Websitezaken - bugjes en suggesties

Waarom kun je geen links plaatsen onder een woord of zin? Op deze manier: …
Waarom kun je niet quoten op de hoofdpagina?
Komt dat nog?

Not all who wander are lost

Waarom kun je geen links plaatsen onder een woord of zin? Op deze manier: …
Waarom kun je niet quoten op de hoofdpagina?
Komt dat nog?

Edwin. op 11 aug 2015 12:52

Niemand van de moderators/admins die een antwoord heeft?

Not all who wander are lost

Niemand van de moderators/admins die een antwoord heeft?

Druk en niet echt een antwoord op.

Waarom kun je geen links plaatsen onder een woord of zin? Op deze manier: …

Nee, links worden automatisch links en dat lijkt ons voorlopig voldoende.

Waarom kun je niet quoten op de hoofdpagina?

Hoofdpagina?

MAND!

Ik denk dat @Edwin. reacties op weblog-berichten bedoelt.

Ok, thanks! Ja, ik bedoel inderdaad weblog berichten. Je kan alleen @… invullen, maar niet mensen quoten. Zou het zelf best handig vinden voor beide dingen die ik aangaf. Zeker als je een lange en onhandige link hebt die je dan kunt plaatsen onder 1 woord. Volgens mij net als [ b ] [ /b ] of [ img ] een kleine aanpassing, maar dat kan ik mis hebben want heb er zelf vrij weinig verstand van :P

Not all who wander are lost

Ok zet 'm op de wensenlijst. :)

MAND!

Als je reacties op weblogs ook zou kunnen editten… voorkomt veel extra berichten met correcties van taalfouten etc.

Als je toch een wensenlijst aan het aanleggen bent… ;)

Een edit-knop bij reacties op de blog zou handig zijn. Ik heb daar een dt-fout staan maar ik wil geen derde bericht posten met “*verteld” :D

Het zelf kunnen verwijderen van een post vind ik ook een welkome aanvulling. Vooral ook omdat bij het editen geen nieuwe foto geupload kan worden via de site.

@Bennie even een van de admins waarschuwen en we halen het gevraagde bericht voor je weg…

Click. Click. Peace

Mischien wel leuk om op je profiel een omslag foto (net als bij facebook) in te kunnen stellen. Als iemand dan op je profiel klikt ziet hij die foto ipv de standaart omslag foto. Maakt het net wat persoonlijker

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Je bericht is automatisch gemarkeerd als spam. Een van de moderators zal er naar kijken.

Ik krijg bovenstaand bericht 2 keer te zien,
Heb ik de regels overtreden?
Of iets in die geest?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Nee hoor, maar ons spamfilter moet af en toe nog even wat leren ;-) Je berichten zijn goedgekeurd.

Click. Click. Peace

De nieuwste blogs staan niet automatisch in de tiles boven aan de homepagina. Waarom niet? Nu moet ik scrollen om te kijken of er bijvoorbeeld nieuwe reacties zijn bij de recentste verhalen… Als die tiles bovenin niet zijn om snel door te kunnen klikken naar de nieuwste/hotste items, waarvoor zijn ze er dan wel?

Er zijn blogs die het waard zijn om langer in het zicht te staan dan andere en daarmee wisselen we af. Ook zullen er zeker in het seizoen, net als vorig jaar ook andere info geplaatst worden. Voila.

Click. Click. Peace

Hoi!

Het valt me op dat ik in een forumpost van mezelf niet alle posts (die ikzelf deed) aan kan passen. Een aantal hebben wél een editknop erbij, en een paar anderen niet. Mis ik iets heel obvious? Het gaat in dit specifieke geval om https://www.wintersport.nl/forum/topic/201683

@Wouter1981 je kan maar tot 30 minuten na publicatie een post editten.

Ah, oke, da’s jammer dan :-) Thanks!

Op de frontpage kun je helemaal niet editten. Misschien kan dat eens worden ingesteld…

Not all who wander are lost

vanaf https://www.wintersport.nl/vliegvelden wordt gelinkt naar
https://www.wintersport.nl/vliegvelden/milaan-bergamo…
en
https://www.wintersport.nl/vliegvelden/milaan-malpensa…

alleen daar zit niks achter. Wat is de juiste link naar malpensa en bergamo overzicht?

Zie ik nou dat @Rogier een eigen Franstalig domein heeft gekregen? ;) (zie het Franse vlaggetje rechtsboven).

Nog een Engelstalige redacteur nodig voor de volgende expansie?

@Gigi : skions.com bestaat ondertussen toch al een tijdje. Het is ondertussen al enkele keren ontdekt geweest door forumgangers, jij bent de eerste voor het najaar van 2015 ;-).

Het staat in ieder geval nog lang niet zo ver als wintersporters.be/nl.

Op skions.com staan wel leuke blogs eentje over veiligheid materiaal checken van 8 oktober.
Worden de blogs ook nog vertaald? Ik kan wel frans lezen maar lezen gaat in het Nederlands toch wel makkelijker om de een of andere reden :p tenminste voor mij is dat makkelijker.
Of heb ik die gemist op de wintersporters site

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart de redacties van de websites liggen helemaal los van elkaar. Maar het is wel een goed idee ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier is het dan wel onderdeel van wintersporters ?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Zeker wel, maar de redacties liggen los van elkaar.

Click. Click. Peace

@Rogier Okidoki al snap ik niet helemaal dat 1 website meerdere redeacties heeft of niet gecombineerd zijn, maar goed ik zit niet in de web en schrijf business :) , maar ik denk wel dat ik daar wat vaker ga kijken zag er wel wat leuke onderwerpen en filmpjes die ik tot nu toe niet gezien had. Houdt ik gelijk mijn frans wat op “peil”. Wel handig voor op wintersport

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart niet iedere NL blogger schrijft Frans en andersom ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier zover was ik nog net wel XD maar kreeg het idee in jou zin dat ze compleet los staan van elkaar staan wel 1 site maar verder onafhankelijk opereren, terwijl ik me best voor kan stellen dat er wel enige communicatie is tussen de redacties.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Zeker ;-) Wees niet bang.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie