Websitezaken - bugjes en suggesties

Waarschijnlijk een andere bron inderdaad @Roy83 . En nee, sneeuwhoogte.nl heeft niets met wintersporters.nl te maken :)

Geen idee of het al vermeld is (en sorry, geen zin om 10 pagina’s te doorploegen). Maar op de Belgische website staat dat Paradiski op 557 km van Brussel ligt. Was dat maar waar. :)

Ik ga dit meteen corrigeren @Anne87 :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Top.
Als je in de filters enkel Frankrijk en tot 1000km van Brussel aanvinkt, verschijnt erop dat er geen gebieden gevonden zijn en dat ik te kieskeurig ben. Maar ik denk niet dat ik zo kieskeurig ben. ;-)

Nu was er pasgeleden een discussie over advertorial’s en de zichtbaarheid daarvan (in combinatie met adblockers)
nu zag ik het volgende artikel.
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/5129/top-onderkled…
is dit nu een advertorial of niet? het staat er niet bij (chrome zonder enige adblock) maar reageren kan je er ook niet.

Hoeveel dagen nog bovenin je scherm is er nog steeds niet D:

Gang is alles

Nu zie ik t overigens er wel bij staan in een blokje :S

@Powermage Waarschijnlijk cache geweest.
@Jesper Kans is ook heel erg klein dat dat nog terug komt.

MAND!
Gang is alles

Fixed.

MAND!

Soms als ik een topic open dan krijg ik bovenaan een reclamebanner te zien. Wil ik dan een skigebied zoeken en tik enkel de eerste 2 letters in dan verdwijnt het lijstje achter deze reclamebanner en kan ik er niks mee. Dan moet ik eerst naar een andere pagina om een gebied te gaan zoeken.
Nou snap ik best dat reclame nodig is maar persoonlijk vind ik niet dat dit hinderlijk in de weg mag zitten.

Übung macht den meister!!!

Gaan we naar kijken. Dat hoort idd niet.

MAND!

[EDIT]

Het uploaden van een foto via je telefoon doet het nu wel. Misschien dat het aan de WiFi-verbinding op de Kitzsteinhorn lag :)

Carnas on Tour

Beste wintersporters.nl,

Op de pagina van het skigebied ‘Le Sept Laux’ staat bij de liften een fout, denk ik. Hier staat aangegeven 22 gondelliften en 1 sleeplift, volgens mij is dat andersom.

Groeten,

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

@KeesGrooteman Via de onderstaande link kan je verbeteringen doorgeven voor skigebieden en dorpen. Vul je aanpassingen daar even in zodat de redactie ze snel kan checken en verwerken. Thanks.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/septlaux/schrijfmee…

MAND!

@Yo-han of @Rene

Vraag: worden de sneeuwhoogtes van de skigebieden op dit moment nog automatisch geüpdatet, of zie ik de laatste stand van toe dat nog wel zo was?

@GiGi goed dat je het aangeeft, er ging inderdaad iets mis met updaten. Als het goed is zijn alle sneeuwhoogtes nu actueel. Voor de gebieden die gesloten zijn, is de waarde dan ook 0. Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt dat het niet klopt, hoor ik het graag!

@admins. Waar o waar is de ‘afteller’ gebleven? :)

Aequilater Nubila

@winterwonderland :

Hij is voorlopig even weg. We zijn op dit moment druk met een hoop andere zaken die klaar moeten voor komend seizoen maar wie weet pakken we het later weer op. Het ligt dus niet aan jou, hij is bewust weggehaald.

Yo-han op 10 okt 2014 13:20

Thanks. We wachten het af! :)

Aequilater Nubila

Ik zie dan in het forumoverzicht het aantal reacties op een topic niet meer wordt weergegeven. Waarom is dit? Ik vond die feature altijd heel handig…

Is niet weg, maar valt weg na de laatste update van Chrome. Word opgelost.

MAND!

Krijg bij reactie op een topic de laatste tijd veel foutmeldingen met de tekst: (heb geen idee meer;-)) maar dan is de reactie wel gewoon geplaatst!

LA NORMA😍☃️

Das grappig nu niet… :-)

LA NORMA😍☃️

Mooie update van de site, heren.

1 dingetje: als je in het forumoverzicht op het icoontje klikt waarmee je naar de laatste post zou moeten gaan, kom je wel netjes op de laatste pagina, maar moet je alsnog naar beneden scrollen voor om bij de laatste post te komen.

Probleem met weergave aantal reacties is zo te zien verholpen. Wat @Piefke heeft heb ik ook wel eens last van. Maar dat kan meerdere oorzaken hebben. Ik werk met Chrome en krijg dan alleen de url te zien (in de urlbalk), dit kan vanuit mijn kant een fout zijn, of vanuit de kant van WS, maar dat betwijfel ik.

Carnas on Tour

@Piefke @Svennoo Mocht er een error verschijnen bij/na het posten, kopieer hem een plak hem in een email naar ons. Kunnen we er even naar kijken.

@Svennoo Volgens mij is je url ‘probleem’ een instelling in Chrome.

MAND!

@Piefke @Svennoo Mocht er een error verschijnen bij/na het posten, kopieer hem een plak hem in een email naar ons. Kunnen we er even naar kijken.
@Svennoo Volgens mij is je url ‘probleem’ een instelling in Chrome.

MAND!

In ‘Gear & Tips’ is er een filmpje over skitechniek dat ‘Kunstsneeuw’ heet, maar het gaat over de rutch-techniek…

Een filmpje over hoe kunstsneeuw wordt gemaakt zou ook leuk zijn overigens… ;)

Plaats een reactie