Week parkeren in Oberhausen ivm carpooling naar Ischgl

Iemand een tip waar handig/veilig een week auto te parkeren in Oberhausen??

2 man komen via de duitse 31 uit groningen, de andere vanuit Utrecht. Om onnodig 150km enkele reis om te rijden willen we treffen nabij eerste afslag (11) zodra de 2 over is gegaan in de 3 om vervolgens met één auto verder te reizen. Iemand een tip? Zit zelf gewoon aan "een" hotel aldaar te denken

Lijkt me nogal naiëf om je -nederlandse- auto op een hotelparkeerplaats te zetten. Grote kans dat die na twee dagen weggesleept wordt.
Hoe zou je het zelf vinden als een niet-gast een auto op jouw hotelparkeerplaats zou zetten?
Of interesseert je dat niet?

ow ow ow, wat weer een braaf gereformeerd antwoord, zeg dan niks man. Ik vraag om tips, niet om onnozele opmerkingen. Vele nederlandse grote ondernemers zitten bijv qua vestiging in oberhausen en mssn zit zo’n beste man/directeur wel op wintersporters.nl en zegt ie: “je mag 'm wel op mijn terrein zetten hoor”. Alleen ken ik die mensen niet, vandaar de oproep voor TIPS. Ik vroeg niet om domme, kijk mij eens braaf zijn, opmerkingen. Maar ja, lezen is soms best moeilijk. En ja, als verder niemand een wel leuke/handige tip voor me heeft, parkeer ik 'm gewoon op een parkeerterrein bij een groot hotel a la Van der Valk of straatje in een woonwijk. En idd, dat kan mij niks schelen cq interesseert me niets. En dat ie onbeheerd staat boeit me ook niet, had het maar geen auto moeten worden.

Tjongejonge, rustig maar hoor…

De tip zeg je dan zelf al. een willekeurige parkplatz. parkeerbeleid in oberhausen valt mee.
Ben regelmatig daar in de buurt vanwege mijn werk. groot hotel of parkeergarage wil vaak ook wel.
of
Waarom niet bij Bottrop skihal? is gratis plek zat en makkelijk bereikbaar. Anders voetbalstadion Niederrhein of parkplatz centro.

succes

@Marcel74: Direct bij het centraal station van Oberhausen is een P+R parkeerterrein waar je je auto gratis voor een langere periode mag parkeren. In principe zit je daar vaak wel goed, want daar parkeren genoeg mensen hun auto en laten die 's nachts ook wel staan. Mocht je dat echter niet zo zien zitten, dan is de optie om je auto ergens in een normale woonwijk neer te zetten natuurlijk nooit verkeerd. Je hebt met gele kentekenplaten wel bekijks, maar niemand die je het kan verbieden, zolang je maar geen oprit blokkeert of parkeerverboden negeert. ;)

Bij een hotel zetten zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Er zijn nogal wat hotels die van alle gasten de kentekens noteren en de kans dat je dan afgesleept wordt is aanwezig.

@Marcel74: Het interesseert je allemaal niets.
Zoveel is duidelijk.

Mijn ouders zijn vorig jaar zomer via Duitsland naar Italië gegaan en hebben in aachen hun auto een aantal dagen moeten parkeren omdat ze eerst daar nog iets hadden. Via een Duitse kennis hebben ze gewoon de auto in een buurtje geparkeerd voor 3 dagen. Dus mijn advies, zoek gewoon een buurt uit en parkeer je auto daar als je geen grote parkeerplaats weet te vinden.

Nog een advies, doe een beetje aardig richting mede forumgebruikers. Ik ga ervan uit dat het een goed bedoeld antwoord was van gast356…

🏂

Ik heb vorig jaar mn auto een aantal dagen in de parkeergarage van het Centro winkelcentrum van Oberhausen laten staan. Is gratis. Wel even zorgen dat je dichtbij de bioscoop en fastfood-ketens staat. Daar staan altijd wel auto’s, ook snachts en staat die van jou niet alleen…
Mag uiteraard niet maar had een briefje op mn dashboard gelegd dat ik motorschade had.

Plaats een reactie