Snowboard(st)er gezocht eerste week februari Frankrijk

Hoi,

Wij zouden met zijn drieën op wintersport naar Plagne. Door omstandigheden kan eentje niet mee. Daarom zoeken we een snowboard(st)er die in de plaats mee wil. We zoeken iemand die minimaal gevorderd (4 jaar + ervaring) is en af en toe stukje offpiste wil. Ik ben zelf gevorderd (m32), de ander (m22) die mee gaat pro. We roken niet, gebruiken niet, drinken (bijna) niet en houden niet van apré ski.

We zijn beiden jong (van geest), houden van een lolletje, uitdaging en zijn fanatiek (veel kilometers maken).

Alles is verder geregeld. Bizar ruime station op eerste klas winterbanden. Ook appartement (geen klein hokje, niet slapen in woonkamer) en skipas (heel paradiski) is geregeld (550,- samen). Bijkomende kosten zijn reiskosten, eten en eventueel huur materiaal.

Al met al, alles is geregeld voor een leuke vakantie. Sluit de beschrijving bij je aan en ben je tussen de 21 en 38? Laat dan wat van je horen, een vierde persoon mee behoort tot de mogelijkheden. Appartement is voor 6 personen.

Gr,

Erwin
erwinmailen at gmail dot com

Hoi Erwin,

Klinkt super leuk, ik ben behoorlijk geïnteresseerd!
Ik zal me ff kort voorstellen zodat je een beetje een beeld van me hebt.

Ik ben Sjak 24 jaar gevorderde snowboarder hou er van om kilometers te maken en ben er niet vies van om "af en toe" offpiste te gaan. In eerste instantie ga ik meestal met vrienden maar omdat ik had verwacht "destijds" niet over de financiële middelen te beschikken heb ik ervoor gekozen er vanaf te zien.
Het blijkt dat ik nu toch ruimer bij kas zit dan ik had verwacht dus ga graag nog een paar dagen of een weekje er tussenuit om te boarden.

Alhoewel ik niet vies ben van een biertje ben, ga ik op wintersport om te boarden niet om te zuipen, dus ben in dat opzicht erg flexibel. Wel vroeg ik vroeg mij nog af welke exacte data jullie gaan en zou ik graag een "indicatie" van de kosten per persoon willen op basis van vervoer, skipas en accommodatie.
Graag hoor ik van je.

Groeten Sjak

Hoi Sjak,

Wij vertrekken zaterdagochtend 1 februari 07:00 en zijn naar schatting op 8 februari omstreeks 23:30 weer op onze eindbestemming (Leeuwarden).

We hebben een iets luxer appartement direct aan de piste met Wifi, wellness en 2 echte aparte slaapkamers. We wouden geen bezemkast en dat iemand in de woonkamer moest slapen. Ook hebben we een uitgebreide skipas voor heel Paradiski. Het is namelijk de bedoeling kilometers te maken :)

Kosten verblijf en skipas: 558,85
Reiskosten (tol + brandstof): Ongeveer 75,-- per persoon (op basis van nacalculatie)
Eten: we nemen vanuit NL meeste eten mee om kosten te drukken (vlees etc), producten daar kopen we samen via dezelfde creditcard, totaal zal worden gedeeld door drieën. Alleen producten die iemand echt voor zichzelf wil zal die zelf moeten betalen. Voorgaande jaren zat het ongeveer op 50,-- per persoon.

En dan heb je nog de kosten voor eventueel aan de piste eten etc. Heb je zelf in de hand, je kunt ook broodje meenemen etc.

Wij zitten inmiddels vol!

Plaats een reactie