Lib Tech Tuning Kit

Hallo,
Ik wil mijn Lib Tech T Rice Pro zelf gaan slijpen. Voor het slijpen ben ik opzoek naar de "tuning kit" van Lib tech. Weet iemand waar ik deze kan bestellen?

null

Onder andere Dakine maakt ook smallere slijpertjes die om kunnen gaan met de golvende kant van de magnatraction. De standaard slijpers zijn te lang/breed. Heb de mijne bij revert besteld.

Eigenlijk zijn alleen de boardjes van Lib Tech in Europa makkelijk verkrijgbaar.

life is a beach, or a pile of snow

Denk Burnside in Deventer ook. Ze hebben een interessant filmpje op YouTube over het slijpen en waxen van snowboards, en hebben het dan specifiek ook over libtech boards. Doen ze ook voor hoe dat moet. Zelf even op YouTube zoeken aangezien ik geen links kan posten.

Denk Burnside in Deventer ook. Ze hebben een interessant filmpje op YouTube over het slijpen en waxen van snowboards, en hebben het dan specifiek ook over libtech boards. Doen ze ook voor hoe dat moet. Zelf even op YouTube zoeken aangezien ik geen links kan posten.

Gast184 op 8 jan. 2014 20:10

Op YouTube zoeken op libtech en edge tuning en waxing levert heel veel diverse hits op. Kan je wat specifieker zijn? Welk kanaal bijvoorbeeld?

life is a beach, or a pile of snow

Mail anders even naar info@ Dit is de importeur voor Die weten wel waar je m kan

Dat ging dus helemaal fout… Mail sturen naar info@stairss.nl… Dit is dus de importeur… Die weten wel waar je een kitje kan krijgen.

Als het gebeurt ...........Dan gebeurt het

Zoeken op burnside snowboard geeft bij mij als eerste hit 1 van de twee filmpjes. Op mn mobiel dan. Desktop versie kan nog wel eensandere resultaten geven. Filmpje heet ISNB:30 "snowboard onderhoud" deel 1. Deel twee is ook de moeite

Plaats een reactie