Websitezaken - bugjes en suggesties

Op de mobiele site zie ik geen rood bolletje met meldingen (voor privéberichten en notificaties). Ook staat in de inbox de conversatie en het veld om tekst in te tikken helemaal onderaan de pagina. Ik scroll me een ongeluk.

Ik heb de HTC One M8 en gebruik Chrome als mobiele browser.

Zie nu pas dat ik mijn reactie 2 keer geplaatst heb in verschillende topics. Kreeg een foutmelding bij het plaatsen en heb het per abuis in een ander bug topic gezet. Schijnbaar is hij dus toch gewoon geplaatst ondanks de foutmelding.

Maar zelfs al klik ik de bestemming aan verdwijnt hij nog, zal het later eens met chrome proberen ik gebruik ie…

Heb je bij een bestemming of bij een topic een reactie geplaatst @Thijs5 ? Daar zit namelijk een verschil in. Reviews worden eerst goedgekeurd vandaar. Topic en weblog reacties worden direct getoond.

@Rene de twee alinea’s moeten los van elkaar gezien worden, had al een bug geplaatst, zie vorige pagina, maar die in twee topics gezet. Kwam ik achter toen ik naar mijn notificaties ging, 1 zit nu een slotje op.

Tweede alinea gaat over de bug in de skikalender

Dit idee schoot mij net te binnen toen ik mijn profielfoto veranderde:

Misschien dat je ook je eigen header kan toevoegen aan jouw pagina. Zoals je dat ook bijvoorbeeld kan doen bij een YouTube-account of bij sites die gemaakt zijn met Wordpress (als voorbeeld). Het moet wel mogelijk zijn natuurlijk in combinatie met de sitesoftware en de server.

Carnas on Tour

De layout op de iPad werkt al een tijdje niet helemaal lekker:

null

Zit er momenteel een storing oid in de persoonlijke mail functionaliteit? Ik probeerde een andere forumbezoeker een p.m. te sturen maar dat komt niet door en ik zie na het versturen van mijn bericht dat het verstuurde bericht ook niet verschijnt in het ‘chat’ venster.

Aequilater Nubila

@EricH heb je daar nu nog last van?
@winterwonderland Heb vandaag nog pm’s verstuurd, dus zover wij weten werkt het gewoon.

@EricH heb je daar nu nog last van?

@winterwonderland Heb vandaag nog pm’s verstuurd, dus zover wij weten werkt het gewoon.

Rene op 19 nov 2015 15:44

Ja, nog steeds. Cache al geleegd en gekeken in incognito. Het is alleen met landscape, portait is wel goed.

Vanaf mijn iPad heb ik er ook last van.

❄️

Het weerbericht ziet er veel overzichtelijker uit dan vroeger, good work!

Wellicht een domme vraag (met zoekfunctie op “rename” of “hernoem” vond ik niet direct iets); waar moet ik zijn om een topic aan te laten passen? Forumdraadje https://www.wintersport.nl/forum/topic/201683 heeft inmiddels een week geprikt dus wil “Op zoek naar een gezellig wintersport groepje “dertigers” ;-)” laten renamen naar “Op zoek naar een gezellig wintersport groepje “dertigers” (in week 11 - vanaf 12 maart 2016) ;-)”

@Wouter1981 aanpassen van berichten verloopt na een bepaalde tijd. Ik heb de titel in ieder geval voor je aangepast.

Ik weet niet of het de bedoeling is maar waarom kan je je eigen berichten een -1 of +1 geven? Hoort dit zo te werken?

@smartie Ja dat is bewust. Want het gaat er om wat anderen van je bericht vinden.

MAND!

@EricH @David23 probleem moet nu, samen met wat andere tablet fixes, met een goede refresh nu verholpen zijn!

@EricH @David23 probleem moet nu, samen met wat andere tablet fixes, met een goede refresh nu verholpen zijn!

Rene op 24 nov 2015 14:22

Inderdaad, top!

Inderdaad maar nu werkt het openen van mijn profiel niet goed meer.

null

❄️

Soms vind ik het vervelend dat alle verse notificaties in één klap als ‘gelezen’ worden weergegeven als je er één hebt geopend. Ik heb zelfs het idee dat ik bij een tweede keer kijken diverse notificaties mis.

Het zou ook prettig zijn dat je ook bij het ‘editten’ van een post alsnog een foto kan plaatsen middels de knop.

Is het ook mogelijk om alleen een gedeelte van een tekst te quoten (zonder zelf de tekst te moeten verwijderen) bijv. door een stuk tekst eerst te selecteren en dan op de ‘quote’ knop drukken?

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@David23 Tja, het is het 1 of het ander he … ;) Nee, gaan we aan werken!

Ik heb er nog een! :D

Is het mogelijk om weer te geven welke admins op een moment online/direct bereikbaar zijn? Het is soms makkelijk direct contact te leggen om snel een probleem aan te geven. Het is dan jammer dat degene dan niet achter de PC, maar bijvoorbeeld in de skilift zit :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik heb er nog een! :D

Is het mogelijk om weer te geven welke admins op een moment online/direct bereikbaar zijn? Het is soms makkelijk direct contact te leggen om snel een probleem aan te geven. Het is dan jammer dat degene dan niet achter de PC, maar bijvoorbeeld in de skilift zit :P

Sneeuwbaard op 24 nov 2015 16:25

wat betreft de site is @Yo-Han geloof ik 24/5 (6? 7?) online, toevallig is hij van de technische shit dus laat de rest maar lekker in de skilift zitten :p

Certified ski-boy, glijbewijs

@Jorian Haha.
@Sneeuwbaard Alles wat je in dit topic roept word door de meeste admin gelezen. Niet altijd volgt er een reactie maar we lezen wel alles.

MAND!

Sinds vanmiddag heb ik op deze site een groter lettertype m.a.g. afwijkende lay-out. Op mijn I-pad en alleen deze site. Wie helpt?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Bij mij ook hetzelfde, net zoals de winter. Het komt allemaal goed

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

@Peter30 of @ray-boers zou je daar eens een screenshot van kunnen maken?

@Rene

Krijg screenshot niet geknipt en geplakt. Hoe bij jou te krijgen?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

null

Screenshot vanaf de ipad

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

null

null

De tekst is qua grote standje 80+ met leesvenster in de brilglazen

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Heb inmiddels ook weer last van lettertype Specsavers op de Ipad.

Plaats een reactie