Snowboardboefjes, lollig of niet?

Je rijd ook niet met je auto expres door een plas bij een bushalte toch?

Martin9 op 10 apr. 2014 16:33

Dat ligt er dus echt wel aan wie er bij de bushalte staat ;) :P

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ja das ook weer zo… En toen ik wat jonger (Lees 18/19 en net een autotje) was heb ik dat ook echt wel eens gedaan maar achteraf moet ik toegeven dat het niet echt Uuh netjes is… ;-)

🏂

ben van mening dat dit echt niet kan bij mensen die je niet kent
ikzelf ben op zo’n manier omvergeboard resultaat : gekneuzde ribben + knie fel verrokken en sinds toen enorme schrik van iedereen die ik kort hoor afkomen

@Jabo een bommetje in het zwembad is leuk, een sneeuwbal gooien ook, ik kan hier ook om lachen en de hoofdrolspelers in het filmpje lijken redelijk tot goed geoefende wintersporters dus het risico zal beperkt zijn maar ALS het fout gaat lachen we allemaal niet en spreken we er schande van. De mensen die ‘slachtoffer’ zijn vinden het duidelijk niet leuk, alleen daarom vind ik al dat het niet kan.
Je rijd ook niet met je auto expres door een plas bij een bushalte toch?

Martin9 op 10 apr. 2014 16:33

Je hebt gelijk vwb de veiligheid. Maar, dat zijn dan ook ‘what if’ situaties. ALS het fout gaat… Als, Als, Als. Hé, blijf jij dan lekker thuis!

Ik vind het asociaal en vervelend.
Die lui hebben vast lol, maar de ‘slachtoffers’ irriteren zich mateloos waarschijnlijk. Alleen daarom is het al niet netjes.

@Jabo ik blijf niet thuis hoor, ik kan wel wat hebben en ALS het mij gebeurt neem ik ter plekke wel passende maatregelen als ik dat nodig vind. Ik vind het gewoon niet netjes om andere mensen ongevraagd te betrekken in dit soort grappen, of er nou letsel, schade of wat dan ook uit voort komt maakt denk ik niet uit. Maar goed, het is bijna zomer dus het duurt een paar maanden voor we weer met zulke boefjes te maken krijgen ;-)

🏂

Ik weet niet wat ik erger vind: het asociale gedrag van dat soort gastjes, of de mensen die het hier nog goedpraten ook.

Je mag ook helemaal niets meer…

Jawel hoor. Je mag je altijd en overal als een normaal fatsoenlijk mens gedragen.

haha lachen…wie doet dat niet? en ik vind als mensen verkeerd en gevaarlijk op de piste staat, dan verdienen ze gesprayed te worden. Niks mis mee.

maar begrijp wel dat het gevaarlijk kan zijn, daarom moet je het doen naast de persoon zodat als er iets gebeurd, dat je er niet tegen botst

Ik heb dit in de VS ook een keer meegemaakt; echter die skier trof net de verkeerde want het bleek iemand van de pistedienst te zijn die bezig was met een gewonde.
Haar die morgen gekochte weekpas werd terplekke ongeldig gemaakt…
Zouden ze hier ook wat vaker mogen doen.

Rob

En ik vind als mensen verkeerd en gevaarlijk op de piste staat, dan verdienen ze gesprayed te worden. Niks mis mee.

Tja, maar wat is "verkeerd" en "gevaarlijk"?
Daarbij riekt dit naar "eigen rechter spelen" resp. "een ander een lesje leren" …
Persoonlijk vind ik dit soort gedrag onvolwassen en onverantwoord en valt het in de categorie "kijk mij, ik wil opvallen"

Rob

Plaats een reactie