Reisgenoten gezocht voor 13-20 december 2014

Ik zou graag in de week van 13-20 december 2014 een weekje gaan wintersporten, maar de mensen waarmee ik normaal gesproken naar de sneeuw ga kunnen allemaal niet (iets met een lastige week zo voor de Kerst). Ik ben daarom op zoek naar reisgenoten die het aandurven om een weekje de hellingen af te knallen met mij…
Mijn voorkeur gaat uit naar een last-minute ergens in Oostenrijk (als de sneeuwomstandigheden het t.z.t. toelaten), waarbij ik het budget wel een beetje in de gaten wil houden. Heb wat mindere ervaringen met openingsweken in Frankrijk: laatste keer bakken met sneeuw en prachtig weer, gooien ze nog geen 20% van de liften open…

Anyway, ikzelf ben 40 jaar, en een gevorderde snowboarder uit 's-Hertogenbosch. Normaal gesproken ga ik altijd met skiërs op pad, dus wees niet bang om te reageren als je op de lange latten staat. Ik schrik qua hellingen nergens voor terug, maar rode en blauwe pistes hebben m’n voorkeur, en als de omstandigheden en het terrein het toelaten, maak ik graag een uitstapje naast de pistes. Heb er over het algemeen wel flink het tempo in hangen, maar vindt het ook geen probleem om onderaan de piste even te moeten wachten.

Lijkt het je leuk om mee te gaan? Of heeft jouw groep nog een plekkie vrij in deze week? Laat maar wat weten.

Groeten,

Ronald

*bericht bewerkt door moderator op 11 nov 2014 10:35

Hoi Ronald,

Klinkt goed, ik zit met een collega in 'tzelfde schip (zie https://www.wintersporters.be/forum/topic/169724). Denk alleen dat jij, als ik zo zie waar je allemaal al geweest bent, wat harder gaat dan wij :-)

Dag Wouter,

Dat ik harder zou gaan is geen enkel probleem, dan maak ik gewoon wat meer bochten ;)

Ik ga me ook even melden op jullie topic.

Beste skifanaten,
Ik hou vanaf nu elke dag het weer in de gaten in de Alpenlanden en ik zit er ook naar uit te kijken om weer op de skilatten te staan. Vorig jaar ben ik 3 keer gaan skiën voor zeer weinig geld. Als je op internet de juiste sites raadpleegt en last-minute durft boeken kan je echt spotgoedkoop vertrekken, weliswaar buiten de schoolvakanties. Dit jaar wil ik ook al heel vroeg kennismaken met de sneeuw. Dus je mag mij contacteren als je wil. Ik zou dus heel graag half december een week ofwel 4 dagen gaan skiën. Ik ben zelf 40 jaar en een middelmatige tot goeie skiër, ik ga vlot overal naar beneden maar verwacht niet dat ik tegen enorme snelheden mijn leven riskeer. Ik ben zeer flexibel, avontuurlijk en heel gemakkelijk in organiseren.
Wie wil er met mij meegaan deze winter? Vele van mijn vrienden hebben geen verlof dus ik ben alleen en wil mij aansluiten in een groepje of met een maatje. Waar we gaan skiën maakt me niet uit, kijk altijd op het laatste moment naar de weerberichten en de sneeuwcondities. Ik woon in België (Limburg) en ik wil graag de kosten delen.
Je mag me altijd contacteren en even opbellen, +32-495.30.09.54 Sportieve groeten Koen

Koen atomic

Dag Koen,

Top dat je ook in week 51 de sneeuw in wilt. Misschien is het het handigst als je je ook even meldt op het topic van Wouter (https://www.wintersporters.be/forum/topic/169724), daar begint al een beetje een groepje te ontstaan van mensen die een last-minute in week 51 willen gaan doen…

Groeten,

Ronald

Dank Ronald voor deze lovende recentie ;-) Inderdaad mooi om de club een beetje centraal te houden! Het groepje mensen groeit langzaam, nu nog de sneeuw! :-)

Plaats een reactie