een paar dagen naar de sneeuw tussen kerst en oud op nieuw.

Hoi, ik ben op zoek naar mensen die graag tussen kerst en oud op nieuw een dag of 3-4 naar de sneeuw willen (voorkeur oostenrijk) Ik zelf snowboard al een jaar of 3 maar skiers zijn ook van harte welkom om een paar dagen er lekker opuit te gaan, het gaat mij om de gezelligheid en lekker genieten van de bergen en apreskie is niets mis mee. Ik beschik zelf over een auto!

mvg bart

Hoi Bart,
aan welke data zit je te denken? En waar in Oostenrijk is het idee?

ik heb wel een heel rare vraag , ik ben kunstenaar en heb deelgenomen aan een tentoonstelling in Kapfenberg Oostenrijk. Een collega zou mijn werk ophalen maar heeft op het laatste moment afgezegd Aan jou wil ik vragen of jij dat zou willen doen uiteraard tegen betaling, nu je toch in de buurt bent van Kapfenberg, dan zou het mes aan twee kanten snijden. met vr gr A.Eikemans

de datum maakt mij niet zo veel uit en waar we heen gaan ook niet. Er is nog nix geboekt of besproken, dat doe ik meestal niet om dat je dan nog kan kijken waar de beste omstandigheden zijn kwa weer en hoeveelheid sneeuw. Maar als er een voor keur is voor een plaats of datum dan pas ik me daar op aan.

Hey Bart,
Heb je al meer gegadigden? Dan kunnen we misschien een keer meeten om te kijken naar wat opties.

Nou, ik wilde met kerst gaan, ook paar dagen, besef dat het animo hiervoor niet groot zal zijn maar meldt het maar even

First powder, last beer...!

Dit is natuurlijk na kerst. Ik denk dat er veel mensen met kerst wel thuis willen zijn bij familie enzo, maar daarna die vrije dagen graag willen skien.

Hey Bart!
Is jouw gedachte vrijdag 27 december heen te rijden. Dan zaterdag 28, zondag 29 en maandag 30 te skien. Dan dinsdag 31 december terugrijden om 's avonds oud en nieuw in Nederland te vieren?
Want dan is mijn interesse zeker gewekt!
Groetjes Femke

Hoi allemaal

Met de kerst dagen heb ik helaas andere afspraken dit jaar… familie enzo je kent dat wel haha. Maar de 27ste aanrijden is een goed plan! en dan zou mijn voorkeur zijn om dan maandag 30ste gewoon te skien/boarden en dan even wat eten en erna aant te rijden dan heb je wel een lange dag maar kun je oudjaarsdag nog wel even uit rusten anders kom je dood op in nederland aan en dan nog oud op nieuw vieren is natuurlijk minder leuk…

aan gezien er dus wel een aantal zijn die intresse hebben is het mischien iets om me even een mail te stuuren met een telefoon nr zodat ik even contact op kan nemen: mijn mail is bartzoma@hotmail.com

groetjes bart

Hoi allen, heb ook al gedacht om een paar dagen tussen kerst en nieuw te gaan. Mijn voorkeur ging uit voor te vliegen, spaar je toch zeker een extra dag. Vertrek 25 en terug 30 december. Wat is de leeftijd van de gegadigden?

Hallo allemaal,
Ik ben 28 jaartjes jong :-)
Ik vind het prima om 2e kerstdag weg te gaan, maar 1ste kerstdag breng ik door met mijn familie.
Ik wil graag naar Oostenrijk, want Frankrijk mist voor mij de gezelligeid en gemutlichkeit.
Ik ben zelf skier, maar zou graag willen leren snowboarden, dus houd me aanbevolen voor een lesje!
Groetjes Femke

hoi

Ik heb 2de kerst avond ook nog een eten dus kan echt niet eerder dan de 27 en dan sochtens vroeg vind ik geen probleem.
Kwa tijd denk ik niet dat je veel bespaart met het vliegtuig omdat je toch moet inchecken en dan van en naar het vliegveld. ook ben je dan gebonden aan een plaats in de buurt van dat vliegveld…En de kosten zijn te overzien, mijn auto moet ik 2 keer tanken (+/- 1000 kmper tank) dat is dan ongeveer 150€ en als je die kosten kan delen met een paar man valt dat best mee…Zijn of is iemand van jullie in het bezit van een rijbewijs en ook berijd om een stukje te rijden zodat we aan een stuk door zouden kunne rijden.
Verder ben ik wel berijd wat tijd te steken om iemand te leren boarden, Maar een keer lachen om het vallen zal ik zeker doen ;-)

groetjes bart

Ik wil ook wel rijden hoor als jij het geen probleem vind dat er vreemde mensen in je auto rijden?
Is ook wel prettig om een auto te hebben op locatie voor eventuele onvoorziene omstandigheden.

27 dec vroeg weg is wat mij betreft prima! Ook de maandag na het eten weer terugrijden klinkt als goed plan. Dan hebben we dus locatie voor 3 nachten nodig en skien we ook 3 dagen. Lijkt mij top!

Hier word ik wel jaloers van, ben zelf ook aan het kijken of een shortski mogelijk is van 2e kerstdag tot zondag. Moet maandag weer werken, dus moet zondagavond wel terug zijn… Aansluiten bij jullie is dan niet handig.

Ben ook wel benieuwd wat de prijzen dan zijn en hoe het met de drukte is.

Het zou mooi zijn als je een stukje kan rijden Femke dan kunne we aan een stuk door gassen naar de sneeuw en gezelligheid :P. En tot nu toe zijn er nog niet echt veel meer die serieus mee willen gaan…Of maakt het je niets uit om met 2 te gaan? Heb je een voor keur waar we heen zullen gaan?

grjes

Hallo Bartboard en Femke, ik heb interesse om mee te gaan:)

Oke gezellig JelleB heb je voor keur voor een plaats of een gebied? En wat doe je ski of board?

Oostenrijk/Frankrijk/Zwitserland, vind het allemaal best :). Ik ben een gevorderd skier ( heb tevens m’n eigen ski’s) maar kan ook een beetje snowboarden.

Ik zie in je eerdere posts dat je een auto ter beschikking hebt? Mochten jullie het willen dan kunnen we ook met die van mij, alleen is deze niet zo groot (audi a3).

Lijkt me heel gezellig!, het plan van jullie was om op de 27e te vertrekken tot en met de 30e?

Oostenrijk zie ik zelf het meeste in, ik ben wel van de gezelligheid daar. Het is idd het mooiste om de 27e te gaan en dan de 30e trug. In mijn auto kan ik mijn board van 165 precies in krijgen ik weet niet hoe lang je skies zijn? Het enige wat ik nog mis aan de uitrusting zijn sneeuwkettingen maar die zijn wel te regelen bij iemand lijkt me zo.

groeten bart

Gezellig! Nog proberen om een 4e reismaatje te zoeken dan! Snel een keer meeten om samen te kijken en boeken? Wil jullie namelijk wel eerst gezien hebben en kijken of het een beetje klikt toch…

Mij lijkt het ook goed en leuk om jullie eens te ontmoeten. Is het wat dat jullie (Femke en JelleB) mij even een mailtje sturen met een telefoon nummer dan kan ik jullie even bellen om een afspraak te maken. En mocht er een 4de persoon zijn dan mag die ook altijd wat van zich laten horen.

mail: bartzoma@hotmail.com

Hoi allen terug.
Ik zie dat je al een klein groepje hebt gevormd, tof. Ik ben al wat ouder dan jullie 51 nu de 25e. december.
Voor mij het vliegtuig is 1 uurtje rijden en dan voor 160 € heen en terug Innsbruck. Dan een iets meer den een uurtje op de trein naar Sankt-Anton. Hebben jullie trouwens al iets gevonden om te overnachten? Het lijkt mij toch wel tijd te worden niet?
Toffe vakantie gewenst.

Nog een 4e liefhebber om mee te gaan?

Hmm… Oostenrijk, ev. op het ‘drielandenpunt’ met Italië zou mijn voorkeur uitdragen. Ik heb ook erg goede reviews gezien van Kronplatz in Zuid-Tirol. Maar als ik het goed begrijp wordt het richting Sankt-Anton ?

Even wat over mezelf: 29,Belg, m, ervaren skiër, niet-roker én in bezit van rijbewijs én rijvaardig :) Zou me wel aan snowboard willen wagen voor een dagje, heb al initiatie sandboarding (jawel!) gedaan in Peru en dat viel wel mee. Ik kan vertrekken op 27/12 en terug uiterlijk 2/1.

Moet wel nog skigerief (performance carve ski’s) huren, maar heb ergens gezien dat je ze via groepsaankoop wel goedkoper kan afhuren.
Zou de locatie op hotel zijn of op chalet? In ieder geval staan haardvuur-momenten met gezelligheid hoog op het verlanglijstje!

Wat zou het indicatieve kostenplaatje dan worden (incl. vervoer, verblijf, skipassen - ik reken al 90 à 100€ voor ski gear, en max. 260€ voor eten)?

Groeten
Nico

Hoi sneeuwliefhebbers!
Ik heb even al deze berichtjes gelezen en als je nog een 4e persoon zoekt, ik heb erg veel zin en ben flexibel van nu tot aan 6 januari. Een paar dagen vind ik al erg leuk. Ik rijd graag (heb zelf geen auto) en ski. Heb wel een board thuis staan dus die kan evt. mee (als er ruimte is) om wat mee te oefenen of voor iemand om te lenen.

Ik ben 31 en de locatie maakt mij niet uit. Vind het erg fijn om dicht bij de piste te overnachten en als dat een betaalbaar plekje is ben ik helemaal happy ;)
Hoop van jullie te horen, lijkt me echt tof om mee te gaan!
Misschien hebben jullie elkaar inmiddels al gezien. Ik ben zelf ook wel voorstander van elkaar eerst even ontmoeten, maar ik heb zoiets als dit vaker gedaan en heb er wel vertrouwen in.
Mailen mag ook: ycvdlee@hotmail.com
Groetjes, Yvonne

Hallo, ik ben mevrouw Emmanuel Ruth, een onderhandse lening geldschieter die leven geeft eenmalige kans leningen. Heeft u een lening nodig hebt dringend om je schulden afbetalen of u een lening nodig hebt om uw bedrijf te verbeteren? Jullie zijn door banken en andere financiële instellingen verworpen? Heeft u een consolidatie lening of hypotheek nodig? op zoek naar meer, want we zijn hier om al uw financiële problemen een ding van het verleden te maken. We fondsen aan particulieren te lenen die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven tegen een tarief van 2% hebben. Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat wij een betrouwbare en begunstigde bijstand en bereid zijn om een ​​lening aanbieden. Dus neem contact met ons vandaag via email op: (emmanuelruth536@gmail.com)

Hallo Bart, hallo Femke, hallo derde man (is het Jelle geworden?).

Zoeken jullie nog een vierde persoon? Ik zou dolgraag meegaan vanaf de kerst/tussen kerst en O&N. Ik board een paar jaar nu, daarvoor een paar jaar geskied. Ben 31 (oh, dan nét 32 trouwens!) en ben begin dit jaar ook via dit forum met een groepje mensen meegeweest (die elkaar ook nog niet kenden). Was super gezellig!

Ik heb een auto dus mocht het nodig zijn dan kan ik ook rijden. Willen jullie meer van mij weten dan kan dat uiteraard!

Groetjes!

John

@john-zelf dit is een topic van vorig jaar. Als ik jou was zou ik even een nieuw topic openen met je vraag naar skimaatjes tussen Kerst en Oud&Nieuw.

Even een goede tag: @john_zelf

❄️

O, nu doet ie het ook niet…

❄️

Bedankt mensen, had ik niet gezien. Het was nog wat vroeg vanmorgen:) Inmiddels heb ik contact met wat mensen die willen gaan, dus wie weet!

Plaats een reactie