reisgenoten (v) gezocht eind januari

Wij zijn drie gevorderde skisters (33, 37 en 39 jaar, 1 single, 2 met partner en kinderen die lekker thuisblijven) die 23 januari voor een week, low budget, naar Portes du Soleil willen. We willen ons groepje graag nog wat uitbreiden met meerdere skisters of snowboardsters. We gaan waarschijnlijk met de bus, willen zoveel mogelijk skiën, zullen voornamelijk zelf koken en twee van ons gaan de techniek nog wat bijschaven d.m.v. lessen. Apres skiën is leuk, kaartspelletje is ook goed en een boek lezen is ook fijn, maar vooral: elkaar daar lekker vrij in laten!
Wie heeft er zin om mee te gaan?

Hoi Salju en de rest.
jullie oproepje lijkt mij op het lijf geschreven.
Ik ben 39, gevorderde skister en wil erg graag met een leuke groep op wintersport (zonder mijn kinderen, want dan is het ook voor mij skivakantie :-))
Helaas kan ik dit jaar niet handig in jan. (Werk is geen probleem, kan bijna altijd wel vrij regelen) want mijn zoontje is zaterdag 24 januari jarig…
*Is deze wintersport trip voor jullie een jaarlijks terugkerend iets? Misschien kan ik dan vlgd jaar aansluiten

  • waar komen jullie vandaan? Ik kom zelf uit Nl.randstad.

Dames, ik heb interesse maar niet in die week. Mocht het zo zijn dat de datum verander dan zou ik graag willen aansluiten ! gr.

@Salju, wij zoeken nog een aantal mensen voor deze week. Wij hebben alles al wel vast staan, Plagne gaat het worden. Ook niet duur maar wel superluxe. Verder helemaal een match. Wij hebben ook een aantal lessers, ook samengestelde groep etc etc. Als jullie ander gebied willen overwegen kunnen we elkaar mooi aanvullen en een privé leraar nemen (is goedkoper bij x personen en veel felxibeler / op maat).

Gr,

Erwin

@Angela1 bedankt voor je reactie. De meeste van ons hebben jaarlijks wel de behoefte om te skiën. Dus laten we elkaar volgend jaar op de hoogte houden! Maar dan zou het kunnen zijn dat we een huttentocht in de Dolomieten gaan doen, ik weet niet of je daar ook interesse in hebt. Wij wonen niet in één regio; Flevoland, Twente en Achterhoek.
@Andu wij zijn inmiddels gebonden aan deze week. Ivm werk maar het is ook een low-budget week. Aangezien ik met het mijn gezin in de kerstvakantie ga wilde ik dit weekje graag zo ver mogelijk in januari. Komt bij dat we de boeking ook al bijna rond hebben (kan nog wel omgeboekt worden naar meerdere personen). Dus helaas! Succes verder met het zoeken naar een groepje!
@RwinLWD bedankt voor de uitnodiging maar we hebben onze zinnen gezet op Les Portes du Soleil. Jullie veel plezier in Plagne!

@Salju, thanks voor je feedback, helaas net de week waar ik niet kan. Maar hou me wel eventueel hoogte voor het volgende jaar :) Veel ski plezier

@salju.
Huttentocht lijkt me een super iets!
Rood is voor mij goed te doen. Ski al best wat jaren.
Heb ook ff je stukje gelezen over de huttentocht vorig jaar.
Ik ben nu al enthousiast!!
Zal dat dan ook in feb. Worden??
weten jullie al trouwens of je dit jaar met de bus gaat?

@Angela1; een huttentocht is idd super!
Ik heb geen idee wanneer dat zal zijn. Dat is nog erg ver weg maar laten we contact houden dan tzt. Mocht je nu voor dit seizoen nog iets zoeken; je kunt ook makkelijk in je eentje aansluiten bij een huttentocht. Dat doen er wel meer en is supergezellig!
Wij hebben inmiddels besloten dit jaar met de bus naar les PdS te gaan. Lekker meteen zaterdagochtend de piste op!
Mocht je nog vragen hebben over de huttentocht stel ze gerust!

Plaats een reactie