Nog steeds een groene berg, paniek

Het is eigenlijk het eerste jaar dat ik het op voorhand volg,waarschijnlijk door dat de temperatuur nog zo hoog is.
Maar die gaat blijkbaar toch dalen.

Als dit het eerste jaar is dat je het volgt en je daardoor nu in de stress schiet, kun je misschien beter stoppen met volgen… ;)

Wij gaan daar al 22 jaar,en dit hebben we toch niet mee gemaakt.

Marijke4 op 23 nov 2014 13:13

Het is eigenlijk het eerste jaar dat ik het op voorhand volg,waarschijnlijk door dat de temperatuur nog zo hoog is.
Maar die gaat blijkbaar toch dalen.

Marijke4 op 27 nov 2014 06:29

Sorry maar moet ik dit serieus nemen, ik wou al niet reageren op de eerste post. “Slechtste herfst in 22 jaar??”
en nu weet ik waarom. Eerst schreeuwen dat je alles weet, en dan later toe geven dat het niet zo is. Beetje triest.

Marijke4 hebt al eerder geschreven word kouder en sneeuw komt er aan.
Ik ga zelf 12 December naar het Zillertal en geen paniek gewoon rustig blijven het komt zo het komt.

Dit draadje begint bijna een klucht te worden :-)

When life gets too complicated.... SKI

Ik zou annuleren, dit komt nooit meer goed …

Ik zou annuleren, dit komt nooit meer goed …

gerald88 op 28 nov 2014 13:51

lol
Ben je serieus of niet @gerald88

Gang is alles

Nee m’n sarcasme modus stond volop aan :-)

Nee m’n sarcasme modus stond volop aan :-)

gerald88 op 28 nov 2014 14:49

dacht ik al lol

Gang is alles

Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in voor deze winter. Ik ben nog nooit zo vroeg in het seizoen zo bruin geweest. Ook vandaag weer gewoon zonder jas buiten in het zonnetje…

Skiën. What else.

Op zich is een winter overslaan ook niet zo erg toch? Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen.

Ja SPAM we kunnen een hele winter op het forum zitten ipv in de buitenlucht te skiën

Zou ik mijn skivakantie van in mei al afzeggen? Het ziet nog steeds groen…

Als het bier maar koud is.

niet roetsjen maar skieen

Ik hoop dat de sneeuw een beetje weg blijft, kan ik eindelijk mijn daklattenweer schilderen in de zon…

Skiën doe ik dan wel in een indoorhal :-)

[quote]Als het bier maar koud is.[post] Ron4 op 28 nov 2014 19:21[/post][/quote

Niks ergers dan sneeuw in mijn bier…

Weer een week voorbij,maar nog steeds een groene berg…

Helpt dit?
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Nog even en we mogen weer!

[quote]Weer een week voorbij,maar nog steeds een groene berg…

Gang is alles

Hehe hopelijk niet!anders maar vanuit Arzl andere oorden opzoeken…
Volgend weekend is het openings weekend op Hochzeiger (op een waarschijnlijke groene berg)

Laat ik nou in dat weekend al 4 dagen een dump op de kaarten zien ;)

❄️

Hier nog geen paniek, ik zelf vertrek de 24ste naar kirchberg. Met nog zn 3.5 weken te gaan weet ik dat er nog van alles kan gebeuren. Alhoewel het wel fijner zou zijn als ik nu witte toppen zal zien ipv groene…

Ach het is net december en natuurlijk zijn er een aantal seizoensopeningen uitgesteld, maar het is net december. De gletsjers zijn geweldig en zoals het er nu voor ligt zal na dit weekend alles beter worden (ik duim voor degene die over twee week weg gaan) en er is tot nu toe geen gelijkenis met vorig jaar.

Hier een update van vandaag vanuit de Kitzsteinhorn, het ligt er geweldig bij.

http://www.skiweltbrixental.nl/live-update-kaprun-kitzsteinh…

Er zijn ook seizoenen dat er m.n. in het Pitztal geen sneeuw van betekenis viel. Zo eens in de 3 jaar gebeurt dat. Hierover in paniek
raken is zeer zinvol aangezien er een correlatie is vastgesteld tussen vooraf in paniek zijn en de sneeuwhoogte die men vervolgens in zijn of haar skivakantie krijgt.
Sowieso is in paniek raken eigenlijk altijd goed, vooral over zaken waar men volstrekt geen invloed heeft zoals het weer. Een fijn en ontspannen leven is hierdoor gegarandeerd.

When life gets too complicated.... SKI

Het is gaan sneeuwen in het Zillertal is nog niet veel maar komt wel meer bij…

In Winterberg (duitsland) zijn twee pistes geopend…

Op de Hochzeiger is er ook een dun laagje gevallen…

Joeheoehhheeeee sneeeeeee

null

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Kijk er is geen groene berg meer http://gyazo.com/6d7a88f5a86ad93d2a51503dc83c2978

Gang is alles

Nee inderdaad,ziet er al veel beter uit!
Maar of er ook kan geskied worden valt nog af te wachten.

Plaats een reactie