Skigezelschap Januari

Aan allen,

Prima, Antwerpen en data zijn OK. Ik zal reizen met de auto.

Groeten,

Patrick.

Aan Patrick en Peeter,

zal woensdag mijn Belgisch nummer doorgeven, dan kunnen we via Whatsapp, Viber, FaceTime, etc…
verdere afspraken maken vr Zaterdag of zondag.

Groeten Guy

@kris3,

Gelieve zelf een topic te openen om mensen te vinden en je promotie filmpje te plaatsen. Waarvoor dank.

Peter

Peter Hertegonne

Beste Kris ,het lijkt erop dat je eigenlijk alleen je eigen filmpje wilt laten zien , daar hoef je niet zo’n verhaal voor te verzinnen !

Kunnen toch wel lekker skien ;-)

Aan alle volgers van dit topic , goed idee om eens bij elkaar te komen op 27 of 28 dec. ik wil er bij zijn . Ik hoor wel waar en hoe laat.

Mvg. Jan

Voor Allen,

Laten we Zaterdag voorop stellen tegen 17u Zuiderterras, Ernest Van Dijckkaai 37, 2000 Antwerpen. Indien beter voorstel horen we het wel.

Groeten Guy

Ps, zal woensdag checken of die wel WiFi heeft, ik veronderstel het wel.

Of het beter is weet ik niet maar als het aan mij ligt graag 's morgens rond 10.00 uur of 11.00 uur zodat we na de kennismaking samen lunchen en daarna samen de vakantie bespreken en boeken.

Mvg. Jan

Hallo,

Ik moet eerst nog overleggen met mijn vriendin. Ik denk dat het mij zondag beter past. Ik laat morgen zeker iets weten

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

allen

Goed idee Jan, 10:30? Op zondag dan, vr Peter,

gaat jouw vriendin ook mee Peter???

Vraagje: heeft iedereen een smartphone en whatsapp?

Groeten Guy

Ik raak nu even de draad kwijt , is het de bedoeling dat er vriendinnen meegaan op de vakantie ? Ik heb wel whatsapp.

Mvg. Jan

Neen Jan, mijn vriendin gaat niet mee op vakantie, maar ik zou er niets op tegen hebben mocht er iemand zijn vrouw of vriendin meenemen hoor.

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Heb zonet met Peter getelefoneerd en zal zelf zondag niet aanwezig kunnen zijn, maar ben wel van de partij om op 10 januari te vertrekken. Hoor het dan wel hoe en waar we naartoe zullen gaan.

Hallo wintersporters,

I’LL BE THERE met mijn vriendin Zondag 28 december. Ik neem ook Michael mee. @Guytorrent ik geef je alvast mijn nummer zodat we kunnen afspreken om naar Antwerpen te gaan. 0496158808 @MauriceH waarom horen we niets meer van jou ?
ps: Mijn vriendin komt enkel mee naar Antwerpen. Ze gaat niet mee op vakantie.

groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hallo Peter , sorry maar ik zag twee keer “het filmpje” voorbijkomen !

Mvg. Jan

Allen,

Heb voorlopig online een reservering geplaatst vr 6 pers, zondag 28/12 tegen 10:30, Zuiderterras, gelieve door te geven wie er zal kunnen bij zijn.
Nog geen info betreft WiFi, is vandaag 24/12 gesloten, hou jullie op de hoogte.

Groeten Guy

Hallo wintersporters , ik zie nog weinig reacties maar ik kom als er tenminste nog meer mensen komen !
Ik kom vanuit Sint Oedenrode , tussen Eindhoven en Den Bosch , dus als er iemand uit de buurt mee wil rijden laat het maar weten.
Mvg. Jan Fransen

Hallo Jan,

Wij komen met 3 + 1(mijn vriendin) naar Antwerpen. Johan gaat ook zeker mee op vakantie, maar kan niet komen. Ik denk dat je beter met Patrick overlegd om de route samen te doen. Maurice heeft ook een voorstel en ik heb hem gevraagd om dit op dit topic te plaatsen.

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Allen Feliz Navidad,

WiFi is aanwezig en Gratis, dus kunnen we indien we beslissen de reservering maken vr de accommodatie en skipassen.
Tot Zondag

Groeten Guy

Hallo Everybody,

Ondertussen hebben we een Luxe Chalet-appartement voor 8 personen van 84 m² gehuurd in Val Thorens. Als je het wil zien moet je eens googlelen naar “Chalet Altitude Val Thorens”. We waren met 6, maar er heeft iemand moeten afzeggen door overmacht. Dus zijn we nog met 5. Ons gezelschap bestaat uit 2 Nederlanders en 3 Belgen, waarvan 2 ver gevorderde skiërs, 2 gevorderde skiërs en 1 ver gevorderde snowboarder. Nu zoeken wij nog minimum 1 persoon bij. In Val thorens ligt nu beneden 1 meter sneeuw en tegen het eind van de week komt er nog een dikke halve meter bij. Interesse ? Laat iets weten. Wij zijn allemaal jong van geest en van hart. Alles kan, niets moet, maar skiën komt op de eerste plaats en met een lekker biertje of wijntje of… erbij is het feest compleet.

Groetjes,
Peter

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste

Als het plaatsje nog vrij is, ben ik sterk geïnteresseerd om jullie groep te vervoegen. Ik ben 47 jaar en een gevorderde skiër en woon in de buurt van Mechelen. Laat maar weten.

@jdewalheyns, jammer maar we zijn nu al met 6. Drie personen per wagen, aangezien wij allemaal ons eigen materiaal hebben. Mochten er zich nog enkele gegadigden zich alsnog aanmelden, waaronder 1 persoon met een wagen zou dat ideaal zijn. Een last minute boeken in deze periode is geen probleem en iedereen die zin heeft om met ons samen te glijden is van harte welkom.

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

Aan allen van deze groep die vrijdag vertrekken. Fijne week gewenst. Ik wou dat ik er bij had kunnen zijn. Maar de omstandigheden hebben er anders over beslist.
Groetjes
Frans

Frans Debackere

Bedankt Frans en misschien een volgende keer.

Mvg. Jan

@Frans58

Dank u Frans en zoals Jan zegt hopelijk lukt het een volgende keer wel. Ik vertrek waarschijnlijk nog eens in maart als ik genoeg goede en ervaren skiërs bij elkaar krijg.

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

[

[…] ?

Plaats een reactie