Copez , Mike123,Judith…

optie is hotel Lassalt in Isghl,ben ik zelf al paar x geweest voor een shortski en is een super leuk,betaalbaar maar zeer proper 3* hotelletje in het centrum vlakbij de grote gondel op basis van kamers met ontbijt.
Misschien deze optie even open laten en zien of er nog gegadigden zijn?

Yuri op 15 okt. 2013 11:55

Op wat voor prijs kom je dan uit? Hotel en skipas?
Voor mij zou echt voor de kerst moeten, alleen dat weekend is optioneel (20-21-22).

Skipas 155 euro p/p.
Overnachting heb ik niet kunnen vinden maar ik denk 55 euro p/p/n.
Voor de kerst bespreekbaar maar begin januari eerste of tweede week ook.
Jos

Pain is temporarly but pride is 4ever...
Pain is temporarly but pride is 4ever...

dus voor 4 dagen slkeen is het samen een 460€ als ik me niet vergis…
76€/dag pp hotel en 155€ skipas VIP

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ligt er wel genoeg sneeuw in Isghl in december ???

Peter Hertegonne

Peter007,

welkom terug en alvast alle begrip voor je tijdelijke ‘stilte’ wink…
ik zelf ben reeds 3x in december in Isghl een shortski gaan doen,telkens rond 15 december en we hebben al elk jaar mooie besneeuwde pistes gehad,soms zelf TE besneeuwd haha…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

dus voor 4 dagen slkeen is het samen een 460€ als ik me niet vergis…
76€/dag pp hotel en 155€ skipas VIP

Yuri op 17 okt. 2013 21:09

Oké, thanks voor het uitzoeken! Ik moet gaan afhaken dan, krijg dat met het budget gewoon niet rond. Ik denk dat ik gewoon tevreden moet zijn met wat al geboekt is, daar heb ik al niet over te klagen :).

Beetje duur ist nie?
Voor 550,-- kun je zeker 7 dagen op skivakantie (6,5 dag skieen) op basis van volpension

@Copez,

Waar dan?

Pain is temporarly but pride is 4ever...

@copez, @Yuri en andere liefhebbers. Studio op de piste bij bezetting 3 personen, all in.
Vertrek 14 tot 21 december…450 euro per persoon !

Tignes le lac residences 410.00 € x 1 410.00 €
Studio 4 personen 0.00 € x 3 0.00 €
Ai-water/wijn(1/4l)+free bar 17-23u 120.00 € x 3 360.00 €
Skipas 191.00 € x 1 191.00 €
Skipas 191.00 € x 1 191.00 €
Skipas 191.00 € x 1 191.00 €

Totaal € 1343.00,-

Peter Hertegonne

Ischgl is gewoon erg prijzig qua alles. In oostenrijk kun je ook wel goedkoper, maar dan moet je gewoon een pension nemen in een minder duur gebied. Mijn idee is om nog even af te wachten. Periode voor kerst is het nergens druk of uitverkocht. Afhankelijk van de sneeuwval kunnen ook minder sneeuwzekere bestemming mogelijk tegen die tijd wel interessant zijn. Geduld dus…

Waar niet?!

Een skipas in Oostenrijk kost ongeveer € 210,-- voor 6 dagen. Nog een een halve dagkaart erbij dan zit je dus op max € 250,–
Zoek daarbij een 3* sterrenhotel op basis van volpension dan ben je zeker klaar voor max(!) 250,-- Dat is bij elkaar een € 500,-- Aan diesel(!) ben je een 130 euro kwijt. Die split je door 2en of 4en en je zit daar voor een schramele € 550,–
Ehm, het is natuurlijk handig als je boekt, het hotel te bellen en "unter-den-tisch zu zahlen" dat scheelt meestal een procentje of 20. (a)

Oehoeee, ik ben het vignet á € 12,-- vergeten te noemen! :s

@Peter007, je kunt viva-la-france blijven pushen, maar dat is voor mij en wellicht meerdere personen een NoGo. ;)

Just my 2 cents…

@copez, Ik push niet bepaald Frankrijk, wel Tignes vanwege zijn sneeuwzekerheid. Ook de prijs valt daar voor de kerst reuze mee, want normaal ben je daar vlug aan 1000 euro voor een weekje. Als Oostenrijk fan, wat denk je dan van Holzgau. Uitvalbasis naar skigebied warth dat in deze zomer verbonden is met het skigebied Lech - Zürs. Totaal 330 km verbonden en Holzgau is buiten seizoen spotgoedkoop. Ook voor iets te drinken vallen de daar prijzen mee.

Grts,

Peter Hertegonne

Alweer een dood topic… pffffff

@Copez. Ik denk dat de sneeuw nog te ver af is, maar voor de hotels en reisagentschappen komt het winterseizoen heel dichtbij, dat zie je aan de prijzen die de hoogte ingaan. Waar heb jij trouwens die 3* hotels met vol pension gevonden aan 250 euro ??? Ikke ook gezocht, maar niet gevonden.

Doei,

Heb ook al in zoveel topics een poging gedaan, allen bloeden ze inderdaad dood. Zonde…

De sneeuw is inderdaad nog wat ver te zoeken. Maar vanwaar de haast? voor de kerst aan is het nergens druk en hoef je echt niet ver van te voren te boeken. Ook wanneer je een pakket wilt boeken kun je beter nog even wachten.

nee topic is niet dood hoor,alleen idd ff wachten op beetje sneeuw,komt wel goed…enne die 250€ all in vindt ik ook nergens,ons hotelletje in Isghl ja was ongeveer dat bedrag voor nachtje of 4,geloof een 76€pp met ontbijt…skipasje ongeveer een 155€ dus valt nog wel mee toch?

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Vond het ook een beetje rustig worden met deze topic maar ik ben blij dat er nog leven in zit.
Ik heb de grotere plaatsen in Oostenrijk al gezien en jullie waarschijnlijk ook. Misschien is het iets om een wat kleiner gebied te zoeken (iets meer als 100km echte pisten) met voldoende uitdaging voor de gevorderde skiër. Oostenrijk heeft qua gezelligheid wel een voorkeur.
Gr. Jos

Daar gaat het eingelijk allemaal niet om… Waar het om gaat is dat je een groepje bij elkaar krijgt die in dezelfde week naar dezelfde plaats willen gaan. M.a.w. concretiseren. Ik houd er namelijk niet van als ik een beetje moet gaan afwachten tot er een keer iets geopperd wordt. Ik heb ook een agenda die ik graag vul met werkzaamheden waar ik geld mee verdien maar evengoed met vakanties.

Wanneer iedereen door elkaar gaat roepen wordt het een aardige chaos en is er op het einde nog niets geregeld of duidelijk.

Bekijk een ander topic (weet even niet welke) daar heeft een groepje alles al geregeld voor januari… Zij hebben alles wel heel duidelijk uitgekristalliseerd.

Vol pension uit mijn vorige post klopte niet. Dit moet half pension zijn. Half pension is zeker onder de tafel te regelen voor € 200,-- / 250,–.

Het gaat me niet om het boeken of wat dan ook, het gaat me enkel om een groep bij elkaar te krijgen. Iets wat in mijn ogen een onmogelijke opgave is. 3 topics zijn al doodgebloed en deze doet niet heel veel af. We zitten bijna in november dus december is nog maar een maandje weg, lijkt mij niet zo heel verkeerd om eens de koppen bij elkaar te steken.

Maakt mij ook niet zoveel uit waar we heen gaan in Oostenrijk. Misschien idd een idee om zo snel mogelijk te kijken wie er mee wil tussen 14 en 21 december en een meeting te regelen. Tijdens de meeting kunnen we wel overleggen waar we heen gaan etc.

Vraag mij af of er nog interesse voor 4 dagen skiën. Ga uit 14 - 21 december. Misschien iets om de namen aan te geven die nog steeds geïnteresseerd zijn.
Jos

En waar is Copez nu gebleven met zijn aanbiedingen van 200 euro voor een hotel met half pension ???

Bart

.

Waarom zijn mijn vorige 2 berichten verwijderd ???

Peter Hertegonne

Hallo Wintersporters,

14 december komt nu wel heel dicht bij. Zijn er nog mensen die willen vertrekken een week voor de kerstvakantie ? Ik weet dat ze opnieuw enkele superaanbiedingen hebben op ski-world. Ik heb waarschijnlijk al 1 liefhebber die meegaat, maar ik ben op zoek naar nog mensen. 570 euro Hotel op de piste (2100meter hoog), slaapbus, vol pension( Basics food !) free bar van 17 tot 23 en 6 dagen skipas tignes. Interesse @Jos, @snowfever, @gast184,@ Yuri, @…PS/Als we met de wagen willen gaan komt de prijs op 530 euro. Deze prijzen zijn op basis van 2 personen.

Peter Hertegonne

Gisteren de agenda’s bij elkaar gelegd met de familie. Een derde keer naar op de wintersport is voor mij iets te veel. Ik ga dit jaar dus niet mee. Succes en hopelijk volgend jaar.
Gr. Jos

@Gast184, nog interesse om mee te gaan en kan je wat meer informatie geven over jezelf ? Ski niveau en woonplaats. Misschien wel handig om een account te maken.

Mvg,
Peter

Peter Hertegonne

Peter,
Ik heb je een PM gestuurd.
Gr. Steven

Plaats een reactie