Skiwinkel Antwerpen

Kent iemand de skiwinkel "Republik" ( de ski) in Antwerpen,
is deze aan te raden om nieuwe all mountain skies te kopen?

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

hey, ben hier nog nooit geweest, wel bij Janssens in Deurne. Deze is zeker ok… http://www.janssenssport.be

Super sympatieke gast die heel veel kent van zijn business. The place To Be in antwerpen

better to be off piste, then to be pisted off

De francois (van Ski republik) is nen gouden gast! Ik heb er onlangs de all round Dynastar Cham gekocht en ongelooflijk tevreden van!

@ Bruno, via een ski-monitor bij VOS-Travel die mij heeft les gegeven heeft mij die winkel aangeraden.
Nu zoek ik een type ski die redelijk goed is voor te carven, maar ook goed is buiten de piste, weet niet hoe ze die noemen, all mountain of all round, Dus eens een belletje doen naar de winkel, ik zie dat het in t centrum is, kan men daar makkelijk met de auto komen?

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

@Fritsspits De ski’s die ik er net gehaald heb (juist voor mijn paasskiweek) zijn ideaal daarvoor ze carven super makkelijk en buiten piste staan ze ook hun mannetje.
Voor mij veruit de beste ski’s die ik ooit heb gebruikt. En je kan ze in verschillende brede’s kopen afhankelijk hoeveel % je op of buiten piste wil… ik heb de 97 gekocht da is 50/50.
Je geraakt er redelijk simpel met de wagen, parkeren zal je wel een parkeerticketje moeten kopen.

Surf en sport, Heidebaan 90 St. Niklaas (Oude Baan Antwerpen St. Niklaas, schuin tegenover De Ster )Heb er wat oudere uitstekende carves ski’s Atomic Supercross Sx7 en nieuwe Elan waveflex 12 gekocht.
Je kunt er zowel huren als kopen met goed advies. Vrij parkeren. Ik denk dat het seizoen er nu wel voorbij is, of wellicht einde seizoen nog goede aanbiedingen scoren. Je kunt er voor de volledige uitrusting terecht, wel in de wat duurdere merken.

Plaats een reactie