Bootfitter

Gisteren bij de bootfitter in amsterdam, ijburg geweest. Super klantvriendelijk! Nemen de tijd voor je, geven gericht advies en super vriendelijk. Ik ben echt dik tevreden en nu helemaal klaar voor de wintersport. Echt helemaal top!

Heel Fijn. Wil je zijn naam ook met ons delen?

Volgens mij “Dutch Bootfitter”. Check anders hun site http://www.bootfitter.nl maar eens.

Zit er zelf ook aan te denken om ze met een bezoekje te vereren. Heb aan beide voeten hielspoor.
Ben benieuwd of zij goede zooltjes voor in mijn (ski)schoenen voor mij kunnen maken.

Ik zit hier ook over te denken. Ik heb een klein lengteverschil in mijn benen, een vrij hoge wreef en echte voetbalkuiten. Schoenen huren is altijd een lastige klus.

Wat kost zo’n geintje nou ongeveer?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik heb eigenlijk nog geen idee of zij wel zooltjes hebben/maken die mijn hielspoorklachten zouden kunnen verlichten of verhelpen.

Ben benieuwd wat voor prijskaartje hier aan hangt.

Ik ga de komende week eens wat meer informatie bij ze opvragen.

Ik heb daar mijn hardboots met thermoliners laten verwarmen. Hij heeft mijn voet bekeken en een zooltje erbij gedaan. Hij is bijna een uur bezig geweest en ik moest 50 euro afrekenen (voor het zooltje).
Echt, duur zijn ze niet. Super advies en zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Hallo,

Mijn vrouw heeft een verhoogde wreef, en is op zoek naar een winkel waar ze haar klacht kunnen verhelpen. We wonen in zeeland,weet iemand een winkel in de buurt??

Gr Peter

peet3972

Ik heb daar mijn hardboots met thermoliners laten verwarmen. Hij heeft mijn voet bekeken en een zooltje erbij gedaan. Hij is bijna een uur bezig geweest en ik moest 50 euro afrekenen (voor het zooltje). Echt, duur zijn ze niet. Super advies en zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Speedster op 9 nov. 2013 18:55

Sluit me aan bij de ervaring van Speedster. Vanwege voetklachten een paar weken geleden bij ze geweest. Door Marco-Paul doorverwezen omdat hij bang was dat mijn klachten werden veroorzaakt door hielspoor (hetgeen na een echo inderdaad het geval bleek te zijn).

Vandaag een paar zooltjes voor in mijn skischoenen bij ze gekocht. Marco-Paul en Bart zijn zéér klantvriendelijk en, in mijn ogen, zeer kundig. Ze kijken goed naar je voeten (en de stand van je voeten) en vragen echt door naar je klachten en/of wensen. Wat mij betreft een aanrader voor mensen met "moeilijke" voeten.

Ik heb nog altijd mijn vragen bij het verwarmen van skischoenen en liners.

Ik vraag mij soms af om mensen wel de tijd nemen om de juiste skischoen te zoeken, ikzelf heb zonder te overdrijven 20+ verschillende skischoenen aan mijn voeten gehad in de specifieke richting die ik uitwou: een skischoen met een flex 120-130.
uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een schoen met een geweldige fit out of the box.

Uiteindelijk heb ik 1 dag op de piste gestaan met waanzinnig pijnlijke voeten doordat de liner nog niet gezet was naar mijn voet. de 2e dag op de piste was de pijn helemaal weg doordat de liner naar mijn voet was gezet, in werkelijke omstandigheden (in de kou op de piste, niet in een oven in de winkel), en nu kan ik hele dagen rondlopen met mijn schoenen.

Mijn advies is dus zoek een skischoen met een goede fit out of the box, en overweeg dan pas om je schoenen in de oven te laten steken.

Ik ben er ook geweest deze week, naar mijn idee geweldig geholpen. Mijn schoenen hebben ook een flex van 130, en geen probleem om ze te fitten. Volgende week krijg ik ze terug, en de week daarna testen in Oostenrijk! Als je twijfelt kun je ze altijd bellen natuurlijk.

Ps. ik heb geen aandelen ;-)

It's all about the turns duuuuuude!

Plaats een reactie