15-22 maart op wintersport! Wie gaat er mee?

Omdat het ons vorig jaar zo goed bevallen is om met een groepje van Wintersporters.nl te gaan skiën, willen @Karlijn (25) en ik (32) dat in maart weer doen.

Wij hebben vrij gekregen voor de week van 15 t/m 22 maart en willen op vrijdagavond gaan rijden om zaterdag al een echte dag te kunnen skiën. Mooie tochten maken in een groot, sneeuwzeker en aaneengesloten gebied in Frankrijk of in de Dolomieten (> 150 km). Lekker carven, tussen de bomen cruisen, wat uitdaging zoeken op steilere stukken of wat spelen naast de piste – we zoeken graag de afwisseling. De laatste zaterdag willen we ook nog een dagje maken om aan het eind van de middag terug naar Nederland te gaan. Wij denken aan maximaal €600 p.p. voor reis, skipas en verblijf (een appartement aan de piste waar niemand in de woonkamer hoeft te slapen en we zelf kunnen koken).

Het lijkt ons nu leuk om te zien wie er mee wil om begin maart te gaan boeken, zodat we meer zekerheid hebben van goede condities. Dus: wie gaat er mee? :D

Hey Gijs en Karlijn,

Dit is voor mij een ideale week om te gaan en ik ben dus erg geïnteresseerd. Ik ben zelf 32 jaar en ben de afgelopen jaren al naar de nodige gebieden geweest zoals Val Thorens, Flaine, Avoriaz, Gerlos, Les Deux Alpes, Les Arcs, Le Corbier. Helaas gaat de vriendengroep om uiteenlopende redenen niet meer, dus ben ik op zoek naar nieuwe reisgenoten zodat ik niet alleen hoef te skiën.

Groet,

Paul

Leuk leuk! Voeg me even toe op facebook (zie PM), dan maken we daar nader kennis.

Hoi,

Ik zou deze week ook kunnen, ben een goede skieer die houdt vna tochten maken, maar heb helaas dit jaar geen maatje. Ik ben 41 jaar maar jong van lichaam en geest ;-)

gr. Bianca

Als er maar veel sneeuw is! Ik heb een grote auto. A Chrysler Grand Voyager, stow-n-go model. 7 ruime zitplaatsen, DVD speler, en extra diep opbergruimte.

Ik heb winterbanden, en een ski rack. 6 personen is comfortable, als iedereen een medium groot rugzak meeneemt, dan past het allemaal in.

en ik ben vrouw, 48, moeder van 2 skiende kinderen (die in de week op school blijven!) en ik ski sinds ik 8 jaar oud was. Ik ben ook amerikaans.

@Bianski en @HeidiInTheAlps ik stuur jullie even een PM. Leuk dat er zo veel enthousiaste mensen zijn.

Ik zou ook wel graag willen. Jullie hadden ook berichtje op mijn oproep gezet. Hoe pm je? #forumleek

Als je op mijn naam klikt, zie je links onder mijn fotootje de knop ‘stuur bericht’ of zoiets.

Leuk dat je mee wil.

is 45 voor jullie groepje al ‘over the hill’? Ik wil dolgraag weer eens skieen, heb het vanaf mijn 6de gedaan, maar ben nu al 5 jaar niet geweest. En alleen vind ik wat ongezellig (en prijzig). Ben niet zo zeer van de après-ski of het drinken, maar lekker eten (of zelf koken!) ben ik zeker fan van. Locatie maakt me niets uit maar wil het budget wel 'n beetje in de hand houden… Is dat wat voor jullie reisgezelschap?

@MitaP, ik ben ook van de leeftijd…

Ik heb wel vaker geskied, 17 dagen over kerst, en ook 3 weken afgelopen jaar. Net als jij, mijn apres-ski is een wijntje en bijkomen… en normaal gepsroken, zelf koken idd.

Waar zijn die knallende mannen dan? :D:D:D

Serfaus

is blijkbaar overbodig voor de periode…

De knallende mannen hebben die week geen verlof :-)

Ik ben gebonden aan de 1e week van maart…zo te zien is er al een gezellig groepje aan het ontstaan.

Nou, misschien ga ik wel mee om te knallen.
Ik ben Rob uit zeeland en als het een beetje wil probeer ik nog een weekje wintersport te doen. Ligt nog een beetje aan de baas en of ik na konigsleiten en hinterglemm nog wat op de bank heb staan.
Je kan immers nooit genoeg op wintersport gaan!

Klinkt leuk! Ik ben een vrouw van 41 jaar (tegen die tijd net 42 jaar ;-)). Ski al vanaf mijn 7e jaar en twijfel om dit jaar nog op wintersport te gaan. Jullie idee spreekt mij heel erg aan, lekker veel skien en zelf koken. Maar zo te lezen zitten jullie al aardig vol met een leuke groep of niet?

Volgens mij is er nog plek…

Ik heb super veel zin in…een vakantie zonder kids, al vind ik skieen met mijn kids ook geweldig.

@HeidiInTheAlps, ja ik las het in een PM die ik kreeg van Gijs. Ik heb gereageerd, ben benieuwd ;-).

Even een update, want er gebeurt van alles op Facebook! We kijken nu meer naar Italië (Madonna di Campiglio, Selva, Corvara) naar appartementjes. Een aantal van ons weet zeker dat ze gaan skiën in die week, alleen wachten we nog even met boeken voor een goede deal. En dat geeft ook nog ruimte voor mensen om zich aan te sluiten :). We gaan dus in ieder geval lekker skiën, nu al zin in :D!!

Je kan immers nooit genoeg op wintersport gaan!

Rob11 op 6 feb. 2014 21:59

Dat is zeker waar, Rob :D ik ga ook bijna naar Paradiski!

Serfaus

Inmiddels zijn wij enthusiast over dit huis, met 6 slaapkamers, waar wij hebben een optie voor een paar dagen.

Richtlijn zou rond de 250 EUR per persoon voor de week voor de accomodatie. Het is aan het piste Saslong, en is ski-thru.

net onder de kasteel - stuur PM’s naar GiGi toe -

http://www.chaletsociastel.com/index.html

groetjes van Heidi

Hallo, ik heb zonet al een aantal berichtjes in het rond gestuurd… Ik ben Sarah, 30jaar, Belg(!-), en ik snowboard… Ik wil graag nog een 2de week op skivakantie. Is er hier eventueel nog plaats, en misschien een kleine update qua groepsamenstelling ? Groetjes vanuit Antwerpen! Xxx

Het gebied ziet er voor mij al goed uit !-p

@Sarahvg - stuur GiGi een PM.

Wij hebben nog plek. Gigi en Karlijn, Paul en ik, plus er zijn nog een mensen die zijn aan het overwegen… nog een americaanse van Toulose, een dame van London, 30-sters…Paul en ik zijn 40-sters. GiGi en Karlijn zijn een couple, de rest zijn alleengangers.

Nou, Paul is 32. Maar dat maakt allemaal niet veel uit natuurlijk ;)

oeps - sorry Paul~

Dan lijkt het dat ik de oma van de groep ben…

nee-o-nee, zegt niet dat het waar is!

Dag allen,

Hoeveel mensen gaan er inmiddels mee?

We zitten inmiddels op een internationaal gezelschap van 5 zeker en een aantal misschienen. Als je interesse hebt, stuur me even een PM

Ik hou me ook graag aanbevolen. Heb genoeg ervaring om niet achter te blijven op de skie en apreskie.
Hoor graag hoe de groep eruit gaat zien, en het leuk me leuk om jullie eerst te ontmoeten, het is tenslotte een stukje rijden! Ik heb een auto.
Gr.
Frans

Hey Gigi en Karlijn,

deze week zou mij perfect uitkomen om mee te gaan op wintersport. Ik ben 24 jaren jong maar voor mij is dat geen probleem. Ik houd wel van gezelligheid en zie het dan ook niet zitten om alleen te gaan! Ik ben een gevorderde skiër en ben al op veel plekken geweest in oostenrijk, frankrijk, italië en duitsland. Als ik op wintersport ga staat skiën op de 1e plaats, ik probeer lang en veel te skiën op 1 dag (zeker als het goed weer is) maar ik houd ook van gezelligheid onder elkaar, relaxen, eten en drinken! Ik heb een ruime auto.

Groeten Timo

He @Timo24, @Aardbeitje en @Biofrans, ik stuur jullie straks een PM. Inmiddels zitten we op 4 personen zeker en een aantal die er zo dicht tegenaan zitten dat we die ook als een ‘ja’ moeten rekenen. We hebben dit huis op het oog: http://www.chaletsociastel.com/index.html

In totaal kunnen er 9 mensen mee (er vanuit gaande dat vreemden niet een tweepersoons bed willen delen), 10 als er een stel tussen zit. Geen enkele garantie dus dat er genoeg ruimte is. Op Facebook houden we de groep die gaat goed bij. Als je serieus interesse hebt, PM me dan je Facebook-profiel.

We hebben er erg veel zin in; en hoe meer hoe beter.

Inmiddels komt er een amerikaanse die in Frankrijk woont, en een jongen uit London die wil graag nog een snowboarder erbij -

Dus Ik denk dat wij op 6 zitten.

Plaats een reactie