gopro kopen

Hier een mooie vergelijking tussen de Hero 4 en 3+ (beide black):

Ik vind de kleuren van de black 3 mooier dan die van de black 4… De 4 Heeft alleen wat scherper beeld.

@brianvdz
Een slimme stap van Go Pro om een soort van “instapmodel” te maken. Ik weet niet of het geen wat je schrijft een feit is, maar als alleen de Go Pro dan €130 kost kom je met allerlei accessoires toch nog op een goede €200 uit denk ik. Maar bedankt voor de toevoeging, ik ga denk ik wel eventjes op de release wachten van dit ding.
@Micelr
Ik zie nauwelijks verschil, des te meer reden voor mij om niet voor het nieuwste model te kiezen :)

@Jozef

http://www.v-nix.nl/gopro-hero
En voor de extra’s moet je gewoon op ebay kijken, kost geen drol alleen 2 weken levertijd

Thnx Brian.

Ik heb zojuist nog wat filmpjes gekeken waarbij de JS4000 met Go Pro 3 en 4 wordt vergeleken. De blauwe waas waar over wordt gesproken valt me nu toch wel heel erg op. De kleuren bij de Go Pro zijn echt veel beter.

Al die vergelijkingsfilmpjes op Youtube zeggen mij niet alles. Daar kan de maker van die filmpjes zelfs de echt mindere camera’s goed laten uitkomen. Je weet nooit of ze nabewerkt zijn.
Over de SJ4000; op deze site staan een aantal sample clips om te downloaden.
http://www.techmoan.com/blog/2014/9/22/at-last-its-the-real-…
Deze zijn niet nabewerkt en ook niet gecodeerd door Youtube.
Als je deze beelden objectief bekijkt zijn ze gewoon goed. GoPro zal beter zijn maar hey, daar betaal je ook flink voor.
Als je zelf gaat editten kun je trouwens ook kleurcorrectie toepassen om betere beelden te krijgen.

Aftellen maar!
let's get this party started!!

Ik heb zelf de GoPro3+ Black, na een contour, contourHD en een imitatie te hebben gehad. Wat ik een zeer groot voordeel vind van de GoPro, is naast dat het beeld goed is, de camera ook tegen een stoot kan. Ik heb hem op een vlieger gehad, welke van >10m naar beneden viel en de camera bleef opnemen en werkt nog steeds. Ik gebruik hem voor waterskiën, kartsport, mountainbiken enz.
Ik heb in het verleden de contour gehad, maar vond dit een matige camera en ging vaak stuk door de trillingen en kon niet echt tegen een stootje. Ja, een GoPro is prijzig, maar wel waar voor je geld.

Plaats een reactie