100!

Hallo forumgangers!
vandaag breekt voor mij een waar jubileum aan!
100 weken geleden schreef ik mij in op wintersporters.nl, nog altijd verveelt het me hier niet en merk ik dat er heel wat tijd in is gaan zitten, wat ik helemaal niet erg vind natuurlijk. vooral de raad-topics kan ik uurtjes in verdwijnen.
mijn wintersport-lust is sinds ik hier zit omgeslagen in een wintersport-verslaving :p minstens 3 keer per dag zit ik op de site en op het forum, op zoek naar mooie wintersport beelden, onbeantwoorde vragen of een klein lichtpuntje dat de sneeuw er weer aan komt, en die drie keer is op het laagtepunt midden in de zomer! ik wil jullie bij deze allemaal bedanken voor het gezelligste forum van Nederland, en op naar de sneeuw!
Als traktatie mogen jullie bij mij in Nieuwegein (Utrecht) allemaal een Weissbiertje komen halen! allemaal alvast een fijn seizoen 2013-2014!
met plezier op naar de tweehonderd weken!

Certified ski-boy, glijbewijs

Proficiat! Helaas mag ik nog niet drinken :( Heb je ook cola? ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

100 weken nog maar? Man, jij bent nog maagdelijke witte sneeuw! ;)

Even a bad day skiing is better then a good day at work

"100 weken nog maar?" Ik denk dat je dan nog bij de redelijk vroege vogels van dit forum hoort… Ik las hier ook al langer mee maar heb me pas 108 weken geleden geregistreerd… :D

Die laatste lift halen...

Gefeliciteerd :D @ThijsMeeusen wel kindercola hé :P

Gang is alles

Gefeliciteerd :D
@ThijsMeeusen wel kindercola hé :P

Jesper op 27 okt. 2013 14:08

Voor jou wel ja! Ik ben nog altijd een jaartje ouder hè ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ik zit op 164 weken, maar ik ben dan ook een fossiel :-P

When life gets too complicated.... SKI

@Jorian meteen even gekeken waar ik op zit en das ook honderd, maar qua leeftijd kom ik dichter bij Alex dan bij jou hahah en Nieuwegein is 50m bij mij vandaan ;-)

euh... doen!?

Wow haha proficiat! Ik zit nog maar aan de 44… ;p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

bedankt voor de felicitaties :p
@Thomas, op je zeventiende ook al? en je moet ergens beginnen

Certified ski-boy, glijbewijs

3 weken geleden mijn 300e als wintersporters.nl-verslaafde week ingegaan! Heb er ook maar een biertje op gedronken… nog steeds een kater.

''Powder to the people''

Mooie mijlpaal ;-)

Click. Click. Peace

Ik zit op 164 weken, maar ik ben dan ook een fossiel :-P

Alex op 27 okt. 2013 14:10

Hardnekkig vuil noemen we zoiets ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

"100 weken nog maar?" Ik denk dat je dan nog bij de redelijk vroege vogels van dit forum hoort… Ik las hier ook al langer mee maar heb me pas 108 weken geleden geregistreerd… :D

#Stijn op 27 okt. 2013 13:54

Ik heb nog nooit een bloemetje mogen ontvangen vanuit Wintersporters.nl. :(

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Gefeliciteerd :D

@ThijsMeeusen wel kindercola hé :P

Jesper op 27 okt. 2013 14:08

Voor jou wel ja! Ik ben nog altijd een jaartje ouder hè ;)

ThijsMeeusen op 27 okt. 2013 14:10

Nouhh :(

Gang is alles

Ik doe komende week een biertje op mijn honderdste!

Mag nu ook al @JobH straks smaakt ie niet. Kun je nu maar beter al voorgeproefd hebben :-)

euh... doen!?

@Antoine Ik heb afgelopen nacht al zoveel voorgeproefd, dat ik er wel op vertrouw dat ze me ook komende week nog smaken ;)

Proficiat :D, ik ook toch maar even gekeken voor mij volgende week ook deze mijlpaal :D

3 weken geleden mijn 300e als wintersporters.nl-verslaafde week ingegaan! Heb er ook maar een biertje op gedronken… nog steeds een kater.

Reinier op 27 okt. 2013 15:46

Ik denk dat jij de grootste fossiel bent ;)

Nog 11 weken voor mij en dan ben ik er ook! ;) Na 89 weken kei hard werken heb ik nu eindelijk mijn 2de bolletje :P

@Reinier = BAAS

When life gets too complicated.... SKI

oeps, grote vermeerdering van de alcoholconsumptie in gang gezet, iedereen gaat jubilea vieren !

Certified ski-boy, glijbewijs

oeps, grote vermeerdering van de alcoholconsumptie in gang gezet, iedereen gaat jubilea vieren !

Jorian op 27 okt. 2013 20:31

Oei, oei en sommigen zijn nog geen 16. :)

Ook al bijna aan de 100 hier! Lees wel al langer ook. @Jorian proficiat!

Go with the snow!

Ik zit op 164 weken, maar ik ben dan ook een fossiel :-P

Alex op 27 okt. 2013 14:10

als jij een fossiel bent, wat ben ik dan…?

zit op 217

Running against the wind

@basso Daar zal koolstofdatering uitsluitsel over moeten geven :-)

When life gets too complicated.... SKI

@Alex … Klopt! :)
Toen ik begon met studeren, en ik alle tijd in mijn studie moest stoppen, ben ik begonnen met het (uurlijks) volgen van wintersporters.nl. Nu >300 weken later doe ik dat nog steeds… (en ben ik ook nog niet afgestudeerd) :)

''Powder to the people''

Nog 6 weken en dan zit ik ook op de 100… dat gaat me worstenbroodjes kosten op het kantoor denk ik ;)

(en ben ik ook nog niet afgestudeerd) :)

Reinier op 28 okt. 2013 09:27

Dan wordt het tijd voor een loopbaan gesprekje volgens mij :-P

When life gets too complicated.... SKI

@Rene, die kun je volgende week dan we bestellen toch… Als ik ook in Nederland ben

Click. Click. Peace

Plaats een reactie