Mounting Sony hdr-as30v

Het is de Sony geworden. Na lang wikken en wegen, talloze youtube filmpjes, reviews etc. etc. hebben we de hdr-as30v gekocht. Hij is gisteren binnengekomen en staat nu te sieren op tafel.
Dit berichtje is niet bedoeld om wéér een stroom van voor of tegens te veroorzaken; iedereen heeft recht op zijn eigen keuzes afhankelijk van wensen/eisen/geld etc. etc.
Waar ik erg benieuwd naar ben is de mounting op de helm.
Omdat de bevestiging éénmalig is en je de cam achteraf niet kunt richten, moet je deze zeer secuur plaatsen. Via de app kun je met behulp van wifi de beelden live zien en dat helpt je hier natuurlijk bij. Toch denk ik dat er mensen zijn die hier inmiddels ervaring mee hebben opgedaan en mij hier tips over kunnen geven.
Ik ben erg benieuwd naar hun ervaringen…

@jromee, interessant, ik had deze nog niet gezien. Vraag mij wel af hoe je deze op je skihelm bevestigt.
Heb jij ervaringen daarmee?

Je kan dan beter kijken naar de bevestiging aan de hoofdband, ook een accessoire.

@GiGi, die heb besteld. Die is nodig als je de cam aan de zijkant wilt plaatsen. Daarnaast ook een telescoopstok gekocht voor de leuke effecten.
Waarom zeg je ‘beter’?

@Willem2 zie dit youtube filmpje

Briljant! Thanks @jromee, ik weet wat ik ga bestellen :)

Plaats een reactie