Ski- & snowboardgroep, 1/2 tot 8/2 of 8/2 tot 15/2, Ried im Zillertal, Oostenrijk

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders, jongens en meisjes die vorig jaar in maart met 8 en recent in december met 9 via wintersporters met totaal onbekenden een supervakantie hebben gehad. In februari gaan een aantal opnieuw richting Zillertal en in maart zijn er plannen om weer met de hele groep te gaan. Wil je er graag bij zijn in februari of in maart, laat dan snel iets weten. We zouden boeken in Appartementen Zillertal met Bizztravel met skipas incl. tussen de 350€ en 400€ all in. Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 28 en 40 jaar.

Geïnteresseerd?
Laat snel iets weten.
We boeken graag al deze week.

Grtz Danny

Al 6 deelnemers, mogelijks 8 !
Nog kandidaten ? :)

Vertrekdatum zou 8 februari worden !

Met 8 deelnemers geboekt ! :) Voor wie nog wil aansluiten bij onze groep zijn er nog appartementen beschikbaar !

http://wintersport.sunweb.nl/oostenrijk/zillertal/mayrhofen/…

Hoi, wat zijn de plannen voor maart? Ik heb vandaag zelf een oproep geplaatst, maar heb ook interesse om ergens bij aan te sluiten (al ben ik wel beginner en jullie niet).

3 extra deelnemers zoeken nog 2 kandidaten om een app. te delen.
Dat maakt 13 ! :)

Hoi, mochten jullie nog op zoek zijn naar kandidaten om een appartement mee te delen voor 8 februari laat het me even weten. Ik wil graag eind januari of begin februari op wintersport en dan het liefst naar Oostenrijk.

Groeten,
Patrick

Er kunnen er nog mee! Ik heb je een pb gestuurd.

Hoi, Dit klinkt super. Zitten jullie al vol? Ik zoek ook nog een gezelschap voor februari. Ik ben 33 jaar en kan redelijk goed skien.

Groeten Fred

Er is nog plek Fred! Ik heb je een pb gestuurd.

We zoeken nog 4 kandidaten voor een extra app.
Graag snelle beslissers :)
We doen een meet en greet in Amsterdam nu vrijdag 17 januari omstreeks 20u.
Zin in !!!

Hoi ik heb ook wel interesse. Dus mocht er nog plaats zijn dan ben ik wel geïnteresseerd :)

Groeten,
Tan

Hoi Tan, leuk !!! :)
Stuur me een pb en dan breng ik je in contact met onze fb groep.

Nog plaats? Ben ervaren skiër van 40 jaar.
Mijn vrouw ziet het skiën niet zitten.
Hoe lang gaan jullie?

Er is zeker nog plaats :)
Aankomst 8/2 tot en met 15/2

Met eigen vervoer? Allen zelfde appartement/ appartement blok?
Hoeveel inschrijvingen zit je?

We gaan met eigen vervoer en logeren in appartement Laura.
9 reeds geboekt in een groot app. en een 3 tal kandidaten om nog met anderen een extra app. te boeken. Er is nog een 8 pers. app. beschikbaar dat je met zes kan betrekken. Dan slaap je comfortabel, 2 pers/kamer en betaal je rond de 409€ incl. 6dagenpas. 7dagenpas is 32€ supplement.
Er is ontbijtservice in het app. bij te boeken indien gewenst.

Correctie: Het tarief van 409€ heb je al van 5 pers. in een 8 pers. app.

Ik heb mogelijks ook interesse. Is er nog plaats?

Yep ik heb je een pb gestuurd :)

13 deelnemers! :) :) :)

Is het nog mogelijk mee te gaan? Ik heb mogelijk ook interesse.

Jacqueline

Ik heb je een pb gestuurd

last minute is er nog plaats?

geert
geertl0608@gmail.com

Als er nog 2 mensen bijkomen wel. Jullie zijn nu met 3 kandidaten voor met 5 personen een app te kunnen nemen. Het zou dus nog kunnen. We geven het nog tot dit weekend als je daarop kan wachten.

Hoi allen, voor februari heb ik helaas geen tijd meer, zou in maart wel graag op wintersport gaan. Vrouwtje is aan haar knie geopereerd en is al meer dan een jaar aan het revalideren. Vorig jaar nog wel met een maatje kunnen gaan, maar dit jaar helaas niemand die mee wil of kan.

Ik ben zelf een zeer ervaren en zeer fanatieke snowboarder. Maar ook een dagje knallen op de ski doe ik graag.
Ik ben het liefste zo lang mogelijk op de piste om aan het eind van de dag met lood in de benen van een welverdiend biertje te genieten. Ik ben 29.

Ben benieuwd

Gr,

Olav

Voor maart maken we nog een nieuwe groep aan hier op wintersporters. Dat zal pas half februari zijn dus hou het zeker in de gaten. Je kan me ook een pb sturen en dan hou ik daar het overzicht en stuur je dan een reminder.

Voor februari zoeken we dus nog 2 deelnemers die nog tot dit weekend kunnen reageren !

Ik kan zeker mee. Heb via mail ook nog iemand die eventueel mee wil.
Kan je me anders een mailtje sturen.
geertl0608@gmail.com

Hoi,
Februari gaat me niet meer lukken.
In maart heb ik wel interesse.
Ik heb je een prive-bericht gestuurd.

Peter

Plaats een reactie