100!

@Rene, die kun je volgende week dan we bestellen toch… Als ik ook in Nederland ben

Rogier op 28 okt. 2013 10:02

Hmmm, even m’n registratie datum aanpassen in het systeem dan maar? :D

Een biertje maar? Op zijn Hollands, hahaha! En @ThijsMeeusen, voor jou kindercola. Anders ga je stuiteren :D

Carnas on Tour

@alex dat wordt dan een gesprekje met een van de admins… ik houd hen verantwoordelijk voor de vertraging. (Hadden ze de site maar minder aantrekkelijk moeten maken).

''Powder to the people''

@Svennoo ik stuiter op het moment bij wiskunde :D :D ik heb al een slokje cola op gewone volwassenen cola :o

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@reinier dat is zes jaar als ik goed heb opgelet bij wiskunde! Dat betekent dat het of een lange studie is of dat er teveel tijd in wintersporters.nl gaat

Certified ski-boy, glijbewijs

101… had ik er maar eerder naar gekeken…

Let it snow

Toen ik begon met studeren, en ik alle tijd in mijn studie moest stoppen, ben ik begonnen met het (uurlijks) volgen van wintersporters.nl. Nu >300 weken later doe ik dat nog steeds… (en ben ik ook nog niet afgestudeerd) :)

Reinier op 28 okt. 2013 09:27

Oei, dan ga ik blijkbaar ook nog lang moeten studeren :D

Ter referentie. De profielen zijn 315 weken geleden gelanceerd. Al iets meer dan 6 jaar geleden dus.

MAND!

Was het toen ook meteen mogelijk om een profiel aan te maken voor gewone bezoekers (geen admins)? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik 12 weken heb gewacht voor het aanmelden :). (Daarnaast als men de profielen bekijkt op nummer, van 0 tot 45 (dat ben ik), zijn er geen bezoekers die meer dan 304 weken lid zijn).

''Powder to the people''

Dat zou ik echt niet meer weten @Reinier. Ik zie wel dat vanaf januari 2008 de profielen echt aangemaakt begonnen te worden en dat is 304 weken geleden. Dus we kunnen behalve oud en nieuw dit jaar ook de 6e verjaardag van de wintersporters.nl profielen vieren. :)

MAND!

Altijd feest op wintersporters.nl…laat de kurken maar knallen.

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

99 – en nu iedere dag dus kijken wanneer de magische 100 verschijnt!

Hiieehaa!! Al 146 weken, nog maar een maandje en dan dus groot feest ipv 1 biertje :)

Never eat the yellow snow

De 208 weken, en bijna elke dag voldoende om je hersens weer tot rust te brengen ook na 4 jaar

Loat goan

99 – en nu iedere dag dus kijken wanneer de magische 100 verschijnt!

PHT op 29 okt. 2013 21:00

zondag!

Certified ski-boy, glijbewijs

Al 4,6 jaar verslaafd. :-)

Was ff bang dat ik met mijn 281 weken alleen over was, maar gelukkig zijn er nog veel oudere dino’s hier.

Member of global cooling initiative

ik zit verdorie ook al op de 104 …

Was ff bang dat ik met mijn 281 weken alleen over was, maar gelukkig zijn er nog veel oudere dino’s hier.

jos op 30 okt. 2013 09:42

Ja hoor 261 weekjes and counting

Don`t eat yellow snow

Plaats een reactie