aansluiten bij skireis met andere gezinnen

Wij zijn nog op zoek naar een groepsskireis voor gezinnen met kinderen, zodat de kinderen (twee jongens van 7 en 9) samen skiles kunnen volgen in het Nederlands en ook nieuwe vriendjes kunnen maken.

Kunnen we nog ergens aansluiten in de kerst- of voorjaarsvakantie?

We kijken alvast uit naar jullie reactie!

Groetjes,
Annelies

Als jullie nu de laatste week van januari zouden kunnen dan kwam het heel goed uit…

Hallo Annelies,

Wij een skiclub uit Antwerpen hebben een heel hotel afgehuurd de week van 14 februari, we zijn met aardig wat kinderen en er zijn ook lessen voorzien… hotel is gelegen in de driehoek St Johan, Skiwelt - Kitzbuhel als je interesse hebt stuur me maar een PM

Groeten Bruno

Hey Annelies,

Welke week zou je willen? Mijn zoontje (7jr) heeft de week van 21feb vrij, zou graag die week weg gaan maar hoe heb ik nog niet echt een ei over gelegd.

groetjes,

Richard

@RwinLWD.
hoe oud zij jouw kinderen?
En hebben ze al ervaring?

Mijn oudste wordt in jan. 7
Toen hij net 5 was is hij meegeweest naar La plagne.
En ik moet zeggen dat dat al heel leuk ging. Zo met 4 lessen indoor in Nl. en elke ochtend les op vakantie. Leraar sprak prima engels èn kinderen leren gewoon door te zien en te doen.
S middags gingen we gewoon wat toeren.
En hij volgde mij compleet in mijn pad.

Wilde jij dit jaar weer naar la plagne (ik ben daar vaak geweest. Meestal in Centre) en in welke periode?
Wij zijn niet (zo) gebonden aan specifieke weken. Liefst feb/mrt ivm temperatuur :-) maar liefst niet in de dure weken (zonde als het niet echt hoeft!)
Board jij alleen of ski je ook (of ben je gewend met skiërs te boarden)
Boarden ooit geprobeerd, maar was een ramp ;-/

@RichardQJ.
Ik heb ook een zoon (wordt 7 in jan)
Heeft de jouwe al ski ervaring ?
Wilde je hem op les doen?
Al iets idee over waar je heen wilt.

MIsschien kunnen we iets samen doen. maar ik ben we een skiër en meestal gewoon op de piste. Wel eens met een gids off piste geweest.

Zijn hier groepen die dit jaarlijks organiseren waar wij volgend seizoen mee kunnen?
Momenteel hebben wij al alles gepland voor dit jaar.

Wij zijn een gezin met 2 kinderen 8 en 11 jaar…

Hoi Angela,

Ons zoontje is net 1 jaar, dus die zal weinig skiën :) Wij gaan de laatste week van januari, superdeluxe appartement voor 425 euro pp incl skipas.

Gr,

Erwin

Hoi Angela,

Hij heeft nog geen ski-ervaring, en denk niet dat dat gaat komen, hij wil snowboarden :)
Op les wel in ieder geval, geen concrete wensen voor het gebied eerlijk gezegd. Vaak in april naar Frankrijk gegaan, dan is t erg goedkoop maar ja, die kleine heeft geen vakantie in april :(
Zelf wel ervaren on/off piste maar het is voor mij geen must om off-piste te gaan etc. Wel vaker met gecombineerde groepen skieers/boarders op pad geweest. Voor mij allemaal sneeuwliefhebbers, al dat gedoe tussen boarders en skieers… Als we maar gezellig beneden komen.

groetjes,

Richard

Plaats een reactie