15-22 maart op wintersport! Wie gaat er mee?

Het lijkt dat wij zitten inmiddels op 7 mensen. Nog een kamer te delen met een jongen - en een kamer met een twee persons bed.

Ik neem ook een groter kamer met een tweepersons bed voor mijzelf, en dat is 315 EUR voor de week. Een kamer delen is 250 EUR.

Auto’s zijn er genoeg van.

Er is een snowboarder, en hij wil heel graag iemand om mee te snowboarden.

Er zijn veel mensen die hou van koeken in de groep, dus als je de afwas niet erg vinden, dan ben je super welkom!

Hi allemaal, ik was al helemaal dat ik, ondanks de ouderdom, toch mee mocht maar heb net ruim 'n week geleden en nogal grote financiele klap gekregen dus helaas moet ik ook dit jaar weer afzien van skieen en met pijn in mijn hart me weer afmelden… Ik wens julllie allemaal heel veel plezier!!
Mita

Ik heb ook interesse. Is er nog een plaats vrij? Ik wil wel een kamer alleen :-)

Ik heb je een PM gestuurd.

Hoi Gigi,
Ik heb geen pm van je gezien, meer ben wel "hot" om mee te gaan. Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Gaan we voor vertrek een "meeting" houden met iedereen?
Gr.
Frans

Hi!
ik ben een zeer ervaren boardster en wil heel graag die week nog weg. maar ben normaliter van de grote gebieden EN van de party…hoe groot is dit gebied precies? En is er animo voor wat vertier naast het boarden overdag? mits dat aanwezig is in die plaats natuurlijk…ik twijfel dus nog! ik ben 32, heb geen geschikte auto om er heen te rijden, maar de afwas doe ik graag ;-)

Stuur me even een PM, als je wil. Dan kunnen we de opties bespreken.

Hoi Gijs (en anderen),

Mijn gebruikelijke kameraden zijn ook afgehaakt, via-via kwam ik hier terecht. Jullie plannen zien er erg goed uit, is er nog een plekje over? Ben boarder, redelijk-gevorderd niveau, 31 jaar en vooral fan van veel pistetijd in een uitgestrekt gebied.
Wouter

En we zitten vol!

Van dit forum gaan mee: WvanS, HeidiInTheAlps, Niels83, Timo24, paul81, Karlijn en ikzelf. Verder gaan nog mee een Amerikaanse via Theskidiva.com en een Brit via SnowHeads.com

Val Gardena, here we come!

Veel plezier allemaal. Zelf (31, Den Haag) ga ik 22 maart naar het Zillertal met een groepje ( https://www.facebook.com/groups/244350695716592/ ). Er is nog plaats in het 9-persoons appartement voor wie interesse heeft. Het niveau is gemengd, zowel absolute beginners als gevorderden zijn welkom.

Helaas hebben we een afzegging. Hierdoor is er nog een 2-persoons kamer (met dito bed) beschikbaar in ons chalet. Heb je interesse, stuur me een PM.

En we zitten weer vol. Leuk dat je meegaat, @Marcski

Omdat @Gigi altijd de posts maakte, doe ik het een keer.

Wij hebben een kamer vrij met een twee persoons bed - mocht je toch geen weerstand hebben voor veel sneeuw and lekker goedkoop eten!

Kijk wat ik 1,70 EUR betaald op de berg 2 weken geleden in italie… wat is daar toch heerlijk!

null

Kunnen jullie iets meer vertellen over hoe jullie reis eruit ziet?

Is het de bedoeling om alleen de accomodatie te delen of ook om samen te skiën etc?

We willen samen de wintersport beleven, dus samen reizen, koken en skiën. Maar iedereen kan zijn eigen plan trekken, vooral overdag gewoon kijken waar je zelf behoefte aan hebt. Gisteren hebben we elkaar al ontmoet, lijkt al een heel gezellig clubje zo! Maar altijd leuk als mensen nog aan willen haken natuurlijk.

Serfaus

Mijn partner en ik (beide 27) hebben eventueel interesse om mee te gaan.

Onze ideale skidag start met de vroegste lift naar boven en de laatste naar beneden. En savonds gezellig doen.

Skiniveau van mijn partner is gevorderd(ca. 10weken ervaring), rode pistes gaan goed op redelijk tempo. Mijn skiniveau is goed. (Ski van kleins af aan, zwarte pistes op hoog tempo en techniek is geen probleem). Knallen is leuk, maar met cruisen vermaak ik me ook prima. Offpiste doen we niet aan.

Sluit dit aan bij de groep?

Dat sluit zeker aan! Stuur me een PM, dan geef ik wat meer info.

Plaats een reactie