Websitezaken - bugjes en suggesties

Ze verdwijnen niet. Er komt blijkbaar gewoon geen reactie.

MAND!

Ik heb een tijdje geleden ook paar minuten een verhaal zitten typen op de telefoon, uiteindelijk voor niks geweest want het bericht is gewoon niet verzonden. Hij stond niet tussen de conversatielijst. Ik heb diegene gevraagd of hij een bericht had ontvangen en dat was niet zo. Ik kreeg geen error o.i.d, pagina werd gewoon ververst zoals normaal.

Deze week precies hetzelfde geval. Ik had niet gereageerd in twee dagen dus hij stuurde me nogmaals een berichtje en toen zag die ook dat zijn eerste bericht niet is verstuurd / er iets is foutgegaan.

Ze verdwijnen wel.Je ziet ze ook niet terug bij je PM helaas.

Jep tekst is dan helemaal weg en je kan opnieuw beginnen.

Als er geen error in beeld komt is het erg lastig voor ons om het probleem te vinden nu. Dit berichten systeem is zoiezo wat gedateerd en aan vervanging toe. Het is nog even behelpen, maar voor volgend seizoen zorgen we voor een vervanger.

MAND!

Dat zou erg fijn zijn.Nu moeten we langere berichten via de gewone mail versturen nadat we die specifiek gevraagd hebben.(Niet iedereen wil zijn werkelijke identiteit bekend geven)

PM bij het wintersport Forum verdwijnen maar al te vaak als sneeuw voor de zon.

@Lawine PM op het forum? We hebben maar 1 PM systeem, bedoel je die niet gewoon?

En als je een voorbeeld hebt van een bericht dat verdwijnt. Meld het even bij mij. Vermeld dan (heel belangrijk) even de gebruikersnaam van de ontvanger en de tijd van versturen. Kunnen we kijken of het probleem misschien te achterhalen is.

MAND!

Ja die bedoel ik @Yo-Han
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben op dit moment op elk van mijn apparaten wel hetzelfde profiel maar steeds met een ander wachtwoord ingelogd en dat gaat prima :p betwijfel alleen of dat de bedoeling is.
Ik vind het wel makkelijk want als ik een nieuw apparaat heb weet ik het oude wachtwoord niet meer vraag nieuwe aan en dat gaat zonder problemen. Past dan elders mijn wachtwoord automatisch aan? Of zit ik echt overal met een ander wachtwoord.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Je wachtwoord is overal hetzelfde. Alleen eenmaal ingelogd geloven we wel wie je bent en loggen we je niet elke keer overal uit. Anders blijf je bezig ;)

MAND!

Oke dus mijn wachtwoord nu is overal ***e**0

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Naar aanleiding van het bericht van @JerryB vroeg ik me af of het mogelijk is om definitief af te melden van deze site. Ben dus wezen zoeken en kan nergens vinden dat dat kan.
Niet dat ik ook maar plannen heb om me uit te schrijven, maar zou de site niet zo’n optie moeten hebben.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik krijg regelmatig een notificatie, maar als ik dan op mijn avatar klik, staat er geen nieuwe vetgedrukte noitificatie in de lijst. Dus moet ik zelf maar gokken om welk topic het gaat.

En… mijn verzonden privébericht is weer foetsie. Verstuurd aan een nieuw contact. Meteen nadat ik het verzonden had, zag ik mijn bericht wel. Maar als ik opnieuw naar mijn inbox ga niet meer. Lekker vaag. Ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd.

En… mijn verzonden privébericht is weer foetsie. Verstuurd aan een nieuw contact. Meteen nadat ik het verzonden had, zag ik mijn bericht wel. Maar als ik opnieuw naar mijn inbox ga niet meer. Lekker vaag. Ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd.

GiGi op 22 mrt 2016 20:53

–>

@Lawine En als je een voorbeeld hebt van een bericht dat verdwijnt. Meld het even bij mij. Vermeld dan (heel belangrijk) even de gebruikersnaam van de ontvanger en de tijd van versturen. Kunnen we kijken of het probleem misschien te achterhalen is.

Yo-han op 21 mrt 2016 09:29

Ik vroeg me eigenlijk al een half jaar af.
Wie zijn eigenlijk de oprichters van Wintersport.nl
Of is dat een domme vraag hier.

@lawine wie de oprichters zijn van wintersport.nl weet ik niet ;-) . Over wintersporters.nl kun je hier alle info vinden plus filmpje: https://www.wintersport.nl/team

Click. Click. Peace

@Rogier volgens de site is dat toch @Martijn ? Tenminste volgens zijn profiel wel

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Dat klopt!

Click. Click. Peace

Hi,
Misschien niet meteen een bug maar eerder SPAM. Op de review pagina van Stubai Gletscher staat enkele review van een gast met SPAM links, en ook heeft er iemand denk ik een verjaardagsbericht gepost :p

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Never Mind - poste net iets tijdens een serveractie of iets dergelijks denk ik…

wat doet dit topic tussen de recente berichten? https://www.wintersport.nl/forum/topic/87530

wat doet dit topic tussen de recente berichten? https://www.wintersport.nl/forum/topic/87530

Userd op 21 apr 2016 14:58

Daar waren vanochtend wat spamberichten, die inmiddels verwijderd zijn.

was het weer eens tijd voor valse paspoorten, id’s? ;)

Als ik een email krijg van je bent genoemd dan klik ik op de link en dan kom ik waar ik wezen moet. Maar dan heb ik hem ook nog eens via notificaties. Zou het niet mogelijk zijn dat als ik de link in de mail gebruik de notificatie automatisch als gezien beschouwd word of is dat onpraktisch of niet te doen?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Staat op de planning voor de komende maanden.

MAND!

En ik krijg de laatste tijd steeds vaker de melding

"Oops deze pagina is niet gevonden

ook nu weer met het posten van bovenstaande bericht.
Al 3 keer gehad vandaag:(

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Yo-han thx voor snelle reactie

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Die melding heb ik inderdaad ook regelmatig, ook wanneer ik een notificatie email heb en ik klik in de link die in die mail staat. Het probleem doet zich bij mij alleen voor bij het forum.

Born to Ride

@Birdheart @Matthias123 Dat is een bugje in de berekening van de laatste pagina in het desbetreffende topic. Ook dat word in de komende tijd onderhanden genomen.

MAND!

Plaats een reactie