Sneeuw app

Als ik de app bekijk staat er niet hoeveel er komende 2 weken sneeuw gaat vallen, als ik de site bekijk zie ik gelukkig wel hoeveel sneeuw er gaat vallen. Is het niet mogelijk de verwachte sneeuwval in de app te zetten? Het is tenslotte een sneeuwapp :)
(Gebied: saint francois longchamp)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Goede vraag. Vroeg ik me ook al af ;-)

Ze geven toch maar een weersvoorspelling voor 1 week? En er is ook ooit duidelijk meegegeven dat niet alle informatie die op de website beschikbaar is ook in de app verwerkt kan worden…
Dus als je wil weten of het gaat sneeuwen in jouw gebied dan kan je snel de app raadplegen, wil je echter een beter beeld krijgen op hoeveel er juist gaat vallen dan moet je de website raadplegen…

Die laatste lift halen...

Dat niet alles van de website naar de app kan gezet worden kan ik (en iedereen wel) zich in vinden. Toch maakt @tum een goed punt. Lijkt me inderdaad wel handig om die gegevens ook op de app te kunnen raadplegen.

Zijn hier plannen voor in de toekomst? De verantwoordelijken voor de app zullen vast wel eens over deze optie hebben nagedacht en beslloten hebben het gewoon niet te doen om bepaalde redenen OF uit te stellen naar een toekomstige update…

@#Stijn je hebt gelijk, ik ga dan op de site kijken. Maar andere mensen gooien misschien de app er af en kiezen voor die andere sneeuwhoogte app. Vandaar mijn vraag ;) Nu ik er over na denk is het ook meer een punt van aandacht, dan een echte vraag uit behoefte want ik weet de site toch wel te vinden. :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Plaats een reactie