Te Koop: K2 Revival Iron Maiden ltd + Marker Griffon

Paartje 174 K2 Revivals, Iron Maiden limited edition; in principe gewoon de revivals met een ander printje erop.

Alles bij elkaar ongeveer drie weken op geskied… Heel speels, heel veel flex en erg leuk om op te skiën, een beetje een alleskunner. Ik moet helaas toch geloven aan een paar langere ski’s, aangezien deze vanwege mijn groeispurt naar 188 toch wat aan de kleine kant zijn geworden.

Ski’s komen inclusief een paar centre-mounted Marker Griffon’s die staan afgesteld op 328mm. Eén van de ski’s heeft een GoPro mount net voorbij de binding.

Met uitzondering van lichte gebruikssporen op het belag en cosmetische schade op de bindingen/topsheet zijn de ski’s in goede staat. Kunnen echter wel een wax/slijpbeurtje gebruiken.

Ski’s mogen weg voor 300€. Ze zijn af te halen in Wateringen/Den Haag. Uiteraard kun je ook langskomen om ze te bekijken.

null

null

Prijs veranderd naar €250,-

Heb eventueel wel interesse, prijs dient echter nog wel over onderhandeld te worden. PM me maar indien je over de prijs wilt onderhandelen.

Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Nieuwprijs van het setje is 780 euro. Staan op MP voor 300, dit is al een ‘wintersporters.nl’ vriendenprijsje :)

Zijn ze nog te koop?

Nee sorry, topic kan op slot.

Plaats een reactie