anwarter en studie

Zijn hier mensen die hun anwarter snowboard hebben gehaald tijdens hun normale studie (geen sport studie)? Zo ja, hoe doen jullie het met werken in de sneeuw en studie?

Met je anwarter hoef je toxch niet lang te werken in de bergen?

1e helft anwarter
5 dagen + 2 dagen in het week nsl dat is in nederland
En binnen twee jaar
2e helft anwarter
En daarna 6 dagen in de bergen

Liefs,!

Waarschijnlijk is de makkelijkste optie om je anwärter in de zomer te gaan halen. Dan kan je vervolgens tijdens studievrije weken les gaan geven in de sneeuw.

Thank God summer is over!

Oke super, maar heb je veel skischolen, waar je dus ook af en toe een week kan lesgeven. En waar je dus niet gelijk een seizoen moet komen?

Oke super, maar heb je veel skischolen, waar je dus ook af en toe een week kan lesgeven. En waar je dus niet gelijk een seizoen moet komen?

Freek, elk jaar zijn wij op zoek naar leraren (ibv. Anwarter) tijdens de Nederlandse vakantie weken.
Je hoeft dus niet het hele seizoen aanwezig te zijn. Momenteel zij er ook een 2-tal studenten die hun anwarter aan het halen zijn en vervolgens blijven tot begin Januari en vervolgens in Februari nog 2 tot 3 weken terug komen. Wanneer je het op deze wijze doet is dit in veel gevallen voordeliger en sneller.

Okee, helemaal goed! Thanks!
Noch tips waar en wanneer ik mijn Anwarter het beste kan halen?

kijk eens op deze landesverbanden wanneer ze hun anwarter verzorgen en wanneer het jou het beste uitkomt

als je het zelf organiseerd ( vervoer onderdak + opleiding) en niet via snowsports academy bespaar je jezelf een hoop geld

www(.)skilehrer(.)

werkt niet , gewoon naar snowsport austria op google en vervolgens kopje landesverbande

Op http://www.skileraar.info vind je echt alle informatie

En http://www.snowsportsacademy.nl verzorgd skileraaropleidingen, goed te combineren met school en studie.

snowsports academy nl zijn geldkloppers, rechtstreeks via oostenrijks verband betaal je een stuk minder,

10 dagen achter elkaar in oostenrijk opleiding incl accomodatie heb je al vanaf 1000,- ipv 1499 via snowsportsacademynl

@Gast175 ik ben hier op het moment mee bezig, ik ben er nog niet over uit waar ik hem wil gaan halen. Ik weet dat het bij TSLV €1366,- kost. Bij snowsports academy ben je 715+775= €1490,- kwijt voor de gehele Anwarter opleiding waarbij je hem in twee delen haalt.

Hierbij zijn de kosten op basis van halfpension, met overnachting en liftpas. Verzekering en vervoer zitten er bij beiden volgensmij niet in, en bij de variant van Snowsports Academy moet er ook overnachtig tijdens het eerste deel worden betaald.

Uiteindelijk zal het dus ruim €100 schelen, excl. overnachtingen. Het voordeel is dat je bij de variant van Snowsports Academy een goede voorbereiding hebt, Nederlandse begeleiding en het is opgedeeld waardoor je tussentijds de kans hebt om je duits of skitechniek te verbeteren.

Plaats een reactie